MuscleMeat

Gezocht: Rugzak school (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen ik naar school ging moest je Kipling hebben, dan kon je nog kiezen welke naam je aapje had :D
 
En de “c” dan? :p
 
Eastpack en dan met permanent marker de 'E' aanpassen zodat er 'Lastpak' stond.
Nog een stukje nostalgie. Kipling tijdens de lagere school en Eastpak tijdens het middelbaar.
En hier deden we net hetzelfde met die letters. Belgen en Nederlanders lijken blijkbaar toch wat meer op mekaar dan we beiden willen toegeven. :p
En de “c” dan? :p
Die werd met zwarte stift overschreven en onzichtbaar gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Nog een stukje nostalgie. Kipling tijdens de lagere school en Eastpack tijdens het middelbaar.
En hier deden we net hetzelfde met die letters. Belgen en Nederlanders lijken blijkbaar toch wat meer op mekaar dan we beiden willen toegeven. :p

Die werd met zwarte stift overschreven en onzichtbaar gemaakt.

Maar dan staat er toch Lastpa k? Rare snuiters die Belgen.
 
Nog een stukje nostalgie. Kipling tijdens de lagere school en Eastpack tijdens het middelbaar.
En hier deden we net hetzelfde met die letters. Belgen en Nederlanders lijken blijkbaar toch wat meer op mekaar dan we beiden willen toegeven. :p

Die werd met zwarte stift overschreven en onzichtbaar gemaakt.
Eastpak is zonder c, dat maakte autocorrect er van.
 
eastpak-logo.png
 
Toen ik naar school ging moest je Kipling hebben, dan kon je nog kiezen welke naam je aapje had :D
Die herinner ik me nog wel, die aapjes.

Min ouders hadden geen geld dus ik moest het met een of ander Hema ding doen. :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Die herinner ik me nog wel, die aapjes.

Min ouders hadden geen geld dus ik moest het met een of ander Hema ding doen. :o
Ik ook, totdat ik zelf maar een Eastpak aanschafte.

Had eerst zo'n Enrico Benetti-geval, maar dat was in de brugklas reden genoeg om door derde en vierde klassers van de trap af geschopt te worden.
 
Ik had altijd een nette rugtas van Alphalete waar mijn 15" macbook in kon zonder sleeve, helaas gesneuveld dus was ook opzoek naar een nieuwe. Wou niet veel geld spenderen dus heb deze gehaald. https://xxlnutrition.com/nl/xxl-nutrition/backpack

Laptop gaat er in zonder sleeve, aan de zijkant kan je je shake of flesjes water kwijt en voor de rest meer dan genoeg ruimte. Ook valt het XXL logo amper op dus is het niet zo patserig. Prima ding imo voor het geld. Maar hoe je dat usb laad ding gebruikt is mij nog steeds een vraag.
 
Back
Naar boven