AndroidHealthClinic

Gezocht

Bezoekers in dit topic

gomass

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 sep 2009
Berichten
13
Waardering
0
hoi, heb me aas gekocht en ben via antwoorden op dit forum tot de beslissing gekomen van het potje pille gaan te bewaren omdat ik eerst zelf een trainschema en voedingsschema op mijn maat, en dat mijn gewicht nu 62kg is en dat ik eerst zeker wel de 70 kg wil halen, gebruik ook proteinenshakes. maar nu ga ik er dus echt invliegen. nu mijn vraag was of iemand me een plezier kan doen met een goed trainingschema van maandag tot vrijdag met rustdagen erbij, en welke oefeningen. dat zou ik al mega aprecciëre maar toch ga ik ook nog vragen of iemand me er een voedingschemaatje wou bijzette wat 'optimaal' werkt. greetzz
 
doen! die pillen een paar jaar bewaren!
 
Je bent wel lui ofnie ?
 
nee ik weet niet welk schema het beste is voor een knaap van 62 kg , zijn hier allemaal beren van kerels op dit forums, ik ben wat perfectionistisch, en soms wel lui ja:cool:, anyway thanks !
 
Rippetoe...

Wat is je lengte? Want 62kg bij 1,5m of 62kg bij 2m is wel een groot verschil.
 
nee ik weet niet welk schema het beste is voor een knaap van 62 kg , zijn hier allemaal beren van kerels op dit forums, ik ben wat perfectionistisch, en soms wel lui ja:cool:, anyway thanks !

zoekfunctie: "rippetoe" voor een trainingsschema

voor een voedingsschema verdiepen in de voeding sectie
 
Rippetoe...

Wat is je lengte? Want 62kg bij 1,5m of 62kg bij 2m is wel een groot verschil.

dom van mij om dat eruit te vergeten, 1meter 79 dus. en ik wou tijdens ik train voor de 70kg ook eens een uitgebreid onderzoekje laten doen dat die d-bol only me lichaam ni nekt. binnen twintig jaar aan zo een nierapparaat moete gaan hange ofzo nee bedankt. greetz
 
Zo fout , beginnen met trainen en meteen AAS kopen. Zal wel mede door de reputatie van de sport komen.

Laat die pillen nog een jaar of 8 liggen en kijk hoe je er dan voor staat.
 
dom van mij om dat eruit te vergeten, 1meter 79 dus. en ik wou tijdens ik train voor de 70kg ook eens een uitgebreid onderzoekje laten doen dat die d-bol only me lichaam ni nekt. binnen twintig jaar aan zo een nierapparaat moete gaan hange ofzo nee bedankt. greetz

je voeding is niet in orde, je training is niet in orde, je gewicht is niet in orde.

werk eerst hieraan en laat dat potje dbol lekker staan. hier ga je toch niet veel mee bereiken als training, rust en voeding niet goed is
 
je voeding is niet in orde, je training is niet in orde, je gewicht is niet in orde.

Werk eerst hieraan en laat dat potje dbol lekker staan. Hier ga je toch niet veel mee bereiken als training, rust en voeding niet goed is

+1
 
Ik denk dat je de verkeerde sport hebt gekozen, ga gewoon gamen met cheats, dat is vergelijkbaar met wat je nu van plan bent.
 
wat ben jij een ****ing loser zeg

je bent 21, bent een pure ecto, weegt minder dan SniperX, en je bestelt AAS?

ik zeg dat je er maar gewoon aan moet gaan dan.
veel succes ermee


trouwens: laat je niets wijsmaken! waarom zou je maar 1 spuitje per dag zetten? gewoon alles erin spuiten, dan word je zeker meteen gespierd.
 
Zo fout , beginnen met trainen en meteen AAS kopen. Zal wel mede door de reputatie van de sport komen.

Laat die pillen nog een jaar of 8 liggen en kijk hoe je er dan voor staat.

Precies, "ik wil buff worden dus ik begin morgen met trainen en ik neem mee... 2 potjes dianabol". Na twee dagen balen ze er al van dat ze de gewichten nog zelf moeten tillen ook.
 
je voeding is niet in orde, je training is niet in orde, je gewicht is niet in orde.

werk eerst hieraan en laat dat potje dbol lekker staan. hier ga je toch niet veel mee bereiken als training, rust en voeding niet goed is

je bent erbij vergeten zeggen dat zen hoofd ook niet goed is.

je weet niets ivm onze sport. je bent duidelijk menthaal nog lichamelijk klaar vor zo een kuur!!! je zit hier al in de verkeerde sectie ook. dus zelfs daar ben je te lui/achterlijk voor.

zoek zelf maar is een schema op, rippertoe is goed voor beginners. voedingsschemamoet je zelf maar maken, naargelang je gewicht, vet% hardgainer of niet.... ga eerst wat lezen over voeding training enzo.

hebje al een nakuur? heb je de voor en nadelen afgewogen? je weet tog dat je wat winst van je kuur gaat verliezen eenmaal je kuur over is?

en wat ga je doen na je kuur? blijven doortrainen? of stoppen en denken dat je gespierd gaat blijven?

om het simpel te houden= ga met poppen spelen!!
 
Back
Naar boven