Fitness Seller

GG labtest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Het is al vrijdag, kom maar op met die test uitslag.
 
willlem zei:
jij kent ronny waarschijnlijk niet^ :D

toont ALTIJD het bewijs

Gehehehe, nadat ik op een buitenlands board had vermeldt dat ik niet goed ging op de boldenone van GS, maar wel op de andere GS gear die ik gebruikt heb pleurde ie me meteen een analyserapport naar mn oren met de labuitslag van de EQ.

Heb m wel gezegd dat het niet aan de dosering zou hebben gelegen, maar dat ik er gewoon minder goed op reageer als op andere middelen.
 
Effe een kleine opmerking voor de mannen die denken dat een labrapport alleszeggend is.......

Er word om de haverklap een nieuwe batch geproduceerd dus wat heeft de waarde van een oud labrapport eigenlijk?

In het verleden gehaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....

Denk daar maar is over na.
 
Een labrapport zegt wel degelijk wat over de goede bedoelingen van een UG lab denk ik bro..

grt. D.W.
 
Leviathan zei:
En toch is het Turinabol! :cool: :D


gs komt met turinabol op de markt 10mg per tab 100 tabs....
ze gaan ook halotestin en meridia maken heb ik gehoord
 
dutch windmill zei:
Een labrapport zegt wel degelijk wat over de goede bedoelingen van een UG lab denk ik bro..

grt. D.W.

is idd waar wat je zegt..

@Testo idd de ene batch is de andere niet en er zullen altijd verschillen zijn.

persoonlijk vind ik ervaringen met spullen belangrijk, als iets bv zogenaamd getest is op 15mg/ml terwijl het 250mg/ml moet zijn. maar ik groei erop als kool, dan zegt die test me weining...
 
hardgainers zei:
is idd waar wat je zegt..

@Testo idd de ene batch is de andere niet en er zullen altijd verschillen zijn.

persoonlijk vind ik ervaringen met spullen belangrijk, als iets bv zogenaamd getest is op 15mg/ml terwijl het 250mg/ml moet zijn. maar ik groei erop als kool, dan zegt die test me weining...

Hier ben ik het niet mee eens bro. Als er ipv de (bvb) 250 mg test enanthate er 15 mg inzit en je groeit erop...dan zal er waarschijnlijk iets anders inzitten dan wat er op het flesje staat...dat mag natuurlijk niet kunnen...je wil toch ook niet hebben dat er in je nieuwe M3 een Lada motor zit?
 
dutch windmill zei:
Hier ben ik het niet mee eens bro. Als er ipv de (bvb) 250 mg test enanthate er 15 mg inzit en je groeit erop...dan zal er waarschijnlijk iets anders inzitten dan wat er op het flesje staat...dat mag natuurlijk niet kunnen...je wil toch ook niet hebben dat er in je nieuwe M3 een Lada motor zit?

Of je krijgt een uitslag die aangeeft dat er maar 15mg inzit i.p.v. 250mg en als je zelf het hebt gebruikt en er goed op bent gegaan dan ge je natuurlijk twijfelen aan de betrouwbaarheid van zoon test wegens concurentie met andere undergroundlabs ,, snap je ,,

groeten
 
dutch windmill zei:
Een labrapport zegt wel degelijk wat over de goede bedoelingen van een UG lab denk ik bro..

grt. D.W.

dito
 
dutch windmill zei:
Een labrapport zegt wel degelijk wat over de goede bedoelingen van een UG lab denk ik bro..

grt. D.W.
klopt , maar er is een groot verschil tussen een batch laten testen die opgestuurt is door de lab zelf of een batch laten testen die opgestuurt is door een ontevreden gebruiker..
 
tot nu toe zijn er nog helemaal geen slechte ervaringen met gg alleen deze als uitzondering dan, waarom zou je dan aan de dosering gaan twijfelen?
 
Pharmaceutische bedrijven (beter gezegd: ieder legitiem bedrijf ongeacht wat ze produceren) hanteren een 1e,2e en 3e lijnscontrole volgens NEN normen.

Dwz dat er continue meerdere monsters op verschillende tijdstippen uit een batch genomen worden voor analyse.

Zodoende verkrijgt men een goed beeld van de kwaliteit en samenstelling van de producten ongeacht de batch.

Aangezien het voor een UG lab onbegonnen, en niet te vergeten een buitengewoon kostbare zaak zal worden om dezelfde procedure te volgen zal een enkele analyse to nu en dan moeten volstaan.

Desalniettemin geeft dit zeker geen goed beeld van de continuekwaliteit.
 
dutch windmill zei:
Een labrapport zegt wel degelijk wat over de goede bedoelingen van een UG lab denk ik bro..

grt. D.W.


Absoluut mee eens alleen wie kan mij garanderen dat als er problemen komen dat er niet eens een keer een batch gemaakt wordt die ondergedoseert is?

En waarom is er dan toch nog steeds af en toe gezeik over irritaties na het prikken terwijl ze nu toch wel moeten weten waar dat aan ligt?

Ik wil alleen maar aangeven dat een labresultaat uit het verleden net zo min garantie biedt als dat ik wat laat testen....

Maar het word voor mij ook steeds moeilijker om te laten testen dus ik doe het niet meer voor anderen maar alleen nog voor mezelf.
 
alle labs zijn natuurlijk ook erg afhankelijk van hun leveranciers...
 
Testo zei:
En waarom is er dan toch nog steeds af en toe gezeik over irritaties na het prikken terwijl ze nu toch wel moeten weten waar dat aan ligt?

Ik denk dat dat van persoon tot persoon sterk verschild. Hoge pijngrens/lage pijngrens.

Zo zijn er veel mensen die last krijgen na tren of test prop injecties. Ik persoonlijk heb daar geen last van, op n enkele keer na dat het iets gevoelig wordt nadien.
 
Klopt idd,bro.

Ik wou alleen maar ff aangeven dat uiteindelijk de grote nederlandse UG'S toch wel goed zijn maar er werd gemekkerd en getwijfeld door bepaalde mensen of MIJN labresultaten wel goed waren en die wou ik ff deze opmerkingen mee geven.

Ik heb er namelijk geen belang bij om een hoop onzin op internet te zetten want daar word ik uiteindelijk altijd op afgerekent als het uit zou komen en wat schiet ik daarmee op?

Neemt geen hond mij meer serieus en zet ik alleen maar mezelf voor lul.

GS en GG leveren gewoon alle2 TOPkwaliteit a.s. af!!!
 
Testo zei:
GS en GG leveren gewoon alle2 TOPkwaliteit a.s. af!!!

dit mag je tegenwoordig niet meer zeggen kerel, er zijn dan weer mensen die je meteen dan weer beschuldigen van verkoop :rolleyes:
 
wanneer denk je dat GS ermee op de markt komt want wil ze doodgraag eens testen die Turinabols
 
kevinlorenzin zei:
gs komt met turinabol op de markt 10mg per tab 100 tabs....
ze gaan ook halotestin en meridia maken heb ik gehoord

komt er seriues halotestin van GS?? hiet zoek ik al maanden naar namelijk.. en wat is meridia??? ???
 
Back
Naar boven