Fitness Seller

GG labtest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Joop68

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
26 feb 2004
Berichten
1.693
Waardering
1
GG wordt eindelijk getest in een echt lab

Ronny (van het vroegere Bodypage) die nu voor BOS werkt heeft een vial met GG Test Enanthaat naar het lab gestuurd. Een ontevreden gebruiker kreeg argwaan en zond het hem.

Waarschijnlijk is het resultaat er vóór vrijdag.

ill keep ya posted!
 
en hoe krijgen we te horen als ie ondergedoseert is of juist precies goed?? sommige mensen zijn tegen underground en kraken het af zonder enig bewijs te kunnen leveren!! snap je >> hoop wel dat je er een certificaat van kunt aantonen.

groeten
 
jij kent ronny waarschijnlijk niet^ :D

toont ALTIJD het bewijs
 
Wat is BOS?
 
body of science, geloof een site of blad uit de u.s.
 
Heb toevallig 1 nummer van dat blad en weet van de Bold. van GG dat die getest is op 150mg/ml ipv de 200mg/ml.
 
MrJ zei:
Heb toevallig 1 nummer van dat blad en weet van de Bold. van GG dat die getest is op 150mg/ml ipv de 200mg/ml.

Dat was British Dragon Jeroentje..

Rico
 
en de masteron kwam er toch ook ondergedoseerd uit?

raar, mensen (mijzelf inlc.) hebben een hoge hoed op van britisch dragon maar dan wel ondergedoseerd ???

is bd uberhaupt in nl verkrijgbaar afgezien van internetapotheken of verkopen ze alleen daar aan?

gr d
 
Als je 100 euro voor een flesje boldenone wilt betalen is B.D. hier ook te krijgen bro, de prijzen liggen gewoon te hoog voor de NL'se markt.

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Als je 100 euro voor een flesje boldenone wilt betalen is B.D. hier ook te krijgen bro, de prijzen liggen gewoon te hoog voor de NL'se markt.

grt. Rico

hmm, das idd iets teveel, ben nog steeds een arme student ;)

maar turnabol dat wil ik wel eens proberen :p
 
Turanabol.

Ik vind het mooie spullen, ik kan ze goedkoper krijgen maar ik vind ze nog steeds veel te duur. Dat er 1 batch minder wordt bevonden zegt natuurlijk niets maar het zet je wel aan het denken.
 
ben erg benieuwd naar de resultaten :)
BOS is trouwens een goed magazine, jammer dat het zo dun is
 
MrJ zei:
Heb toevallig 1 nummer van dat blad en weet van de Bold. van GG dat die getest is op 150mg/ml ipv de 200mg/ml.

Kan zowiezo al niet want de boldone van GG is 250mg/ml.
 
Bro's

Wat zijn over het algemeen jullie bevindingen met de produkten van Britisch Dragon. En zijn er test rapporten over hun produkten?

Grtz
 
Over het algemeen prima, op die ene test na dan die 'underdosed' aangaf.

Maar tegenwoordig hebben we in Nederland eigen generieke merken die prima zijn dus waarom zoveel meer betalen? Toegegeven, de potjes zien er keurig uit van BD :D
 
CobraNl zei:
Bro's

Wat zijn over het algemeen jullie bevindingen met de produkten van Britisch Dragon. En zijn er test rapporten over hun produkten?

Grtz
Ik heb een kuurtje deca/test. cyp./winstrol gedaan met BD spullen. De resultaten waren echt super. Geen pijnlijke injects. De enigste die er onder geleden heeft is de knip.. De prijzen lagen wel wat onder de prijs die DW noemt.
 
Back
Naar boven