XXL Nutrition

Gezond aankomen

Bezoekers in dit topic

Joosttt

Novice
Lid geworden
26 apr 2016
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
65kg
Goedendag!


Mijn naam is Joost, ik ben 18 jaar en ik train ongeveer al 2 jaar. Toen ik begon met training was ik nog niet serious bezig, het was een beetje met vrienden wat gewichtjes pakken en er mee spelen. Sinds december ben ik begonnen om serieus te gaan trainen maar zonder voedingsschema of supplementen. Ik weeg ongeveer al een paar jaar rond de 65kg, ik kom niet aan en ik val niet af. Ik kan van mezelf zeggen dat ik weinig at (onder de 2000 calorieën waarschijnlijk). Ik ben sinds gister begonnen met een voedingsschema en trainschema. Mijn vraag aan jullie is, of mijn schema eigenlijk wel past bij mij? Ik ben redelijk dun, maar ik heb wel al redelijk spieren. Ik wil graag aankomen maar tegelijkertijd wil ik niet mijn lichaam kwijtraken, dus niet "dik" worden. Spiermassa is de woord dat ik zoek

Voedingsschema
Totaal: 3,074 callorieen | 210,6g eiwit - 28% | 78,9 vet - 27% | 366,4g koolhydraten - 46%


Eiwitten | Vet | Koolhydraten

Ontbijt - 8:00 - 484cal | 42,0g | 15,1g | 41,5g
--------------------
Volkoren Brood 2x
Kippenworst 1x
Pindakaas 1x
Halfvolle Melk 1x
Water 1x
Whey Perfection 25gr
--------------------

Tussendoor - 10:00 - 345cal | 23,8g | 14,1g | 28,8g
--------------------
Volkoren Brood 2x
Eieren 2x
Water 1x

Lunch - 12:00 - 413cal | 27,7g | 6,9g | 60,2g
--------------------
Volkoren Brood 1x
Kippenworst 1x
Kiwi 2x
Mass Perfection 60gr
Water 1x

Tussendoor - 14:30 - 242cal | 10,4g | 6,2g | 33g
--------------------
Water 1x
Halfvolle Melk 1x
Havermout 40g

Pre-Workout - 15:00 - 65cal | 16,2g | 0g | 0g
--------------------
Xplode preworkout 40gr
Water 1x

Post-Workout - 16:15 - 146cal | 2,3g | 0,5g | 35g
--------------------
Creatine 5gr
Vruchtensap 1x | Banaan/Sinaasappel

Post-Workout 30 - 16:45 - 579cal | 27,7g | 10,6g | 89,0g
--------------------
Halfvolle Melk 1x
Dadels 5x
Banaan 1x
Kwark 1x
Cruesli 1x