AndroidHealthClinic

Gezocht: Rugzak school (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Aquaexplo

Ripped Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
11 dec 2018
Berichten
3.045
Waardering
5.304
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Ik ben dus op zoek naar een nieuwe rugzak voor op school. Ik wil een nieuwe kopen aangezien degene die ik nu heb een beetje aan het eind van zijn latijn is. Het liefst wel eentje met een niet zo groot formaat, aangezien degene die ik nu heb formaat brugger is.... Ik heb ook niet heel veel nodig, belangrijkste is mijn laptop, mijn meal prep container en een flesje water.

Hebben mensen hier ervaring met rugzakken waarin ze hun meal prep containers meenemen?
zo ja, welke raden jullie aan/af?
 
Ik heb die al 2 jaar ofzo gebruik hem dagelijks. Passen 2sixpack halve liters in plus extra's

Maar zonder gekheid mooie sterke goeie rugtas.

Screenshot_20190907-162156_Chrome.jpg
 
Hoe groot is je laptop?
 
Ik zweer echt bij Herschels, die hebben gelukkig verschillende formaten (mijn 15" Macbook past er prima in). Nette tassen, genoeg ruimte, veeeeeeeel keuze. Ik heb er een stuk of 12, echt nooit meer zonder.
 
Ik gebruik zelf een eastpak, vind het de beste tas die ik heb gebruikt. Wel de simpele standaard rugzak, maar ze hebben er ook zat met laptopvak.
 
Ik zweer echt bij Herschels, die hebben gelukkig verschillende formaten (mijn 15" Macbook past er prima in). Nette tassen, genoeg ruimte, veeeeeeeel keuze. Ik heb er een stuk of 12, echt nooit meer zonder.

Kapitalist!
 
Tis ook nooit goed.
 
Hij kan niet zo goed met vrouwen omgaan omdat hij nooit buiten komt, vergeef het hem pls

Ben nie boos, alleen beetje teleurgesteld. Vergeving is gekocht met Rituals of Lush, adres kan ik nasturen.
 
Ik zweer echt bij Herschels, die hebben gelukkig verschillende formaten (mijn 15" Macbook past er prima in). Nette tassen, genoeg ruimte, veeeeeeeel keuze. Ik heb er een stuk of 12, echt nooit meer zonder.
Vind dit echt zo’n hipster ding. Word je hier instant vegetariër van?
 
Ik heb een Dakine voor school en fitness, waarschijnlijk kan ie nog 3-4 jaar hoge school mee.
Er kan genoeg in, juist de zijvakjes voor drank is niet zooo optimaal.

Om een beetje een gedacht te geven van inhoud:
1 vak vooraan waar n boterhamdoos & koek in geraakt
1 vak midden waar een belt, powerliftschoenen, handdoek, lange broek, tshirt, 2 flessjes drinken in passen
1 vak aan het handvat waar een boekje & portefeuille in past :p
 
Vind dit echt zo’n hipster ding. Word je hier instant vegetariër van?
Heb het moeten googlen, wist niet dat die dingen zo heten. Dat ziet er toch ook niet uit :roflol:
 
Back
Naar boven