MuscleMeat

Nieuws GEZOCHT voor tijdschrift artikel: verhuizers/bodybuilders (1 bezoeker)

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

Lid geworden
13 jun 2018
Waardering
2
Dag allemaal,

Een heel afwijkende vraag op dit forum, die ik mag stellen met toestemming van de medewerkers van Bodybuilding.nl. Als journalist werk ik op het moment aan een leuke productie voor het tijdschrift LINDA.wonen. Deze productie gaat over knappe verhuizers met wie er wel eens geflirt wordt op de werkvloer (tijdens het verhuizen). We zoeken in totaal zes mannelijke verhuizers die hierover geïnterviewd willen worden (er komt ook fotografie bij kijken). De verhuizers die we reeds hebben gevonden, doen vaak ook aan bodybuilding, vandaar dit afwijkende verzoek op dit forum. Want wie weet... zijn er nog meer bodybuilders die als bijbaantje of in de weekenden verhuizingen doen en die het leuk vinden hierover geïnterviewd te worden.

Het is een serieuze oproep, al ben ik me ervan bewust dat het grappig of een tikje apart klinkt, 'knappe verhuizers gezocht'.

Ik ben heel benieuwd!
Groeten, namens LINDA wonen magazine,
Nicole

Laatst bewerkt:

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
21.024
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%
Ik kom overal voor in aanmerking alleen heb ik een vak geleerd, telt zeker ook niet? :rolleyes:

imnewhere

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waardering
1.168
Een topic met potentie! :coffeepc:
Nicole zoekt een knappe bodybuilder voor een "interview".:D;)

FatBasterd

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
28 sep 2016
Waardering
672
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
30%
Een artikel over knappe verhuizers met wie wel eens geflirt wordt. Wauw... Hoe zien jullie brainstormsessies er uit? Iedereen gooit haar fantasieën op tafel en dit kwam er uit? Kopje koffie glazenwasser?

Psvcr7

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
2 dec 2013
Waardering
1.764
Lengte
1m85
Massa
86kg
Een artikel over knappe verhuizers met wie wel eens geflirt wordt. Wauw... Hoe zien jullie brainstormsessies er uit? Iedereen gooit haar fantasieën op tafel en dit kwam er uit? Kopje koffie glazenwasser?
:roflol:

bascross

Massive Warrior
+10 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Waardering
2.899
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%
Hoogstaande journalistiek.

Punjab

Chandigarh Warrior
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
3 okt 2008
Waardering
21.024
Lengte
1m85
Massa
108kg
Vetpercentage
10%

GetBig XXL

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
30 jun 2012
Waardering
1.943
Lengte
1m73
Massa
103kg
Vetpercentage
14%
hoi nicole ik ben toevallig verhuizer van beroep en doe aan bodybuilding.
wel ben ik bang dat dit niet serieus is, kun je mij een bericht sturen waarin je je zelf voorstelt met je echte naam zodat ik weet met wie ik te maken heb.

johnyjordaan

Colossal Veteran
Lid geworden
23 dec 2012
Waardering
6.001
Lengte
1m64
Massa
74kg
hoi nicole ik ben toevallig verhuizer van beroep en doe aan bodybuilding.
wel ben ik bang dat dit niet serieus is, kun je mij een bericht sturen waarin je je zelf voorstelt met je echte naam zodat ik weet met wie ik te maken heb.
Das niet genoeg. Je moet ook verhalen hebben over al die vrouwen die met je flirten.

Bovenaan