MuscleMeat

GH bloedtest hulp gevraagd

Bezoekers in dit topic

Gast 169531

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2020
Berichten
40
Waardering
9
Beste bbers,

Na een paar weken gebruik van hgh en t4 wil ik mijn shit testen.

Ik las iets over 10iu zetten en 3 uur later bloedprikken. Maar moet ik dan bloed prikken op HGH of igf-1?

Aangezien de lever HGH opneemt en igf-1 afgeeft..

Dank!
 
Dat is een serum test groeihormoon .
 
Beter 4 weken dezelfde dosis en dan igf prikken geeft een beter beeld
 
Oke helder.

Ik heb alleen geen bloedtest voordat ik het gebruikte. Kan ik dan toch iets afleiden als ik nu laat prikken met de uitslag die eruit komt (hoger dan de referentie waarden?)
 
Ligt eraan hoeveel deze verhoogd is. Als je jouw baseline niet weet, valt er weinig te concluderen uit een test aangezien je geen referentiemateriaal hebt.
 
Ja juist dat is dus mijn struggel. Achteraf misschien niet zo handig geweest. Vandaar dus opzoek naar een andere oplossing.

Zodoende vroeg ik me af of 10iu zetten voor een bloedtest en dan prikken op hgh of dat zin heeft.
 
Baseline is beter, maar je ziet echt zonder baseline wel op je goede hgh hebt als je hoger zit dan 1 of 2 iu

Mijn maat scoorde een igf op 5 iu die 3x de maximale referentie was, dan weet je gewoon dat je hgh goed is zonder baseline
 
Aha oke ik snap hem. Ik zet om de dag 4iu (2 sochtends en 2 savonds). Dit is vergelijkbaar met 2iu dagelijks. Dan ben ik is benieuwd hoeveel ik scoor.

Thanks!
 
Dat is wel vrij lage dosis om een goed beeld te krijgen zonder baseline inderdaad
 
Sowieso niet om de dag zetten maar gewoon elke dag.
 
Mijn coach (hij is een pro) zegt om de dag zetten om je eigen aanmaak een beetje voor de gek te houden zodat die niet volledig plat gaat.

Volgens hem heb je dan de dag dat je 2x2iu zet plus de dag erna dat je zelf nog een beetje aanmaakt.
 
Haha okay, lekker naar je coach luisteren dan pik.
 
Ik kan dat wel begrijpen die IGF maar.... Iedereen heeft een andere respons betreft hoeveelheid IGF, Blijkt....dus als ik 10 iu GH zet geef ik X aantal IGF Af, kan zijn dat iemand anders zelfde hgh zet en minder of meer afgeeft, dus in principe zegt het niet veel...
 
Als jij 10 iu hgh zet en 3 uur later bloedprikt krijg jij ook niet dezelfde waarde als dat ik dezelfde 10 iu zet en 3 uur later bloed prik dus wat zegt dat dan?

Uiteindelijk gaat het er toch om hoeveel igf je aanmaakt op die hgh? Volgens mij zou je igf gemiddeld 80 a 100 mnol moeten stijgen per 1iu

Dus 5iu zou een igf geven tussen de 400 en 500 als richtlijn maar of dit 100% klopt weet ik niet
 
Ja dit zal idd kunnen kloppen.

We gaan t zien, ik ga dinsdag prikken dus dan zullen we de uitslag wel zien 2 weken later.
 
Back
Naar boven