AndroidHealthClinic

gezocht

Bezoekers in dit topic

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
912
Waardering
1
Mijn vriendin heeft haar pols echt verdoet, ik denk van hette hard werken (horeca).

Het is nu helemaal ontstoken en doet erg pijn. De dokter zegt dat je er heel weinig aan kunt doen, en gaf wat ontstekingsremmers mee.

Welke middelen kunnen werken, baal er zelf ook erg van! :(

Alvast bedankt..
 
Voltaren gel (ontstekingsremmers) zal het probleem verhelpen. Ondersteunend verband aanbrengen zou ik ook aanraden. Natuurlijk zal ze de exacte oorzaak van het probleem moet zoeken en dit trachten op te lossen voor zover dat mogelijk is, want anders zal dit probleem blijven terugkomen.
 
Mhh ja balen voor je, nu kan ze je geen handjob geven :D
 
Pieter009 zei:
Voltaren gel (ontstekingsremmers) zal het probleem verhelpen. Ondersteunend verband aanbrengen zou ik ook aanraden. Natuurlijk zal ze de exacte oorzaak van het probleem moet zoeken en dit trachten op te lossen voor zover dat mogelijk is, want anders zal dit probleem blijven terugkomen.

Ok, even uitproberen, bedankt
 
DJNRG83 zei:
Mhh ja balen voor je, nu kan ze je geen handjob geven :D

hahaha, er is nog een andere hand ;)
 
je hebt ook van die homeopatische middeltjes van VHS ofzo die gebruik ik wel eens bij ontstekingen of gewrichts/spierpijn en t werkt heel goed
 
Ibuprofen, naproxen. (nsaid's) Remmen de synthese van prostaglandinen, waardoor ze ontstekingsremmend werken. maar ik denk wel dat de dokter die voorgeschreven heeft.
 
Back
Naar boven