MuscleMeat

GG labtest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gaan ze echt meridia o pmarkt brengen?...dats toch sibutramine...een van de beste honger remmers?!>..
 
yep dat worden de nieuwe spulltjes van gs
 
De GS T-Bol is al uit. Meridia komt in de loop van deze week en Halotestin gaat helaas (nog) niet gemaakt worden..Ik zal vanavond een fototje maken van de nieuwe Turinabol..

grt. Rico
 
kevinlorenzin zei:
Of je krijgt een uitslag die aangeeft dat er maar 15mg inzit i.p.v. 250mg en als je zelf het hebt gebruikt en er goed op bent gegaan dan ge je natuurlijk twijfelen aan de betrouwbaarheid van zoon test wegens concurentie met andere undergroundlabs ,, snap je ,,

groeten

Ik denk niet dat je aan het betreffende lab kan twijfelen bro..san Rafael is het bekendste lab dta gebruikt word in de BB wereld met netjes alle rapporten erbij..

grt. Rico
 
klaas zei:
klopt , maar er is een groot verschil tussen een batch laten testen die opgestuurt is door de lab zelf of een batch laten testen die opgestuurt is door een ontevreden gebruiker..

Dat kan natuurlijk twee kanten uitwerken bro..

als het UG lab weet dat het getest wordt gaan ze extra hun best doen om een zo goed mogelijke uitslag te krijgen...overdoseren etc..

als een gebruiker het monster opstuurt kan je er denk ik vanuit gaan dat die persoon wilt weten wat erin zit en niet eerst de vial leegzuigt en er dan sla olie met rattegif indoet.

grt. Rico
 
waarom zou iemand halo willen? lijkt me weinig toevoegen voor de gemiddelde bb'er.
@DW weet je trouwens wat die t-bol gaat kosten?
gr d
 
ga maar uit van dezelfde prijs als de anavar van GS ;)
 
Ok guys, het verdict is er:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

169mg/ml ipv 200mg/ml ..

idd genoeg om merkbare resultaten te krijgen, maar toch ondergedoseerd! 3/4

positief is dat het de juiste stof bevat (TE)

GS lijkt dan toch wel beter, ik denk aan veelvuldige tests altijd tip-top in orde
 
****, tis 169mg/ml ipv 250mg/ml!

t'was te mooi om waar te zijn

(als er nog mensen zijn die geïnteresserd zijn om hun GG te laten testen neem dan contact op met ronny)
 
willlem zei:
169mg/ml ipv 200mg/ml ..

169 ipv 250 mg/ml..35% ondergedoseerd, maar wel de werkzame stof erin dus niet slecht, maar kan beter..

grt. D.W.
 
Bij een labtest gaat -35% door voor fake. Aangezien het hier geen regulier Human Grade merk betreft kun je hooguit zeggen: je krijgt niet wat je koopt. Dead simple.
 
erg jammer om te lezen, ben wel benieuwd naar de andere producten!
 
tsja dit is nu toevallig van 1 batch ik heb wel gehoord dat er een paar batches bij zaten die niet helemaal klopte>> daar is nu wel aan gewerkt... maarja toch altijd jammer zoon uitslag, maar ik ga er nog altijd lekker op

groetjes
 
Er moeten alleen effe meer testen komen. Stuk of 5 + heb je iets meer overzicht
 
jep dat zou mooi zijn. bijvoorbeeld test prop, tren ace, deca, bold enz.
 
Back
Naar boven