Fitness Seller

gezonde dessertjes/snoep

Bezoekers in dit topic

hmmm, die bevat net iets te weinig eiwitten en teveel kh per 100gr om goed in te passen in mijn dieet.

die skyr is echt een goede tip, kwa voedingsstoffen zit is dat echt 100% wat ik zoek, nu nog hopen dat hij te eten is :)

Dus optimel met 7gr. Eiwitten en 5gr. Koolhydraten per 100gr. Kan niet maar Skyr met 10gr. Eiwitten en 2-3gr. Koolhydraten is perfect:rolleyes:

Denk dat dat een beetje overdreven is tenzij je echt in een wedstrijd voorbereiding zit
 
skyrr bij lidl
heb je ook in vanille en fruit varianten. 9 gr eiwit per 100 gr in degene met smaak. 0,99 euro
de naturel is 11 gr eiwit per 100 gr en geloof ik 0,79 euro
alles daar is per 350 gram.

marina1975 hebben ze daar in nederland nog steeds de vanilla smaak? Ik heb inmiddels 3 lidl's verkend en telkens hebben ze daar in grote potten alleen de skyr natuur. in kleine potjes hebben ze meerdere smaken maar ook geen vanille.
Ik heb dan gevraagd of dat uit de handel was genomen ofzo maar niemand wist zelfs van het bestaan van andere smaken af in grote potten blijkbaar, en al zeker geen vanille.
 
Dus optimel met 7gr. Eiwitten en 5gr. Koolhydraten per 100gr. Kan niet maar Skyr met 10gr. Eiwitten en 2-3gr. Koolhydraten is perfect:rolleyes:

Denk dat dat een beetje overdreven is tenzij je echt in een wedstrijd voorbereiding zit

je hebt wellicht gelijk, maar een goed gedacht is veel waard he :)
 
marina1975 hebben ze daar in nederland nog steeds de vanilla smaak? Ik heb inmiddels 3 lidl's verkend en telkens hebben ze daar in grote potten alleen de skyr natuur. in kleine potjes hebben ze meerdere smaken maar ook geen vanille.
Ik heb dan gevraagd of dat uit de handel was genomen ofzo maar niemand wist zelfs van het bestaan van andere smaken af in grote potten blijkbaar, en al zeker geen vanille.
Ze hebben ze hier in 350 grams
Naturel
Vanille
Blauwe bessen
Aardbei
Framboos.

De kleine 150 grams hebben ze in blauwe bessen, aardbei, framboos en perzik.
 
Ze hebben ze hier in 350 grams
Naturel
Vanille
Blauwe bessen
Aardbei
Framboos.

De kleine 150 grams hebben ze in blauwe bessen, aardbei, framboos en perzik.
jammer, hier in belgie blijkbaar niet, of misschien alleen in sommige lidl's. Ik zal eens een mailtje sturen, daar zouden ze me het wel moeten kunnen vertellen hoop ik
 
om een of andere reden bevat die 2.5x zoveel koolhydraten. ik zal eerst eens kijken of ik ze niet vind in de lidl.
Desnoods rijd ik wel eens naar nederland om er te kopen :)
Voordeel is dat ze vaak 2-3 weken houdbaar zijn. Dan kan je goed inslaan :D
 
marina1975
In belgie blijkbaar nergens te vinden, ben gisteren in oostkamp gaan winkelen in NL en heb mn voorraad ingeslagen.
Waar ik normaal altijd vanille fan ben moet ik zeggen dat ik bij de skyr de bosbessen en de aarbei zeker zo lekker vind, misschien wel lekkerder.

bedankt voor de tip !
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven