XXL Nutrition

Gezocht (1 bezoeker)

Met hoeveel mensen train je?


  • Totaal stemmers
    86
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Ik ben al een tijdje op zoek naar een trainingsmaatje die net als ik wil buffelen.
Die serieus bezig wil zijn en daar ook moeite voor wilt doen.

Ben woonachtig in Alkmaar en het zou mooi zijn als ik iemand kan vinden die daar ook vandaan komt.

Iemand interesse??

Andere vraag, trainen jullie alleen, met zijn tweeën of met een groep?
 
Meestal alleen, en anders met 2 mooie dames :D
 
en waarom alleen dan?

Geef me eens de motivatie achter het antwoord :D
 
Peoples zei:
en waarom alleen dan?

Geef me eens de motivatie achter het antwoord :D



Alleen? Oke even straight from the heart.Omdat ik vergeleken met mn vrienden VEEL 'harder' ben, waarmee ik bedoel, hun zijn lui, ik wil me 120% geven tijdens mn trainen(tenzij ik een baaldag heb :o )

Dus dat is 1 nadeel, gaan hun de hele tijd zeiken, oh wat doe je serieus etc!

Nog iets, je bent vaak langer en meer aan het praten met diegene dan je verwacht en in de gaten hebt, wat weer van de training afgaat. Als ik alleen ben kan ik me gewoon goed concentreren en er beter voor gaan


Tevree? :cool:

Edit: Ohja, die dames zijn voor mn motivatie , en als ik een baal dag heb om te TRAINEN :D
 
Ik train met kozzy die zich onlangs heeft ingeschreven hier.
Wij zitten nooit te kletsen tijdens de training.
Tis echt aan te raden zo'n trainingsmaatje. :D
 
Alleen. Waarom? Omdat die gasten gewoon sissy's zijn op mijn gym. Buitendat train ik op mezelf gewoon het best.
 
Waar train je? Je kunt mij vinden in Gym Alkmaar. Ik wil je best een keertje stimulerend toespreken hoor ;)
 
alleen... niemand houd me bij :(
 
Alleen... ik heb geen vrienden.
 
Ik train thuis in mijn studententenkamertje. Alleen dus.
 
ik ga er altijd met een groep heen maar werk daar mn eigen schema af
 
Ik ben lelijk en ik stink. Ik ben onaardig en kan niet met mensen omgaan. Ik ben altijd te laat en mijn sokken zijn nooit schoon. Ik heb schrurft en ik heb roos. Ik ga niet met de mode mee en draag sandalen, oude versleten spijkerbroeken en vieze overhemden. Ik heb een k*t baantje en ben altijd blut. Als ik het niet meer zie zitten, grijp ik naar de fles.

Iedereen haat me.

Ik train dus alleen.
 
Dani zei:
Waar train je? Je kunt mij vinden in Gym Alkmaar. Ik wil je best een keertje stimulerend toespreken hoor ;)


Oef grijp die kans aan. Zelf zou ik daarvoor naar Alkmaar afreizen :D.

(als ik mijzelf niet zo goed kon motiveren he :D)
 
train ook altijd alleen en dan duurt het al lang genoeg mis alleen af en toen een spotter bij een zwaar setje bench press of squat maar verder ook echt niet
 
ik train meestal alleen en soms komt er wel eens een vriend mee,
maar die heeft dan ze eigen schema.
Ik vind dat echt de bom, hij mind zijn bizz en ik mind mijn bizz
 
Ik train nu met een gast die ik ontmoet heb in de sportschool, hij is bereid hard te trainen maar toch heb ik het idee dat hij soms wat laat liggen, wat jammer is. Alleen trainen vind ik ook prima, alleen is het handiger met z'n 2-en ivm spotten.
 
Maat werkt in 2 ploegen, dus een week train ik alleen andere week samen.
 
Dani zei:
Waar train je? Je kunt mij vinden in Gym Alkmaar. Ik wil je best een keertje stimulerend toespreken hoor ;)

Ik train nu nog even thuis, ben een aantal keer naar Oosterhout op de vondelstraat gegaan maar dat is niks voor peoples :D

Probleem vind ik altijd dat als je alleen traint je nooit over dat dooie punt heen komt. Iemand die tegen je zegt " kom op nog 5" snap je?
Kan mezelf wel motiveren alleen wil ten opzichte van die ander het gewoon nog beter doen.

Maar weinig mensen uit Alkmaar en omstreken hier zeker??
 
Met het meisje... :)
 
Op maandag en vrijdag met een maat en op dinsdag en woensdag alleen. Maar er zijn altijd wel wat gasten aanwezig die bereid zijn te spotten. Als ik alleen train ben ik binnen een uur klaar en als ik samen train wordt het al snel 1 uur en een kwartier, train dus liever alleen
 
Back
Naar boven