AndroidHealthClinic

GG labtest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Een afwijking dat ook in de pharmaceutische industrie aanvaardt wordt is 10% geloof ik.

Zou betekenen dat het in dit geval +25 of -25mg mag zijn.
 
willlem zei:
Ok guys, het verdict is er:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

169mg/ml ipv 200mg/ml ..

idd genoeg om merkbare resultaten te krijgen, maar toch ondergedoseerd! 3/4

positief is dat het de juiste stof bevat (TE)

GS lijkt dan toch wel beter, ik denk aan veelvuldige tests altijd tip-top in orde

Ik denk dat bepaalde mensen hier nog wel wat op te zeggen hebben
 
Laatst bewerkt:
zucht.....ik zit dus op mijn kuur van 200 mg deca en 250 gr test enanth van GG (2e kuurtje, 1e was 30mg winstrol tabs)

en de resultaten zijn tot nu toe zwaar ondermaats.....gelukkig zit er geen troep in...gewoon onderdosering..ohja kuur samen met mijn maat en die maakt ook weinig progressie...
 
Infinity zei:
Ik denk dat bepaalde mensen hier nog wel wat op te zeggen hebben

ze zijn op vakantie :D
 
nou het kan best aan deze batch liggen. maar de geloofwaardigheid van gg wordt wel een stuk minder op deze manier.

ik was zelf ook al van plan om van alle merken wat te laten testen.. ik ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen.
 
zou golden gear nu dan gewoon ook 35% met de prijs zakken? lijkt me wel he.
 
pipo zei:
zou golden gear nu dan gewoon ook 35% met de prijs zakken? lijkt me wel he.


haha das wel een goeie jah, als de gg promoters nog ergens te vinden zijn, want er word wel opvallend weinig gereplyd ineens ;) :D
 
waarom nog replyen op het feit dat het gewoon onderdoseerd is?
nutteloze aandacht
 
younggod zei:
haha das wel een goeie jah, als de gg promoters nog ergens te vinden zijn, want er word wel opvallend weinig gereplyd ineens ;) :D

hey kerel,

sommige mensen hebben hiervoor een waarschuwing gehad ;)

ikzelf vind het wel teleurstellend om te lezen, maar nogmaals een test over de lijn van producten is natuurlijk pas representatief als er meerdere producten getest worden :)
 
Latin spirit zei:
hey kerel,

sommige mensen hebben hiervoor een waarschuwing gehad ;)

ikzelf vind het wel teleurstellend om te lezen, maar nogmaals een test over de lijn van producten is natuurlijk pas representatief als er meerdere producten getest worden :)


Nadeel daarvan is dat je van elk middel diverse samples moet pakken om een goed beeld te krijgen.

Kostbaar grapje.
 
ja dat klopt inderdaad

nou leven we in zo'n vrij land, xtc pillen testen kan geloof ik gratis tegenwoordig maar dit soort dingen moet je flink voor betalen, erg jammer
 
Latin spirit zei:
ja dat klopt inderdaad

nou leven we in zo'n vrij land, xtc pillen testen kan geloof ik gratis tegenwoordig maar dit soort dingen moet je flink voor betalen, erg jammer

Waarom je geen AAS kunt laten testen snap ik ook niet.
 
Leviathan zei:
Waarom je geen AAS kunt laten testen snap ik ook niet.

Je kon het tot een paar jaar geleden laten doen ergens in Den Haag dacht ik.
 
MrJ zei:
Je kon het tot een paar jaar geleden laten doen ergens in Den Haag dacht ik.

Je kunt tegenwoordig je hele apotheek aan illegale chemische substanties gratis laten testen.

Beetje anabolica niet.

Ik zal die lui eens een mail sturen waarom eigenlijk niet, ben wel eens benieuwd.
 
top kerel, zou leuk zijn als je ons op de hoogte houdt :)
 
Na al dit gelezen te hebben (wel nog nooit problemen gehad met gg) zou ik de producten van gs en med request ook wel eens willen uitproberen om te zien of er wel degelijk een verschil is:-)
 
http://www.bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=728

Intressante link over de body of science testen.
Verder wil ik de relatie wel weten tussen ronny (dutchbodybuilder) en GS. Wat soms wel eens Gesuggereerd wordt)
Aangezien het voor die mensen wel belangrijk is GG uit de markt de halen.

Just an idea
 
Laatst bewerkt:
IKKE zei:
http://www.bodyofscience.com/dynamic/forum/viewtopic.php?t=728

Intressante link over de body of science testen.
Verder wil ik de relatie wel weten tussen ronny (dutchbodybuilder) en GS. Aangezien het voor die mensen wel belangrijk is GG uit de markt de halen.

Just an idea

Ik heb begrepen dat Ronny de vial naar San Rafael labs heeft gestuurd?

Meende dat Rico die naam aanhaalde in dit topic.

Anywayzz, San Rafael is een onafhankelijk lab dat gelicenseerd is door de DEA heb ik gelezen. Die kunnen zich dus geen grappen veroorloven omdat het ene lab het andere moeilijk wil maken
 
Er komen meer labtests van GG, onderweg zijn: Tren E, Test enanthaat, Primobolan, Boldenone en Nandrolone decaonate. test resultaten zullen er denk over een dag of 10-15 zijn.

even afwachten
 
Back
Naar boven