AndroidHealthClinic

Gezond met anabolen?

Bezoekers in dit topic

Volgens mij is deze foto ook shopt. In deze tijd (late jaren 60) was Frank een kleinere (maar subtielere) versie van Arnold.

Ja hoor. In de jaren 60/70 was Photoshop zo onrealistisch. Hier een niet-bewerkte foto van Zane:

ectomorph-training-tips.png
 
Ja hoor. In de jaren 60/70 was Photoshop zo onrealistisch. Hier een niet-bewerkte foto van Zane:

Bekijk bijlage 550525
Benieuwd of greg douccete een Natty or Not op deze man gaat doen, denk dat hij gear gebruikt. (Niet Zane maar deze kerel van de foto)
 
Laatst bewerkt:
Je kan als naturel echt wel leuke massa kweken. Echter als je dan ook erg droog wilt staan dan verdwijnt er veel van de massa. Niet persee de spier massa anzich maar wel de volheid.
Als je een bicep uit het lichaam haalt en dan vol pompt met water dan lijkt hij groot, waarom zou je dan denken dat het niet een grote spier is?
Punt dat ik wil maken is dat wanneer je naturel bent, en je gort droog wilt zijn dat het gewoon minder massa is. Neemt niet weg dat als je zo rond de 10/12 procent staat met flinke massa dat je best groot kunt ogen. Ga je droger dan dat zo rond de 8/10 procent dan ja je ziet er zonder shirt goed uit, je kunt best wat massa hebben maar staar je niet blind op iemand die kuurt.
 
Ben nu wel in een stijgende trend qua armen dus denk dat ze over een jaar gecombineerd met me huidige split wel heel eind matchen me de rest van me fysiek….





Hopelijk
2 jaar verder matchen ze al ak
 
  • Haha
Waarderingen: ak
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken. En als je wel significante spiergroei wilt behalen.., hoe kun je op een gezonde manier met anabole steroïden dit doel wel bereiken?
Graag tips en adviezen
Tuurlijk kan dat en ik ben van mening dat je pas aan middelen moet gaan denken als je al een tijd de boel qua voeding en training in orde hebt. Natuurlijk bereik je nooit natty het zelfde resultaat als kuurder.
 
Tuurlijk kan dat en ik ben van mening dat je pas aan middelen moet gaan denken als je al een tijd de boel qua voeding en training in orde hebt. Natuurlijk bereik je nooit natty het zelfde resultaat als kuurder.
Lid is al 1.5j niet meer online 😉
 
Oow fijn zo’n bump… had het niet door. Kan er geen slotje op die oude threads…?
Misschien kun je zelf een beetje opletten.
Onderwerp is wel interessant voor sommigen.
Dat geldt dan weer niet voor jouw bijdrage hierin, dat was inmiddels wel duidelijk voor de rest van het forum.
 
Misschien kun je zelf een beetje opletten.
Onderwerp is wel interessant voor sommigen.
Dat geldt dan weer niet voor jouw bijdrage hierin, dat was inmiddels wel duidelijk voor de rest van het forum.
Het was gewoon mijn antwoord op de vraag van de TS. Zoals aangegeven had ik het niet door en zal er beter op letten ;) have a nice day!
 
Back
Naar boven