XXL Nutrition

GG tren en test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

laurens700

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 mrt 2010
Berichten
214
Waardering
5
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik begin nu erg te twijfelen of m'n GG wel goed is. Hoor de laatste tijd veel minder goeie dingen. Hij is nog niet gebruikt. Vorige was van GG en die was wel goed.

Bovenste is tren. Lot nummer 814-v89

aeqoe9.jpg


Onderste is test. Lot nummer 335-k23

2rh7m20.jpg


Als het troep is ga ik naar EP. Dan ruil ik ze om. Bedankt voor de check :)
 
De een zegt dat ze recent weer goed zijn en de andere zegt weer van niet. Na een tijd goede geleverd te hebben hebben ze het een beetje verknald. Geen idee hoe ze er nu voor staan ik hoor verschillende meningen ???
Werkzame stof zit er hoe dan ook in dus real en g2g zijn ze wel
 
Meningen zijn enorm verdeeld over GG. Ik heb daar eens contact over gehad met iemand die heel dicht bij de bron zit (misschien zelfs de bron zelf is) en die beweerde dat het allemaal poeppraat was van de concurrentie om hun klein te maken. Hij garandeerde me dat GG gewoon goed was en die verhalen van de concurrentie komen.

Ik heb zelf jaren geleden met GG gekuurd en ging als een raket. Helaas geen recente ervaring.

De een zegt dat ze recent weer goed zijn en de andere zegt weer van niet. Na een tijd goede geleverd te hebben hebben ze het een beetje verknald. Geen idee hoe ze er nu voor staan ik hoor verschillende meningen ???
Werkzame stof zit er hoe dan ook in dus real en g2g zijn ze wel

Heb jij ondertussen al ervaring met de dochteronderneming van GG genaamd Anabolic Technology?
 
Als je ze kan omruilen voor EP zou ik dat zeker doen.
 
Meningen zijn enorm verdeeld over GG. Ik heb daar eens contact over gehad met iemand die heel dicht bij de bron zit (misschien zelfs de bron zelf is) en die beweerde dat het allemaal poeppraat was van de concurrentie om hun klein te maken. Hij garandeerde me dat GG gewoon goed was en die verhalen van de concurrentie komen. Ik heb zelf jaren geleden met GG gekuurd en ging als een raket. Helaas geen recente ervaring. Heb jij ondertussen al ervaring met de dochteronderneming van GG genaamd Anabolic Technology?

Ja heb tot nu toe 1 keer goede ervaring en 1 keer slechte ervaring mee. En de laatste keer had ik goede ervaring met GG, dus vandaar dat ik koos voor GG weer. Nee m'n dealer heeft deze nog niet. Hoor en lees via goede berichten over EP. Dus dan bestel ik die.
Ik ga toch GG zetten en dan vertel ik of ik wat merk of niet. Mocht ik niets merken, dan plak ik 2 weken erbij op mn huidige kuur. Bedankt voor jullie reactie!
 
Ja heb tot nu toe 1 keer goede ervaring en 1 keer slechte ervaring mee. En de laatste keer had ik goede ervaring met GG, dus vandaar dat ik koos voor GG weer. Nee m'n dealer heeft deze nog niet. Hoor en lees via goede berichten over EP. Dus dan bestel ik die.
Ik ga toch GG zetten en dan vertel ik of ik wat merk of niet. Mocht ik niets merken, dan plak ik 2 weken erbij op mn huidige kuur. Bedankt voor jullie reactie!

graag laat het effe weten hoe GG je bevalt ben benieuwd
 
Meningen zijn enorm verdeeld over GG. Ik heb daar eens contact over gehad met iemand die heel dicht bij de bron zit (misschien zelfs de bron zelf is) en die beweerde dat het allemaal poeppraat was van de concurrentie om hun klein te maken. Hij garandeerde me dat GG gewoon goed was en die verhalen van de concurrentie komen.

Ik heb zelf jaren geleden met GG gekuurd en ging als een raket. Helaas geen recente ervaring.



Heb jij ondertussen al ervaring met de dochteronderneming van GG genaamd Anabolic Technology?

Ik heb daar maar 1 injectie van gezet dus ik kan er zelf niet over oordelen. Heb ze aan vrienden gegeven ieder 1 vial, hun merken geen verschil.


Ben ook erg benieuwd of het klopt dat gg een comeback heeft gemaakt. Let us know!
 
Ik ben ook benieuwd.
Vroegah was het goed.
Hoor er niks meer over maar was ooit het meest gangbare merk samen met GS.

Als ik mocht kiezen ging ik voor EP maar dat is alleen op eigen (recente) ervaring gebaseerd
 
Ik heb daar maar 1 injectie van gezet dus ik kan er zelf niet over oordelen. Heb ze aan vrienden gegeven ieder 1 vial, hun merken geen verschil.


Ben ook erg benieuwd of het klopt dat gg een comeback heeft gemaakt. Let us know!

GG was vroeger top.
Hopelijk gaan ze terug de goede kant op :)
 
Tren ziet er wel licht uit maar kan door flits komen, test = exp 2017 en tren 2016?

GG is vooral hit or miss, dat lees ik in ieder geval overal. Lijken heel onconsequent qua kwaliteit gear, geen vaste kwaliteit...
 
Ik hoorde dat overal test in zit dus ook in bv Bold tren mast zit test in,vind de kleur ook te licht voor tren.
 
Tren ziet er wel licht uit maar kan door flits komen, test = exp 2017 en tren 2016?

GG is vooral hit or miss, dat lees ik in ieder geval overal. Lijken heel onconsequent qua kwaliteit gear, geen vaste kwaliteit...

Alle twee 2017. Ja dat vond ik ook. M'n andere tren leek net op ochtendpis. Maar heb gelezen dat het afhankelijk is hoelang het heeft gekookt. We zullen zien! Ik ga nu twee injecties zetten. Dan hou ik het up to date.
 
Volgens mij hebben wij dezelfde batch. Ik ga vanmiddag thuis even kijken. Kan er nog weinig over zeggen aangezien vandaag pas nr 2 erin gaat.
 
Alle twee in m'n been gezet. Moet zeggen vorige deed de olie meer zeer. Nu tot nu toe nergens last van.
 
mijn laatste GG kuur goede gainzzz mee behaald alleen laatste 3 weken met tren gestopt en test en mast afgemaakt
 
Gebruik regelmatig GG sinds 2008, maand geleden nog test enanthaat gehad van hun, ben er tevreden over doet gewoon zen werk.

Gebruik ook andere ug labs en hg merken heb eigenlijk nog nooit fake spul gehad het ene is soms al wat hoger gedoseerd dan het andere maar verschillen zen miniem en te verwaarlozen dan vind ik.
 
Volgens mij hebben wij dezelfde batch. Ik ga vanmiddag thuis even kijken. Kan er nog weinig over zeggen aangezien vandaag pas nr 2 erin gaat.

Dit is nu m'n derde injectieweek. Nu ook de eerste keer met deze batch. M'n vorige injecties waren een oudere batch. Ik merkte al vrij snel de bijwerkingen van tren. Rare dromen, opgefockt in de auto kwa zweten heel soms. Maar niet de nachtzweet aanvallen , die andere wel vaak krijgen.
 
Back
Naar boven