XXL Nutrition

Gezocht (1 bezoeker)

Met hoeveel mensen train je?


  • Totaal stemmers
    86
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

saint zei:
Ik ben lelijk en ik stink. Ik ben onaardig en kan niet met mensen omgaan. Ik ben altijd te laat en mijn sokken zijn nooit schoon. Ik heb schrurft en ik heb roos. Ik ga niet met de mode mee en draag sandalen, oude versleten spijkerbroeken en vieze overhemden. Ik heb een k*t baantje en ben altijd blut. Als ik het niet meer zie zitten, grijp ik naar de fles.

Iedereen haat me.

Ik train dus alleen.

Tijd voor een topic 'Gezocht: Goede Psycholoog' ?
 
als je weer in roosendaal bent eej haha
 
jordy zei:
train ook altijd alleen en dan duurt het al lang genoeg mis alleen af en toen een spotter bij een zwaar setje bench press of squat maar verder ook echt niet
Hier sluit ik me bij aan.
 
Tommyboy zei:
als je weer in roosendaal bent eej haha

Tja, mijn vrouwtje wil niet :( en ik heb niet de broek aan thuis... if you catch my drift! :D :D

Maar merk inderdaad dat veel mensen alleen trainen, verbaasd me toch wel moet ik eerlijk zeggen.
 
ja daar krijg ik binnen nu en een paar jaar ook wel mee te maken . nou ga me alvast voorberieden .zie het al bij me vrienden. die doen ook al nix aan sport meer. alleen werken en gaatjes in de muur boren voor al die leuke plantjes en schilderijtjes haha :D
 
Alleen, en soms met iemand anders erbij. Samen kun je wel harder en intensiever trainen. Denk je je laatste rep eruit te persen, moet je er nog 2 doen van je maatje :D
 
Maar er zijn dus weinig Kaaskoppen hier?
 
Ik train thuis, dus altijd alleen. Ik wil me graag goed kunnen concentreren en dan heb ik weinig aan iemand die aan m'n kop zeikt over zijn ongetwijfeld uitermate interessante leven. Ik ben nogal hard voor mezelf in de zin van dat ik eerder te ver ga dan te slap, dus motivatie is niet echt een probleem denk ik.

Als ik naar de fitness zou gaan en mijn partner zou even serieus zijn als ik zou ik het niet zo erg vinden, maar zo iemand ken ik toch niet.
 
Hark daar heb je een punt. Ik kan me groen en geel ergeren aan die praatjesmakers in de gym. Je komt om te trainen niet om je levenverhaal te droppen!! :mad:

Daarom zoek ik ook iemand die ook zo is.
 
Ik train alleen.

Kan geen goed maatje vinden. Die meiden krijg ik maar niet aan de ijzers joh.
En als ik ff iemand nodig heb is er altijd wel iemand in de buurt :D
 
Momenteel train ik samen met een maatje in de sportschool, maar zijn motivatie is de laatste tijd stukken minder en dus train ik nog vaak alleen. Hij heeft ook een ander doel dan ik (en kan me niet bijhouden), en vertelde me verleden week dat hij voorlopig nog maar 2x in de week gaat trainen :mad: . Dat vindt ik wel jammer, want je kan als je met iemand samen traint elkaar af-en-toe eens wat extra motiveren + het competitie element (zwaarder, meer herhalingen etc etc) :D
 
woonde ik maar in De haag................ :rolleyes:
 
Peoples zei:
woonde ik maar in De haag................ :rolleyes:

Oooo ooo Den Haag mooie stad achter de duine... :D

Is jammer dat me trainingsmaatje maar 2x traint, ik train namelijk 5x per week. :cool: Jammer bro anders hadden we wel eens kenne gaan trainen samen.
 
alleen, niemand is hier 's morgens wakker :D
 
Alleen! Het geeft je wel de nodige motivatie als je alleen gaat vind ik.Met vrienden is het natuurlijk leuker (babbeltje hier babbeltje daar) maar dan kom je amper in 2 uur klaar terwijl je alleen binnen de uur klaar bent met trainen.Je moet je leren om alleen te kunnen gaan ook,want wie zegt dat je vrienden altijd gaan komen en niet afhaken.Ik heb ervaren hoe het is met vrienden te gaan en dat was niet leuk, na een maand of 2 beginnen ze al af te haken die pussys! :mad:
 
ik train alleen, als ik een spotter nodig heb roep ik een van de bekenden die daar rondloopt
 
Laatst bewerkt:
KOCAX zei:
Alleen! Het geeft je wel de nodige motivatie als je alleen gaat vind ik.Met vrienden is het natuurlijk leuker (babbeltje hier babbeltje daar) maar dan kom je amper in 2 uur klaar terwijl je alleen binnen de uur klaar bent met trainen.Je moet je leren om alleen te kunnen gaan ook,want wie zegt dat je vrienden altijd gaan komen en niet afhaken.Ik heb ervaren hoe het is met vrienden te gaan en dat was niet leuk, na een maand of 2 beginnen ze al af te haken die pussys! :mad:

Bij mij haken ze ook steeds af.... mietjes :mad:
 
Alleen. Een trainingsmaatje is ermee gestopt dus nu train ik weer alleen. Af en toe niet zo leuk, maar ken daar genoeg mensen die me kunnen spotten.
 
alleen, geen gezeur!
 
Met 2. Makkelijk als je maatje kan spotten anders kan ik zo diep niet gaan. Ook als de motivatie wat verdwenen kunnen we elkaar aanporren om er hard tegen aan te gaan.
 
Back
Naar boven