Fitness Seller

gezocht origineel idee vrijgezellenfeest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ramonovietsj

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2002
Berichten
1.796
Waardering
14
Fijne mensen,

Mijn tweeling broeder gaat eind van het jaar trouwen en ik neem de organisatie van het vrijgezellenfeest op me. Het zal plaatsvinden in Amsterdam. Ik zoek verschillende activiteiten voor overdag en in de avond. Uiteraard mag een striptease / lapdance niet ontbreken. Vorig vrijgezellenfeest hebben we dit op de avond zelf geregeld in een tent aan het Rembrandplein. Er zijn vast betere adresjes; dus mocht je wat weten dan hoor ik dat ook graag!

Alvast onwijs bedankt voor tips!
 
paintballe, spullekes laten verkopen, alle kleuren van de regenboog in cocktails laten drinken, de tour de france doen in bieren, ...
 
lan party: rellen op dbb
 
Zelf zou ik met een hele club naar de hoeren gaan, lachen! de wallen is daar wel leuk voor.
 
huur the hangover, bestudeer em heel goed, then try to top it.
 
badabing ...bij gilze:P
golden dreams duitsland:P
 
Ik zou een heleboel negers uitnodigen.
 
Droppen in een Vlaams bos en keihard wegrijden, haha.
 
Paintballen in je naakie.
 
bananenbar !!:banana:
 
ga met ze allen naar zijn huis, hij moet zijn kleren uittrekken en mag alleen een badjas aan, loop naar de lokale kroeg, tussen het lopen mag hij bij mensen aanbellen om te vragen of ze kleren voor hem hebben, als hij eenmaal in de kroeg staat moet hij de badjas uittrekken....ongeacht hoeveel kleding hij bij elkaar heeft gelult.
 
ga met ze allen naar zijn huis, hij moet zijn kleren uittrekken en mag alleen een badjas aan, loop naar de lokale kroeg, tussen het lopen mag hij bij mensen aanbellen om te vragen of ze kleren voor hem hebben, als hij eenmaal in de kroeg staat moet hij de badjas uittrekken....ongeacht hoeveel kleding hij bij elkaar heeft gelult.

Eb dan hoop jij dat hij niks heeft kunnen krijgen? :o
 
Vraag dit in het algemene hoerentopic.
 
Laat hem een keer goed uitwonen door al z'n vrienden zodat hij zeker weet dat hij met een vrouw het huwelijksbootje in wil stappen!
 
Back
Naar boven