XXL Nutrition

GG labtest *NEW* 20-7-05 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich heel mooi al die goeie resultaten van GG, MRP en GS.

Maar het zegt geen reet over de continuiteit van de kwaliteit. Niemand kan garanderen dat men niet een stel vials bewust overdoseert en vervolgens voor analyse opstuurt.

Bij de labs waar ik heb gewerkt, werden volgens NEN normen, ook de binnengekomen grondstoffen geanalyseerd om te zien of de kwaliteit daarvan wel was, wat beweerd werd door de leverancier.

Jammer genoeg is het voor zo'n UG lab (financieel gezien) onmogelijk om lijncontroles uit te voeren. Dat geeft een goed beeld van de kwaliteit van een lab.

Daarnaast geeft het bij afwijkingen ook een beeld waar zonodig iets verbeterd moet worden.

Maar van de andere kant vindt ik dat men gewoon moet uitgaan van de behaalde resultaten in een kuur, als die goed zijn, kan men ervan uitgaan dat het product ook goed was.
 
Begin toch wel heel erg benieuwd te worden wie dit (op)gestuurd heeft...
 
Laatst bewerkt:
Hoezo?

Maak dat wat uit dan?

Je kan zo naar San Rafael Labs mailen en de echtheid van de tests opvragen als je zo nieuwsgierig bent...

Dit is mailadres;

srcslab@xmission.com
 
Testo zei:
Hoezo?

Maak dat wat uit dan?

Je kan zo naar San Rafael Labs mailen en de echtheid van de tests opvragen als je zo nieuwsgierig bent...

Dit is mailadres;

srcslab@xmission.com

en nu iedereen naar dat lab mailen worden ze gek daar. wel je mail ondertekenen met Ronny dan :D
 
JuggerNaut zei:
Begin toch wel heel erg benieuwd te worden wie dit (op)gestuurd heeft...
waarom zou je dat zo zeer willen weten?

maakt toch geen eene reet uit man!

het gaat toch om de test..

tuurlijk kan iedereen zeggen dat een test van een ug lab een moment opname is maar het is en blijft ug snap je sommigge mensen kraken het nog steeds af omdat een ug lab niet kan beloven om tijdens het produceren steeds maar weer analyses te maken, raar is dat toch maar ja je moet al blij zijn met deze hoeveel heden die zijn getest is niet slecht voor een nieuw lab tegen over gs mrp want wie weet hoe ze ze aas doseren zonder dat ze een testje uit laten voeren iedereen groeit er ook als kool op dus... doe niet zo flauw om iedere keer te zeggen dat het maar moment opnames zijn want dit is gewoon onmogelijk om bij iedere batch iets te laten testen voor een ug lab!!! anders houd het maar lekker bij je 80% gefakete human grade shit :p :D
 
Dus niemand weet het eig.

dan is dat maar zo, toch bedankt voor jullie antwoorden
 
Deze tests bewijzen dat GG goede spullen kan maken. Het maakt dus niet uit wie het heeft opgestuurd, ze kunnen goede spullen maken. Als je nu goede spullen maakt waarom zou je dan in de toekomst (bewust) minder goede spullen maken? Underground labs moeten het hebben van de goede ervaringen van de gebruikers. Zoals al eerder gezegd is het onmogelijk om elke batch te laten testen. Als ze nu bewust gaan onderdoseren of rommel gaan maken komen de gebruikers daar snel genoeg achter. Resultaten van de gebruikers vallen tegen of er hoeft maar één iemand iets te laten testen en ze vallen door de mand. Dat is wel het laatste wat je wilt als underground lab zijnde.

GG kan dus goede spullen maken en streeft er (denk ik) ook naar om dit in de toekomst te blijven doen..
 
willlem zei:
Dus niemand weet het eig.

dan is dat maar zo, toch bedankt voor jullie antwoorden


Ik weet het wel maar wat denk je nou?

Dat ik jou effe naam en toenaam ga geven ofzo?

Wou je ook nog een adres zodat je een bos bloemen kan sturen?

Van welke planeet kom jij in godsnaam? ???
 
Testo zei:
Ik weet het wel maar wat denk je nou?

Dat ik jou effe naam en toenaam ga geven ofzo?

Wou je ook nog een adres zodat je een bos bloemen kan sturen?

Van welke planeet kom jij in godsnaam? ???

Ik denk de vlaamse:D
 
Quote mij nou niet teveel want anders word ik weer beschuldigd van flamen terwijl ik alleen maar reageer op wat anderen te melden hebben. :rolleyes:
 
Ben blij dat het nu eindelijk is een keer is getest en het zwart op wit staat wat zich in de vials bevond.
 
Slotje, dit gaat nergens meer over. We hebben de resultaten gezien en zo'n beetje alles is daarover al gezegd.
 
Is ook niet van belang wie wat heeft opgestuurd. Doet IMO niets terzake.
 
Nee precies,ik begreep het ook al niet.

Over tot de orde vd dag dan maar weer.
 
axestream zei:
Slotje, dit gaat nergens meer over. We hebben de resultaten gezien en zo'n beetje alles is daarover al gezegd.

Bepaal jij dat?











:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven