XXL Nutrition

GEZOCHT : Posing trunk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Remi AFCA

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 dec 2009
Berichten
3.143
Waardering
276
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Voor een vriend van me zoek ik een Posing Trunk.. Hij heeft 18maart een BB contest...

Hij zei vandaag tegen me dat ie zich rot gezocht heeft maar nog niks heeft kunnen vinden dus ik d8 maak hier een topic voor hem aan..


Tips, linkies zijn allemaal welkom.

Uiteraard krijgen jullie Karma voor de moeite..
 
Laatst bewerkt:
Er zijn flink wat amerikaanse sites te vinden met een simpele google query. Nederlandse websites die ze hebben zijn er echter minder inderdaad. Heb wel deze gevonden:

http://www.muscletotaal.nl/kleding/posing-trunk.html

En Body and Fashion in Den Haag schijnt een mooi aanbod te hebben in de winkel. Hebben ook een website: [Link niet meer beschikbaar]
 
Er zijn flink wat amerikaanse sites te vinden met een simpele google query. Nederlandse websites die ze hebben zijn er echter minder inderdaad. Heb wel deze gevonden:

http://www.muscletotaal.nl/kleding/posing-trunk.html

En Body and Fashion in Den Haag schijnt een mooi aanbod te hebben in de winkel. Hebben ook een website: [Link niet meer beschikbaar]

Deze 2 kende hij al zegt ie... Den Haag had niet de juist maat voor 'm ofzo... Toch karma voor de moeite
 
Zoekt een minicule slip voor zijn vriendje, wat schattig.

Krijg ik nu karma?
 
Beetje raar bij bodyandfashion maken ze hem gewoon op maat voor je duurt meestal wel 2 weken maar dat had wel gelukt toch
 
Erg volwassen, bedankt.

Die topics ook altijd met voor een "vriend van me".....zeker in dit geval is dat komisch.

Verder heb ik geen idee, ik wil er niet in gezien worden in zo'n ding. Ik ben dan ook een nep BB-er;)
 
Die topics ook altijd met voor een "vriend van me".....zeker in dit geval is dat komisch.

Verder heb ik geen idee, ik wil er niet in gezien worden in zo'n ding. Ik ben dan ook een nep BB-er;)

Ow je denkt dat ik t voor mezelf haal? Ik heb een V% van 16% dan ga ik toch niet in zon ding lopen.

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 18:02 ----------

Beetje raar bij bodyandfashion maken ze hem gewoon op maat voor je duurt meestal wel 2 weken maar dat had wel gelukt toch

Vaag idd... Zal t 'm vertellen. dankje.
 
T wordt bodyandfashion in Den Haag.

Bedankt voor de reacties & hier kan een slotje op :slotje:
 
Blij te horen dat het opgelost is :)
 
Meestal kan je gewoon op de wedstrijd lokatie ook een slip kopen. Heb ik zelf ook beide keren gedaan. Wel risky, maar moet wel spannend blijven he :p
 
heb je ze nog? :p
 
Het liefst ongewassen?
 
Goddamn, glitters.. Nou kan je zeggen wat je wilt maar dit begint toch echt tegen de homocoïtus aan te zitten :roflol:
 
Ja ik gebruik ze nu voor mijn camshows op livejasmin

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 11:11 ----------



Sommige kan je zowieso niet wassen. Zitten glitters etc op. Dus zo gek is dat nog niet :p


livejasmin zitten wel verse:cool:
 
ik heb nog een M antracietkleur voor 25 NIEUW . Heb uiteindelijk 1tje van iemand anders gebruikt omdat daar beter model in zat
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven