MuscleMeat

Gezocht

Bezoekers in dit topic

TrainingFreak

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 feb 2003
Berichten
1.024
Waardering
4
Ik heb al VM 75 voor mijn mineralen en vitamines
maar ik zoek nu nog een goede kruiden complex
weet iemand een goede?
 
de multi-vitaminen van kruidvat voor sporters bevatten een goede kruiden- mix :)
 
Maar ik zoek een kruiden complex en niet met multi-vitaminen
dus alleen een krachtige kruiden complex :D

*Edit:
Er moet (het liefst) ook Ginkgo Biloba extract inzitten
 
Laatst bewerkt:
[qoute]
ORTHOLINE® SWEDISH HEALTH

Ginkgo Biloba / Magnesium Plus complex

TEGEN STRESS / HOGE BLOEDDRUK / STIMULEERT DE HERSENEN

De Ginkgo Biloba is een van de oudste boomsoorten op aarde. Uit de unieke, wonderlijk gevormde bladeren worden sterk werkzame extracten gewonnen. Zo staat de Ginkgo Biloba bekend als een krachtige antioxidant, met een gunstige werking op de doorbloeding van het lichaam en op een hoge bloeddruk. De plant bezit voorts de eigenschap om de toevoer van zuurstofrijk bloed naar zowel de hersenen als alle andere delen van het lichaam te vergroten. Mede daardoor heeft Ginkgo Biloba een stimulerende invloed op de werking van de hersenen, op het geheugen en op het concentratievermogen. Hieraan dankt de plant z'n bijnaam 'smart herb'.
De werking van Ginkgo Biloba wordt in dit product op natuurlijke wijze ondersteund door magnesium, druivenpitextract (versterkt de bloedvaten), het extract van de Rozebottel, dat bekend staat als een rijke bron aan vitaminen (A, B3, C,D en E), en bioflavonoïden.
Ginkgo Biloba wordt vooral aanbevolen voor personen van veertig jaar en ouder en bij examens.

prijs;
60 Vcaps. 15,10
120 Vcaps. 27,50
[/qoute]

dacht dat er ook nog een knoflook/ginkgo biloba variant is...
 
bart82 zei:
[qoute]
Ginkgo Biloba wordt vooral aanbevolen voor personen van veertig jaar en ouder en bij examens.

Your Age 16

:p
 
Back
Naar boven