Fitness Seller

Gezocht: Wedstrijdcoach Gelderland Flexcup 2015

Bezoekers in dit topic

lisaeh

Novice
Lid geworden
16 nov 2014
Berichten
17
Waardering
61
Lengte
1m70
Massa
56kg
Vetpercentage
10%
Hey allemaal,
Ik ben van plan om mee te doen aan de Flexcup 2015 aan de categorie body-fitness. Ik wil in de komende maanden onder begeleiding gaan van een coach (die ook poseerlessen geeft) maar heb tot nu toe nog niemand kunnen vinden in Gelderland (of dicht in de buurt). Heeft een van jullie misschien ervaring met een coach in Gelderland/Achterhoek? Zou ook eventueel in Duitsland net over de grens kunnen.

Alvast bedankt :)
 
hoi lisa,
Ik ben zelf ook van plan om aan de flexcup mee te doen,
heb nu ruim 5 jaar ervaring in de sport branche.
en geef zelf ook personal training.
Mocht je begeleiding zoeken op het gebied van training en voeding zou ik je hierbij prima kunnen helpen,
het poseren voor dames body-fitness is voor mij nog wel redelijk nieuw, aangezien ik meer ervaring heb met het bodybuilden zelf.

ik woon in Nijmegen dus misschien dat dit goed aansluit bij wat je zoekt.
Mocht je meer informatie willen dan kun je me een bericht je sturen
 
Bedankt voor je reactie!
Ben alleen wel op zoek naar iemand die me zowel nu als tijdens de prep en wedstrijddagen kan begeleiden dus ook met poseerlessen en alles wat daar bij komt kijken :)
 
Moet het perse in de buurt zijn?

Niet bereid om ff stukje te rijden?
 
Tuurlijk ben ik dat wel, zeker voor een goede coach. Maar wilde het eerst wat dichter in de buurt bekijken want dat zou natuurlijk het handigst zijn.
 
lijstje met begeleiders in NL
[Link niet meer beschikbaar]
 
Bedankt maar die had ik al gezien!
 
Daar staan genoeg geschikte tussen ;)
 
en al een geschikte coach kunnen vinden?
 
hoi lisa, Ik ben zelf ook van plan om aan de flexcup mee te doen, heb nu ruim 5 jaar ervaring in de sport branche. en geef zelf ook personal training. Mocht je begeleiding zoeken op het gebied van training en voeding zou ik je hierbij prima kunnen helpen, het poseren voor dames body-fitness is voor mij nog wel redelijk nieuw, aangezien ik meer ervaring heb met het bodybuilden zelf. ik woon in Nijmegen dus misschien dat dit goed aansluit bij wat je zoekt. Mocht je meer informatie willen dan kun je me een bericht je sturen

Zelf geen wedstrijdervaring en je denkt iemand op het podium te kunnen zetten?
 
Zelf geen wedstrijdervaring en je denkt iemand op het podium te kunnen zetten?

Zelfs met wedstrijdervaring is het moeilijk , ik heb alles altijd zelf gedaan maar dan kom je niet zo ver. Ben zelf nog nooit verder gekomen dan een 2e plek in de C.
 
Zelfs met wedstrijdervaring is het moeilijk , ik heb alles altijd zelf gedaan maar dan kom je niet zo ver. Ben zelf nog nooit verder gekomen dan een 2e plek in de C.

Maar als ik jouw fotos kijk, dan sta jij 2 dagen voor de wedstrijd er beter bij (vind ik).
En wat jij zegt klopt, meeste hebben 1 wedstrijd gedraaid en ze worden al begeleider en personal trainer, dat vind ik zo belachelijk.
 
En wat jij zegt klopt, meeste hebben 1 wedstrijd gedraaid en ze worden al begeleider en personal trainer, dat vind ik zo belachelijk.

Om ziek van te worden.
 
tegenwoordig is iedereen personal trainer naar 5 kilo gains
 
Denk na en kies verstandig ;)
 
Iemand zijn succes hangt van jou af, ik zou daarmee niet kunnen leven om zo iemand te begeleiden terwijl ik dat nooit heb gedaan.....en als wel gedaan, dan moet het met succes gedaan zijn.
Iemand begeleiden is constant controleren en aanpassen, evalueren en analyseren.
En niet zoals meeste standaard schema geven en hopen dat het goed gaat.
 
kies iemand met flink wat ervaring. Heb zelf vorig jaar de flexcup meegedaan en de voorbereiding op eigen houtje gedaan. Ben zelf ook PT en heb al een aantal mensen geholpen met het behalen van hun doelstelling dus had zelf zoiets van dan kan ik mezelf ook wel wedstrijd klaarmaken maar hier komt toch heel veel meer bij kijken dan alleen wat "droger"worden. Ben mezelf flink tegen gekomen eerlijk gezegt dus zoek iemand uit met flink wat wedstrijd ervaring en die al vaker atleten op wedstrijden heeft gehad. succes
 
Zelfs met wedstrijdervaring is het moeilijk , ik heb alles altijd zelf gedaan maar dan kom je niet zo ver. Ben zelf nog nooit verder gekomen dan een 2e plek in de C.

veel van die echte trainers lullen ook veel onzin hoor over training en voeding.
 
veel van die echte trainers lullen ook veel onzin hoor over training en voeding.

Niet alleen daarover, soms wat het beste voor hun eigen portomonee is. Trieste figuren dat, vraag dan gewoon een x bedrag voor de coaching en houd verder je mond.
 
Back
Naar boven