Fitness Seller

Gezocht: Strongman parcour omgeving brabant. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Worf

Oldskool member
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
3.563
Waardering
85
Na 6 jaar eigenlijk alleen maar bodybuilding heb ik besloten voor mijzelf dat het tijd word voor méér.. Strongman zie ik erg zitten en ben daarom de laatse tijd bezig met mij te gaan richten op het verkrijgen van kennis hiervan.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een trainingslocatie in de buurt van Bergen op Zoom / Ossendrecht waar ik het echte strongman kan beoefenen.

Ik vroeg me af of er iemand een parcour weet in deze omgeving en/of mensen zijn waar ik nog het een en ander van kan leren over deze prachtige sport.

Ik hoor het graag!
 
Ha dus jij bent degene die bij de speerwerpers in Ossendrecht traint! Ik was al benieuwd :D

Ik kom zelf uit Etten-Leur en ken hier in de buurt ook niets. Zou je niet zoiets kunnen beginnen met Peer en Maurice. Of in ieder geval Maurice dan ;). Veel dingen kun je zelf in elkaar zetten.
 
Haha, kerel.. ik heb je net gepmt.. je was me voor dus.

Ik train idd sinds kort bij peer ja, fantastische sfeer daar ,doet me erg goed. Maurice heb ik nog niet kunnen ontmoeten helaas, maar dat komt vast wel!

Ik zit er wel aan te gaan denken om van de winter mee met de gasten gaan trainen.. ik leer van hun en hun van mij! Het is heel was anders als alleen het standaard bodybuilden/powerliften!
 
Ik praat over de PM wel verder. Maar in ieder geval succes met het vinden van je Parkoers :). Aangezien je waarschijnlijk niet ver van Belgie woont. Zou ik daar wat mensen vragen. bijvoorbeeld op www.team-forza.com (en dan naar het forum gaan). Of hopen dat 1 van de Strongman van het board hier reageren.
 
ik en ultrax gaan wat dingen thuis halen zodat we het thuis kunnen trainen, we hebben een barbell en schijven, zaterdag een tractorband halen en binnenkort meer. als het compleet is zal ik het even laten weten.
 
ik en ultrax gaan wat dingen thuis halen zodat we het thuis kunnen trainen, we hebben een barbell en schijven, zaterdag een tractorband halen en binnenkort meer. als het compleet is zal ik het even laten weten.

Ok dan.. thanx alvast
 
Back
Naar boven