MuscleMeat

Gezocht: Tips voor Kwark (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kelders0

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 aug 2007
Berichten
41
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
106kg
Hallo

vandaag voor de eerste keer kwark gehad, een hap genomen zag er machtig fijn uit, totdat het in me strot kwam, niet weg te krijgen! ik stukjes appel er doorheen drukken maar dat was ook niet zo spectaculair gezien de kwark de smaak niet echt overnam, daarom zoek ik nu dus iets anders!

Evt. limonadesiroop? Dit deed ik vroeger altijd bij de yoghurt!

m.vr.gr. Kelders
 
Het eerste bakje magere kwark is niet lekker.
Het tweede bakje magere kwark is wel te doen.
Het derde bakje magere kwark is prima!
 
Whey delicious, ik lust ook niet zo graag kwark, maar wat van die whey ertussen en het is echt lekker!
 
Je hebt van die suikervrije siroop. Het heet ''Slimpie''.
Als je wat van dat spul door je kwark gooit, is het goed te doen.
 
Allemaal alvast erg bedankt voor de tips ;) Ga ze zeker uitproberen! intussen laat ik de tips maar gewoon binnenstromen! :D
 
Allemaal alvast erg bedankt voor de tips ;) Ga ze zeker uitproberen! intussen laat ik de tips maar gewoon binnenstromen! :D

Gewoon wat siroop erdoor gooien, zo wordt het ook wat dunner en met een beetje water erbij kun je het zo ineenkeer leeg drinken
 
Doe er eens 2 rauwe eieiwitten en een drupje zoetstof door goed luchtig opkloppen en je hebt een heerlijk romig kwark toetje.
 
idd, je leert het wel eten..

Ik neem de magere kwark van AH en nu lijkt het soms alsof ik slagroom zit te eten :thumb:
 
ik ben momenteel nog aan't experimenteren, ik heb 1x huismerk van super de boer, 2x zo'n roze potje, franse kwark is dat dacht ik, en ik heb 1x halfvolle kwark met aardbei. maar ik will sowieso naar de magere kwark zonder iets en dan zelf mixen.
 
Honing,appelstroop,perenstroop ?
 
Ik snap echt niet dat gedoe rond die kwark altijd.
Wat voor kwark hebben jullie ?
Ik vind het echt lekker om te eten.
Zelfs de vriendin van men broer eet het regelmatig, ze sport niet maar vind het gewoon lekker.
 
10 happen en 't is weg, man..
 
siroop, en het is heerlijk.

Of honing/jam/wat je maar wilt.

Oh geen vruchtensap ofzo:p moet wel dik zijn.
 
Het eerste bakje magere kwark is niet lekker.
Het tweede bakje magere kwark is wel te doen.
Het derde bakje magere kwark is prima!

+1

Vaak zijn de eerste 10 bakken een drama..
 
Ik flikker er 2 dopjes siroop doorheen :D. Kan het zo niet m;n strot door krijgen, maar ben langzaam aan het wennen en aan het ont-siropen, want te veel KH's door je kwark is ook weer jammer :P
 
Viel mij ook op, ik vond kwark helemaal niet lekker, vies zelfs! Nadat ik een aantal keer met tegenzin opgegeten had begon ik het langzaam lekker te vinden :cool: Doe er expres niets in want wil wel laag in de Kcal blijven:rolleyes:
 
Flikker het in je shakebeker, wat water erbij. Schudden en opdrinken. Kost je 2minuten man.
 
probeer een ander merk. sommige kwark is echt vies, die franse kwark van de boer bijv. zaanse hoeve (ah) is wel lekker. of konings kwark
 
gooi per 400ml kwark zo'n 150ml water, even goed mixen en je kan het opdrinken.
Tijdens het drinken proef je niks, alleen een nasmaak na het drinken.

geen toevoegingen, problem solved?
 
ik pak altijd gewoon de goedkoopste magere kwark van de appie..
echt lekker vind ik het niet, mrja niet mauwe gewoon eten zolang het mr goed voor je is zo denk ik ookal smaakt het naar slootwater. en als je het niet wegkrijgt wegspoelen met water ofzo
 
Back
Naar boven