AndroidHealthClinic

Gezonde Bami?

Bezoekers in dit topic

Marc W

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 feb 2004
Berichten
2.322
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
85kg
Ik probeer een beetje gezond te koken. Dus voor mij en mijn dochter koop ik bruin brood, bruine rijst, volkoren macaroni. Dat gaat goed. Maar nu verzoekt de mooie juffrouw mij om bami te maken. Bestaat er iets als volkoren bami, zoals volkoren macaroni? Het is gewoon een pasta neem ik aan, en dan vraag ik me af of er eeg gezondere variant, lage gi waarde et cetera, van te krijgen is. En zo ja, waar?
 
Mss bij de reformzaak. Ik heb het iig nooit gezien. Mss volkoren spaghetti er voor gebruiken?
 
volgens mij zag ik zo iets liggen in een Chinese Toko, zo´n klein winkeltje met allerlei specerijen, kruiden en etenswaren.
 
er zal vast wel ergens volkoren bami zijn, maar voor die ene keer zal t echt niet veel uitmaken hoor. Als je er flink wat groente bijgooit zorgen de vezels van de groente ook weer voor een vertraagde opname van de bami he.
 
Man-Mountain zei:
volkoren msn adres

:D :scratch: huh?

on-topic: t lijkt me idd geen probleem om een keer 'gewone' bami te eten.
gewoon fijn even een beetje groente roerbakken (paar min maar), beetje kip, beetje kruiden: fijn maaltje

altijd gezond is ook ongezond!
 
Ik heb het gemaakt met volkoren spaghetti die ik door de midden snij.
 
builderB zei:
on-topic: t lijkt me idd geen probleem om een keer 'gewone' bami te eten.
gewoon fijn even een beetje groente roerbakken (paar min maar), beetje kip, beetje kruiden: fijn maaltje

altijd gezond is ook ongezond!

Inderdaad, trouwens, de GI gaat toch wel omlaag omdat je het vergezeld van vet en andere meuk (beetje kokos, pindasaus, kokosolie, whatever).

Maak gewoon bami klaar in plaats van je best te doen om geitenwollensokkenverantwoorde-bami te vinden.
 
Back
Naar boven