Fitness Seller

GH 15 bible (full version) how to get big.... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Toen ik boven de 1gr testosteron kwam werd ik daar ook echt niet droger op.
 
Jullie hebben het verkeerd begrepen boyz

Boven 1 gram tren moet je wil je droger worden:p
 
constanter werken? lichaam werkt iets tegen? wat lul je man

enantato just doesnt do it the body get used to it and start breaking it little here little there,,just doenst give you the same effect

hier zegt ie toch dat je lichaam er gewent aan raakt en het stukje bij beetje af breekt.
en ik ging er van uit da tren a constanter werkt omdat je het om de dag of 2 dagen zet.

wil gewoon weten of ik het goed snap zeg niet dat het zo is daarom begon ik met de woorden 'dus als ik het goed begrijp'
 
Helaas niet, maar wat jij hebt zijn er wel meer inderdaad. Ik kan me herinneren dat Porterhouse dat ook had.

Misschien dat ik geluk heb dan hehe. Zal het de volgende keer eens meten mocht ik het nog een keer doen.
 
enantato just doesnt do it the body get used to it and start breaking it little here little there,,just doenst give you the same effect

hier zegt ie toch dat je lichaam er gewent aan raakt en het stukje bij beetje af breekt.
en ik ging er van uit da tren a constanter werkt omdat je het om de dag of 2 dagen zet.

wil gewoon weten of ik het goed snap zeg niet dat het zo is daarom begon ik met de woorden 'dus als ik het goed begrijp'

Je moet sommige stukjes met een korreltje zout nemen
 
enantato just doesnt do it the body get used to it and start breaking it little here little there,,just doenst give you the same effect

hier zegt ie toch dat je lichaam er gewent aan raakt en het stukje bij beetje af breekt.
en ik ging er van uit da tren a constanter werkt omdat je het om de dag of 2 dagen zet.

wil gewoon weten of ik het goed snap zeg niet dat het zo is daarom begon ik met de woorden 'dus als ik het goed begrijp'

Oke, ik dacht dat je dat zelf verzon, maar dat heeft gh15 dus verzonnen.
Tren ace slaat bij mij ook wel harder in maar zijn theorie erachter is onzin.
 
Ik geloof overigens wel dat hoge dosissen test je best lean kunnen maken als je er voldoende AI bij neemt. Gast in onderstaand filmpje heeft precontest ook 1.5 gram test genomen met volgens mij een gram letro en nog wat arimidex. Zonder oestrogeen maakt bijna elk androgeen middel je droger.

http://www.youtube.com/watch?v=PU95H6c1Nqk&feature=c4-overview&list=UUXgA6w8QFZ1ZuQWCw7I4hRQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ev9iRMMmnT0&list=TLaaBXp0DVRPk

Zet dat even af tegen zijn offseason filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=1Y-uKqNiajo&list=TLswhGgf5sI2Y
 
ok duidelijk verhaal weer een hoop geleert:) , zo kan ik ook wel een boek schrijven als ik de helft uit mun duim zuigen
 
ok duidelijk verhaal weer een hoop geleert:) , zo kan ik ook wel een boek schrijven als ik de helft uit mun duim zuigen

Die gast maakt soms best goede punten alleen verwonder ik mezelf wel eens waarom iedereen zijn bevindingen/beweringen klakkeloos overneemt. Heeft iemand van het board GH15 wel eens irl gezien om zijn kunde te kunnen onderschrijven?
 
GH15 is het board waar ik al jaren op zit.

Is het enige board waar je leert hoe de pro's kuren.

Vind het wel een grappige mind set die ze daar hebben :D

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 19:42 ----------

Die gast maakt soms best goede punten alleen verwonder ik mezelf wel eens waarom iedereen zijn bevindingen/beweringen klakkeloos overneemt. Heeft iemand van het board GH15 wel eens irl gezien om zijn kunde te kunnen onderschrijven?

Ja, volgens mij is dit hem in de video hieronder. Hij zegt dat hij het niet is, en dat niemand weet wie GH15 is.
Maar de manier waar op hij praat in dit interview met Antoine doet me zeker wel denken aan hoe GH15 op het forum schrijft.

http://www.youtube.com/watch?v=dyD_zuATEKg

Over zijn kunde gesproken. Hij heeft gewoon met de pro's en hun begeleiders gekuurd of iets dergelijks.
En normaal treedt geen enkele pro naar buiten met de hoeveelheden en spullen die ze gebruiken (op die jonge knul op youtube na, ben ze naam ff vergeten)
Hij begint gewoon een forum erover :D
 
Laatst bewerkt:
GH15 is het board waar ik al jaren op zit.

Is het enige board waar je leert hoe de pro's kuren.

Vind het wel een grappige mind set die ze daar hebben :D

---------- Post toegevoegd 24 July 2013 om 19:42 ----------



Ja, volgens mij is dit hem in de video hieronder. Hij zegt dat hij het niet is, en dat niemand weet wie GH15 is.
Maar de manier waar op hij praat in dit interview met Antoine doet me zeker wel denken aan hoe GH15 op het forum schrijft.

http://www.youtube.com/watch?v=dyD_zuATEKg

Over zijn kunde gesproken. Hij heeft gewoon met de pro's en hun begeleiders gekuurd of iets dergelijks.
En normaal treedt geen enkele pro naar buiten met de hoeveelheden en spullen die ze gebruiken (op die jonge knul op youtube na, ben ze naam ff vergeten)
Hij begint gewoon een forum erover :D

ik zit er ook een tijd op. altijd wel lachen daar :) maar ook veel gasten met know how
 
Ik zit ook op het GH15 forum, maar die gast in dat filmpje is blp, een member van het forum.
 
Ik ga ook een bijbel schrijven man :D
 
Back
Naar boven