AndroidHealthClinic

Gezocht voor TV: magere jongens die aan willen komen

Bezoekers in dit topic

Linn1

Novice
Lid geworden
1 jul 2013
Berichten
1
Waardering
0
Beste forumbezoekers,

Er is een kans dat BNN in de week van TV-lab een eenmalig tv-programma maakt over magere jongens die graag aan willen komen en spiermassa willen kweken. We bieden een klein groepje jongens professionele hulp in de vorm van een diëtist en personal trainer gedurende een maand.

Ik ben op zoek naar maximaal vijf jongens die mager/dun zijn en hier heel graag verandering in willen brengen. Als het programma doorgaat willen we deze jongens een maand lang volgen, vanaf half juli tot half augustus. Het is vrij kort dag dus.

Ben of ken jij de magere jongen die we zoeken? Stuur mij een mailtje via tvlab@bnn.nl.

Alvast bedankt en groeten namens de TV-lab redactie,

Linn
 
Leuk dat je de mensen wil helpen maar in een maand gaat er niet veel gebeuren denk ik..tenzij je de mensen gaat selecteren die op lucht leven..
 
kan ik meedoen? ik ben een iel ventje hoor ik wel eens:(

en ik wil heel graag aan komen en spiermassa kweken
 
Ik denk dat BigT wel zal willen meedoen. Het zal hem motiveren om eindelijk eens meer dan 65 kilo te wegen.
:trollface::trollface:
 
Hoi linn
Wat is jouw achternaam

Ik ben 172 weeg 69 kilo 7 % vet
Ben ik mager genoeg

Gr on
 
Beste forumbezoekers,

Er is een kans dat BNN in de week van TV-lab een eenmalig tv-programma maakt over magere jongens die graag aan willen komen en spiermassa willen kweken. We bieden een klein groepje jongens professionele hulp in de vorm van een diëtist en personal trainer gedurende een maand.

Ik ben op zoek naar maximaal vijf jongens die mager/dun zijn en hier heel graag verandering in willen brengen. Als het programma doorgaat willen we deze jongens een maand lang volgen, vanaf half juli tot half augustus. Het is vrij kort dag dus.

Ben of ken jij de magere jongen die we zoeken? Stuur mij een mailtje via tvlab@bnn.nl.

Alvast bedankt en groeten namens de TV-lab redactie,

Linn

In een maand gebeurd er niks. Als je iets boeiends wilt maken voor tv. Kun je beter een paar gedreven bbers van dit forum volgen in hun leven. Hoe ze hun passie combineren met werk of studie. Dan meld ik mij zeker aan.
 
Mijn broertje wil wel meedoen, hij fitnesst sinds een maand en hij weegt nu 63kg bij 1,87.
Ik stuur zo wel een mailtje
 
Laatst bewerkt:
In een maand gebeurd er niks. Als je iets boeiends wilt maken voor tv. Kun je beter een paar gedreven bbers van dit forum volgen in hun leven. Hoe ze hun passie combineren met werk of studie. Dan meld ik mij zeker aan.

Dan moet het wel over aas gaan

Want bb is aas

Word dan toch sensatie programma
 
skinny ff bellen, hij is het echt..
 
Gedurende een maand? Dus jullie betalen mijn kuur?


2u9r7zk.gif
 
Vind me zelf vrij skinny
 
Ik vind mezelf ook zo dun, ik denk dat ik anorexia heb.
 
Leuk idee alleen een maand is wel erg kort.. Geeft een vertekend beeld van de sport 'beginner gains' zo werd ik in 6 weken 5 kg zwaarder en zakte ik 2% in vet.. Dit soort resultaten zijn nu natuurlijk niet realistisch, dat is eerder iets wat je in een heel jaar kan halen.
 
ik denk dat jullie mij zoeken!
 
"personal trainer", laat me raden: een heleboel leg extensions en machines als massabouwer.
 
inb4 xyzyzz
 
In 4 reltopic
 
Back
Naar boven