MuscleMeat

"Gezonde" douchezeep/shampoo

Bezoekers in dit topic

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
677
Waardering
0
Ik ben weer toe aan nieuwe douchezeep en shampoo, maar ik vroeg me af welke het beste of minst slecht voor je huid is. Als health freak had ik al zeepvrije douchegel van dermolin ofzo, maar dat droogt toch de huid uit op één of andere manier. Wat gebruiken jullie? Ik wil mijn huid zacht en soepel houden weetje. Idem met shampoo, gezichtsreiniger, gezichtscréme enzo.
 
ik gebruik Sebamed.
 
En spoelt die je huid's natuurlijke beschermlaag niet weg? Heeft iemand ervaring met bekende merken als Dove of Sanex?
 
seg man je bent toch geen wijf zekerst :D:D:D


Het is vnl belangrijk dat je douchegel zonder enige geurstoffen gebruikt omdat er vaak alcoholen inzitten die snel verdampen dus en je huid ook sneller uitdrogen.
Moet je ff kijken wat er allemaal inzit..
 
Originally posted by CrocoDillon
En spoelt die je huid's natuurlijke beschermlaag niet weg?

Als het goed is niet nee. Zitten speciale bestanddelen in die je huid gezond houden.
Maar waarom loop je niet gewoon een goede drogist ofzo binnen?
 
Originally posted by Vince
seg man je bent toch geen wijf zekerst :D:D:D
Je hebt me door :rolleyes:

Nee, ik wil mijn huid wel een beetje gezond houden. Zou toch kunnen dat dit ook striea voorkomt (die ik absoluut wil vermijden, hoe ik het bij sommige foto's hier zie)? Baat het niet, schaad het niet. :D
 
Originally posted by CrocoDillon
En spoelt die je huid's natuurlijke beschermlaag niet weg? Heeft iemand ervaring met bekende merken als Dove of Sanex?

Jup met beiden ervaring (Dove zeep, Sanex Douchegel). Ik gebruik liever Sebamed (zeep of wasemulsie) of Eucerin (douche olie). Die laatste is het helemaal. Sanex heeft ook douche olie (gehad), maar dat is bijna nergens meer te krijgen.
 
Back
Naar boven