AndroidHealthClinic

GG labtest *NEW* 20-7-05 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Navy zei:
wat dacht je dan?
dat ze elke keer wat anders doen? :dunno:

wie weet?
wel beetje opvallend dat de testo enanthaat eerst als onder gedoseert uit de test komt en nu inees juist over gedoseert is!!
heb verder geen kritiek op deze uitslagen, maar beetje maf is het wel.
alle test uitslagen die er zijn van alle undergroundlabs zijn moment opnamen en we moeten maar hopen dat de makers ervan ons de juiste kwaliteit blijven bieden.
 
JuggerNaut zei:
Is goed mogelijk dat wanneer de vraag het aanbod oversteigt de dosering lager uit kunnen gaan vallen


Vanuit winstoogmerk zullen ze dat nooit doen omdat je er niet véél meer op gaat verdienen als je onder gaat doseren en je erop kunt wachten dat de mensen dat gerust gaan merken.
 
Ik weet niet wat je hiermee wil impliceren maar ik zie geen flame hier hoor?

Of probeer je zelf wat op te wekken ofzo?

Voor jouw informatie dan....mijn kuur bestaat op dit moment uit test e van GS en vanaf volgende week lekker Tbol (ook GS)erbij dus ik zou je wappo gedachten maar snel laten varen... ;)
 
pipo zei:
wie weet?
wel beetje opvallend dat de testo enanthaat eerst als onder gedoseert uit de test komt en nu inees juist over gedoseert is!!
heb verder geen kritiek op deze uitslagen, maar beetje maf is het wel.
alle test uitslagen die er zijn van alle undergroundlabs zijn moment opnamen en we moeten maar hopen dat de makers ervan ons de juiste kwaliteit blijven bieden.

In de planning ligt dat GG regelmatiger batches laat testen
(elke 2 maanden bijvoorbeeld)
 
Testo zei:
Ik weet niet wat je hiermee wil impliceren maar ik zie geen flame hier hoor?

Of probeer je zelf wat op te wekken ofzo?

Voor jouw informatie dan....mijn kuur bestaat op dit moment uit test e van GS en vanaf volgende week lekker Tbol (ook GS)erbij dus ik zou je wappo gedachten maar snel laten varen... ;)
laat ff wete hoe je op die tbol gaat...
 
Leviathan zei:
Zullen de mensen van GS zich ook zo druk bezighouden met flamewars? :)

ach een geintje op z'n tijd moet kunnen, kerel. zo zijn wij amsterdammers nou eenmaal. niet meteen zo serieus opvatten.

ik zit zelf net als testo ook aan de GS, maak je nou niet druk wij spekken die jongens net zo goed hoor kerel ;)
 
Latin spirit zei:
ach een geintje op z'n tijd moet kunnen, kerel. zo zijn wij amsterdammers nou eenmaal. niet meteen zo serieus opvatten.

ik zit zelf net als testo ook aan de GS, maak je nou niet druk wij spekken die jongens net zo goed hoor kerel ;)

Hallo ik kom nie uit amsterdam hoor:D;)
 
haha maar je kan onze humor wel waarderen iig :D
 
Cohen is een theedrinkende lafaard. :thumbup:

Kunnen we nu weer ontopic please? :)
 
JuggerNaut zei:
Altijd lachen met die Cohennetjes :rolleyes:


-editje-

ontopic;

Prima tests en nu kan iedereen weer met een gerust hart de nederlandse ug labs vertrouwen.

GS,GG en MRP maken gewoon goede spullen voor een knappe prijs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Testo zei:
-editje-

ontopic;

Prima tests en nu kan iedereen weer met een gerust hart de nederlandse ug labs vertrouwen.

GS,GG en MRP maken gewoon goede spullen voor een knappe prijs.

Dat kon IMO iedereen sowieso al, zoals eerder gezegd zijn die labanalyses een momentopname. 1 slechte uitslag betekend per definitie niet dat de hele zooi slecht is.
 
Wij Nederlanders mogen blijkbaar graag vertoeven in een laboratorium..we worden er wereldwijd om geroemd
 
JuggerNaut zei:
Wij Nederlanders mogen blijkbaar graag vertoeven in een laboratorium..we worden er wereldwijd om geroemd

Nah, heb bijna 3jr in een lab gewerkt, maar werd op een gegeven moment doodzaai. Maar ik heb niet de indruk dat je dat bedoelt ;) :D
 
Ik ken een heleboel mensen die er al tevreden over waren, maar gelukkig wordt het nu ook bevestigd.
Wel goed dat gg regelmatig nieuwe tests gaat laten doen.
DOE ZO VOORT ZOU IK ZEGGEN
 
ter info, wie heeft eig deze tests gestuurd? leden v dit forum?
 
willlem zei:
ter info, wie heeft eig deze tests gestuurd? leden v dit forum?

Hoezo?

Twijfel je aan de echtheid ofzo?

Deden we toch ook niet bij jouw testresultaat?
 
omdat jullie de vraag nooit hebben moeten stellen, daar ik rechtsreeks aangaf wie het deed. Ronny v bodypage dus.

ik vraag gewoon wie dit heeft verstuurd en was het naar aanleiding van die ene test of onafhankelijk daarvan.

twijfels? nee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven