Fitness Seller

Gg&epl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

J4ck

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
2.041
Waardering
54
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
10%
Heb m'n gear van GG&EPL toegekregen:

GG TestE lot: 136-Z98
exp: 09-2013

GG Winny lot: 259-103
exp: 04-2013

EPL D-bol batchnr:1196
expired: june 2012


Real deal !?...

IMG_2479.jpg


IMG_2480.jpg


IMG_2481.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb hier dezelfde test. Ik had een frontload gedaan op 1250mg. ga ik niet weer doen. Mijn jongeheer heeft het bijna begeven van al het ehm, geilheid.

Goed spul.
 
Jezus man, wat neem jij allemaal door elkaar :D.


:roflol:
 
hij kwam ''maar'' 9 kg in 2 weken aan,das niet voldoende,dus ff andere gear erbij mikken hehehehehe,misschien haalt hij de 30 kg erbij nog....of moet dat zijn 30%?
 
hij kwam ''maar'' 9 kg in 2 weken aan,das niet voldoende,dus ff andere gear erbij mikken hehehehehe,misschien haalt hij de 30 kg erbij nog....of moet dat zijn 30%?

Maakt hem niet uit...30kg is 30kg...
Heb m in z'n log ook al proberen te waarschuwen maar mocht niet baten...vocht bom in wording!!!
 
Deze sectie gaat over echt of nep en alle onzin reactie's hoef ik niet ;)
 
hij kwam ''maar'' 9 kg in 2 weken aan,das niet voldoende,dus ff andere gear erbij mikken hehehehehe,misschien haalt hij de 30 kg erbij nog....of moet dat zijn 30%?

Doe mij 9kg in een hele kuur en ik ben zo blij als een kind. Helaas gaat het allemaal niet meer zo snel.. dat betekent niet dat je van alles erbij moet nemen. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 23:09 ----------

Excuses voor het offtopic overigens, het is inderdaad de echt/nep sectie. Mijn laatste twee berichten kunnen verwijderd worden.
 
  • Like
Waarderingen: J4ck
Hetgeen hier ik gepost heb in deze sectie gebruik ik zelf niet,ik ben met m'n kuur bezig...Is voor een vriend die gaat kuren,ik snap niet wrm jullie "bijna" allemaal
iedereen afbreken en negatieve comment geven!!! we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen!!!

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 23:57 ----------

Doe mij 9kg in een hele kuur en ik ben zo blij als een kind. Helaas gaat het allemaal niet meer zo snel.. dat betekent niet dat je van alles erbij moet nemen. :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Thu 1 Sep 2011 om 23:09 ----------

Excuses voor het offtopic overigens, het is inderdaad de echt/nep sectie. Mijn laatste twee berichten kunnen verwijderd worden.

Tenminste nog "iemand" die een beetje respect toont +1 ;)
 
Ja raar man hoe zou dat nou toch komen, dat je zulke reakties krijgt?

---------- Post toegevoegd Fri 2 Sep 2011 om 05:51 ----------

Ja ik las het dus toch goed: " Heb m'n gear van GG&EPL toegekregen"

Vandaar de reakties dus, dat kan niet moeilijk zijn, zelfs voor jou niet.
 
Back
Naar boven