Fitness Seller

GH bijwerkingen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

seanhendrix

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mrt 2009
Berichten
592
Waardering
16
Lengte
1m65
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Hee
wat ik me afvroeg: Eenmaal je volgroeid bent en je gebruikt normale dosis gh (5 tot 8 iu per dag) voor een maand of 7 a 8, wat zijn de ervaren bijwerkingen hier op het forum?
Ik lees dat je ja oren, neus, handen, voeten, armen benen langer kunnen worden + je hart groeien en alle organen...
Is het zo dat bij 1 normaal kuurtje van die periode, je zo een harde bijwerkingen zou kunnen ervaren?
Shoot!:D
grtz
 
bij mijn weten best bij 3 of 4 iu blijven, meer iu is vragen om bovenvermelde bijwerkingen
cheers
 
Laatst bewerkt:
Hee
wat ik me afvroeg: Eenmaal je volgroeid bent en je gebruikt normale dosis gh (5 tot 8 iu per dag) voor een maand of 7 a 8, wat zijn de ervaren bijwerkingen hier op het forum?
Ik lees dat je ja oren, neus, handen, voeten, armen benen langer kunnen worden + je hart groeien en alle organen...
Is het zo dat bij 1 normaal kuurtje van die periode, je zo een harde bijwerkingen zou kunnen ervaren?
Shoot!:D
grtz

Totaal niet.
Sowieso moet je al helemaal niet zo hoog zitten, is echt totaal nutteloos.
De enigste bijwerkingen die je de eerste paar weekjes zal krijgen is een tijdelijk verhoogde vochtretentie, k*t slapen of hoofdpijn. De hormoonhuishouding is immers verstoord.
De piek van het eigen aanmaak ligt in je puberteit en is zelfs nu al lager dan op bijv je 16e.
Het duurt zo lang en je zal dan zo enorm veel moeten zetten wil je weer op zo'n hoge piek zitten dat uiteeeeiiindelijk er iets wil gaan groeien...
Nee, van wat jij in gedachte hebt hoef je je nergens druk om te maken!
 
Behalve dat het geen reet meer doet dan 4iu behalve meer geld uit je portemonnee?

Denk jij. Ik weet uit ervaring beter.

Ga op 8 veel beter dan op 5 imo...
 
Dan op je ervaring blijven afgaan natuurlijk!
Slin ook erbij?
 
Dan op je ervaring blijven afgaan natuurlijk!
Slin ook erbij?
Dus je denkt dat je er even veel aan hebt op 4 a 5 iu ipv hoger te gaan?
ot: wat n zieke onderarm:D
 
Dus je denkt dat je er even veel aan hebt op 4 a 5 iu ipv hoger te gaan?
ot: wat n zieke onderarm:D

Sowieso als dit je eerste keer is moet je opbouwen en is het mijns inziens nog niet nodig om meteen hoog te gaan zitten.
Maar weet je wie je ook goed kan vragen over hgh, Krieltje.
Pm hem anders ff of vraag of hij wat in je log wil zeggen.
Hij heeft veel soorten gebruikt en zit toch nog altijd gewoon op 4iu greentops en kan je er wel wat over vertellen!

En bedankt :D
Ik vond hem ook goed eruit zien, daarom had ik hem als avatar gemaakt ;)
 
Laatst bewerkt:
Hee
wat ik me afvroeg: Eenmaal je volgroeid bent en je gebruikt normale dosis gh (5 tot 8 iu per dag) voor een maand of 7 a 8, wat zijn de ervaren bijwerkingen hier op het forum?
Ik lees dat je ja oren, neus, handen, voeten, armen benen langer kunnen worden + je hart groeien en alle organen...
Is het zo dat bij 1 normaal kuurtje van die periode, je zo een harde bijwerkingen zou kunnen ervaren?
Shoot!:D
grtz

Gebeurt niet met synthetisch GH voor zover ik weet.
 
edit: post waarop ik reageerde bestaat niet meer
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven