Fitness Seller

Gezocht voetbal spel

Bezoekers in dit topic

Ano_1993_4

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2010
Berichten
4.888
Waardering
373
Lengte
1m85
Massa
72kg
Vetpercentage
13%
Hey,

Vroeger in het jaar 2002 ongveer speelde ik een pc spel waarbij je clubs kon maken en dan transfers kon kopen. Je eigen team kon samenstellen ( dus spelers aankopen uit een transferlijst), en je eigen stadion kon bouwen en daar mee inkomen krijgen, of dat je na een wedstrijd geld kreeg omdat je een nieuwe sponsor had gekregen.

Weet iemand of er zon spel bestaat waar je zelf kan spelen, dus een voetbalpotje tegen pc maar ook dat je geld kan verdienen (ingame geld) en dan transfers kan kopen.

Spellen zoals Fifa enzo hebben dat toch niet?
 
football manager ofzo
 
nee kan niet
 

shit hij leek bijna hetzelde als wat ik speelde. Maar zelf spelen is wel lache. Toen kon je kiezen of er werd automatisch gespeeld voor je of je mocht zelf de wedstrijd spelen.

Misschien speelde ik toen de eerste Football manager game die er was
 
ban jordybuild.
 
Competitie Manager van Davilex.
 
Competitie Manager van Davilex.

Legendarisch spel. Met Hans Kraaij Sr, Willem van Hanegem en Wim Kieft met de tips voor de wedstrijd. Wat een geniale spellen waren dat. Altijd voor een tientje te koop bij de Intertoys. Heb ik echt he-le-maal grijs gespeeld. Van versie 96 t/m 2000. Toen stopte het helaas. Stond je met een blanke speler in de 16, schreeuwde Jack van Gelder "BABANGIDA!!!!!!" :roflol:

Heb trouwens ook nog een EK of WK spel gespeeld in die stijl. Geniaal :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Bij Fifa Manager 11 kan je naast coachen en alles erom heen ook wedstrijden zelf spelen.
 
Back
Naar boven