XXL Nutrition

GG labtest! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi Dit geeft dan een beter beeld
 
dan hebben we tenminste een fraai beeld van de gear.. ben zeer benieuwd
 
hardgainers zei:
Er komen meer labtests van GG, onderweg zijn: Tren E, Test enanthaat, Primobolan, Boldenone en Nandrolone decaonate. test resultaten zullen er denk over een dag of 10-15 zijn.

even afwachten

ik neem aan van een andere batch??

Ikvind het oordeel van "Ronny" ook beetje dubieus. Ik meen te herineren dat hijin het verleden sterke banden had me GS.

Ik kan me ook niet voorstellen dat een beginnend lab als GG... BEWUST onderdoseerd... dan gooi je je eigen ruiten in.
 
En ten tweede waarom zou een underground lab onderdoseren?

De kosten van de materie zelf is bijna nihil
Het kost maar een paar cent meer om het juist te doseren.
Aangezien 1 gram test maar 2 dollar kost. (de basis) Dus om 1 dollar bijv uit te sparen op de kosten door het onder te doseren en daarbij het risico te lopen voor slechte reclame lijkt me niet echt slim
 
Er wordt niet bewust ondergedoseerd. Ik denk wel dat het proces niet altijd even helder is en zoals Ronnie zich al afvroeg hoe het met de stoffen zit die vaak onbedoeld vrijkomen. Als daar niet op wordt getest heb je misschien wel een kloppend product qua hoeveelheid mg/ml maar nog steeds een 'vuil' product.
 
Al met al zijn die labuitslagen wel leuk om te zien, maar ze zeggen helemaal niks over de continuiteit van de kwaliteit.

Het is niets meer als een eenmalige aanduiding dat dat bewuste product goed of slecht gedoseerd is.

Voor een goed beeld over de kwaliteit van een lab, zouden uit elke nieuwe batch diverse monsters moeten worden genomen en geanalyseerd.

Stel dat 1 nieuwe batch 100 vials bevat, dan moet je haast wel om de 10 (maximaal 20) vials een sample eruit nemen en opsturen.

En dat proces over and over again......

Niemand kan met zekerheid zeggen dat alle batches van bv GS goed zijn geweest, omdat er geen kwaliteitscontrole volgens de NEN norm heeft plaatsgevonden.

Dat is voor een UG lab dan ook onmogelijk, tenzij ze kapitalen willen en kunnen besteden aan al die analyses.
 
In feite zijn die labtests een soort van zelfbevrediging voor de labs zelf. Een gebruiker heeft er geen reet aan.
 
-EDIT-

Leviathan zei:
In feite zijn die labtests een soort van zelfbevrediging voor de labs zelf. Een gebruiker heeft er geen reet aan.

Precies. Een momentopname van een batch die waarschijnlijk al lang en breed in alle kontjes van Nederland zit :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
*zucht

Vetes via PM/mail/MSN/postduif dus. :thumbup:
 
Back
Naar boven