XXL Nutrition

GH en cts (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sinds een maandje gebruik ik groeihormoon, ik was een beetje eigenwijs met de dosering en moet nu helaas op de blaren zitten:(

Het 'opbouw' schema ging als volgt :
-dag1 2iu
-dag2 3iu
-dag3 4iu

En dan 4iu aangehouden tot drie weken maar hield ik het niet meer uit en heb het afgelopen week naar 3iu verlaagd.

Wanneer ik wakker wordt hebben m'n handen een dof gevoel, een vuist maken is bijna onmogelijk, gewrichtspijntjes aan bepaalde vingers en het ergst van al: de pees in m'n voorarm die door m'n pols naar handen gaat doet zo'n fucking pijn, vooral bij alle press oefeningen en bepaalde bewegingen zoals mijn eten snijden. Het dof gevoel en de vuist maken verbeterd wel veel doorheen de dag.

Ik heb het idee dat de verlaging (nog ) niet veel zoden aan de dijk heeft gezet. 2iu lijkt mij dan ook weer niet de moeite om gh te nemen

Wat zouden jullie mij aanraden? Mij niet zo aanstellen of toch iets anders?:o

Stoppen met die rommel!

HGH zou zogenaam het "wondermiddel" zijn en is achteraf zwaar overschat.

HGH moet je op zijn minst 4 maanden gebruiken (max 2,5iu P/D) en stacken met een hele hoop andere middelen, dus extreem duur en niet de moeite waard.

Ronnie Coleman was de eerste die het professioneel ging gebruiken voor dik 8 maand.

Nu de belangrijkste pro's and con's.

Pro's: Het is een groeihormoon, dus alles groeit. Je spiermassa, maar ook je botten en vooral hart. Gigantisme.
Onomkeerbaar. Massa behoud je, maar de rest ook.

De beste vetverbrander en vocht afdrijver, doordat HGH ten allertijden of het nu in je rustfase of training je vetreserve als brandstof gebruikt...fase 2 noemt men dat. Fase 1 slaat HGH over en dat zijn je koolhydraten in je lichaam.

Daarom gebruiken wedstrijd bodybuilders het alleen nog om vlak voor de wedstrijd hard en droog te worden en BNers om geript en lean te blijven...ik noem geen namen, maar hun boeken zegt genoeg.

Con's:

Extreem duur
HGH pens/buik
Hart, orgaan en bloeddrukprobemen, gezien je hart een spier is groeit deze ook...onomkeerbaar.
Eetschema moet aangepast worden speciaal voor HGH gebruik.
HGH gebruiken onder medisch toezicht, o.a. Bloedspiegel, om voortijdig problemen te zien voorkomen.

Gewricht en zenuwpijn...zoals bij jou.

Tijdens je slaap groei je en is het ook niet vreemd dat je pijnlijk wakker wordt met tintelingen in je hand.
Zeker met zo'n hoge dosis die jij gebruikt.

Het gevaarlijkste van alles: Alle infecties o.a. E cole, tumoren en ziektes zoals kanker, groeien als gek bij gebruik van HGH.

Prof Bodybuilder Nasser El Sonbaty is tijdens bulken voor Olympia overleden aan een nierinfectie gevoed door HGH.

De hedendaagse pro's gebruiken het onder zeer strenge controle en een persoonlijk eetschema puur voor HGH.

Dus kap er a.j.b. mee, want met hoge dosis Test E en b.v. Anavar of Anadrol is kracht en massa gegarandeerd en doet niet onder voor HGH.

Dus...
 
Je steekt iig tijd in je getroll
 
Stoppen met die rommel!

HGH zou zogenaam het "wondermiddel" zijn en is achteraf zwaar overschat.

HGH moet je op zijn minst 4 maanden gebruiken (max 2,5iu P/D) en stacken met een hele hoop andere middelen, dus extreem duur en niet de moeite waard.

Ronnie Coleman was de eerste die het professioneel ging gebruiken voor dik 8 maand.

Nu de belangrijkste pro's and con's.

Pro's: Het is een groeihormoon, dus alles groeit. Je spiermassa, maar ook je botten en vooral hart. Gigantisme.
Onomkeerbaar. Massa behoud je, maar de rest ook.

De beste vetverbrander en vocht afdrijver, doordat HGH ten allertijden of het nu in je rustfase of training je vetreserve als brandstof gebruikt...fase 2 noemt men dat. Fase 1 slaat HGH over en dat zijn je koolhydraten in je lichaam.

Daarom gebruiken wedstrijd bodybuilders het alleen nog om vlak voor de wedstrijd hard en droog te worden en BNers om geript en lean te blijven...ik noem geen namen, maar hun boeken zegt genoeg.

Con's:

Extreem duur
HGH pens/buik
Hart, orgaan en bloeddrukprobemen, gezien je hart een spier is groeit deze ook...onomkeerbaar.
Eetschema moet aangepast worden speciaal voor HGH gebruik.
HGH gebruiken onder medisch toezicht, o.a. Bloedspiegel, om voortijdig problemen te zien voorkomen.

Gewricht en zenuwpijn...zoals bij jou.

Tijdens je slaap groei je en is het ook niet vreemd dat je pijnlijk wakker wordt met tintelingen in je hand.
Zeker met zo'n hoge dosis die jij gebruikt.

Het gevaarlijkste van alles: Alle infecties o.a. E cole, tumoren en ziektes zoals kanker, groeien als gek bij gebruik van HGH.

Prof Bodybuilder Nasser El Sonbaty is tijdens bulken voor Olympia overleden aan een nierinfectie gevoed door HGH.

De hedendaagse pro's gebruiken het onder zeer strenge controle en een persoonlijk eetschema puur voor HGH.

Dus kap er a.j.b. mee, want met hoge dosis Test E en b.v. Anavar of Anadrol is kracht en massa gegarandeerd en doet niet onder voor HGH.

Dus...

Jeeeh de zoveelste onzin post door jouw. Maat waarom zou je meer op je eten moeten letten als je hgh gebruikt. Insuline gevoeligheid bulsshit en meermaals ontkracht.

Met een hoge dosis test e en anavar ga je even veel massa aanzetten als met hgh. Onzin hgh gaat je veel verder brengen dan wat aas ooit zou kunnen zeker icm met insuline.

Bodybuilders gebruiken alleen hgh vlak voor een wedstrijd waar haal je die onzin vandaan.

Ronnie coleman gebruikt hgh niet voor 8 maanden. Voor zover je dit al kan weten is het logisch dat hij dit gebruikte voor jaren en en op extreem hoge dosissen.
 
Ging vandaag hier opnieuw posten maar wou het nog een dag afwachten, maar fuck it.

Sinds ik het op 2iu gezet heb zijn de sides een pak verbeterd! :D nog even afwachten vooraleer ik opnieuw verhoog
 
Jeeeh de zoveelste onzin post door jouw. Maat waarom zou je meer op je eten moeten letten als je hgh gebruikt. Insuline gevoeligheid bulsshit en meermaals ontkracht.

Met een hoge dosis test e en anavar ga je even veel massa aanzetten als met hgh. Onzin hgh gaat je veel verder brengen dan wat aas ooit zou kunnen zeker icm met insuline.

Bodybuilders gebruiken alleen hgh vlak voor een wedstrijd waar haal je die onzin vandaan.

Ronnie coleman gebruikt hgh niet voor 8 maanden. Voor zover je dit al kan weten is het logisch dat hij dit gebruikte voor jaren en en op extreem hoge dosissen.

Heb je bronnen of ervaring om mijn "onzin" te ontkrachten...Nee dus...

Voor de Google generatie zoek: Ronnie coleman HGH

Dan zul je zijn verhaal vinden, over zijn gebruik, alle fysieke ellende (o.a. roid rage, operaties, infecties) hij heeft gehad en nog steeds heeft.
Dat is de reden dat hij heeft moeten stoppen als Pro.

Hij gebruikte o.a. Somatropin GH 16iu.

Aan het eind van zijn artikel, raadt hij het ten strengste af en dat de hedendaagse Bodybuilders het alleen gebruik wat ik aangaf.

Verder zeg ik: USH

Maar ga ervoor met dat goedje!
 
Hij heeft gelijk jongens

Ronnies kuur:

image.png
 
Ging vandaag hier opnieuw posten maar wou het nog een dag afwachten, maar fuck it.

Sinds ik het op 2iu gezet heb zijn de sides een pak verbeterd! :D nog even afwachten vooraleer ik opnieuw verhoog

Rustig even op 2 iu houden dan en met 1.5 a 2 weken een keer naar 3 iu ophogen. Lijkt ff zonde omdat 2 iu niet al te veel doet maar het is beter dan niet kunnen trainen door de pijn in je klauwen.
 
Ging vandaag hier opnieuw posten maar wou het nog een dag afwachten, maar fuck it.

Sinds ik het op 2iu gezet heb zijn de sides een pak verbeterd! :D nog even afwachten vooraleer ik opnieuw verhoog

Wat gebruik je nog meer om de HGH te ondersteunen?
 
Rustig even op 2 iu houden dan en met 1.5 a 2 weken een keer naar 3 iu ophogen. Lijkt ff zonde omdat 2 iu niet al te veel doet maar het is beter dan niet kunnen trainen door de pijn in je klauwen.
Daar heb je gelijk in man, moet zeggen dat ik te overmoedig was en dacht dat alles wel ging mee vallen:o wat een ellende was dat
 
Bijlage verwijderd.

image.jpeg


image.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Die eerste 7 regels zijn vrij logisch en algemeen bekend volgens mij?
 
Daar heb je gelijk in man, moet zeggen dat ik te overmoedig was en dacht dat alles wel ging mee vallen:o wat een ellende was dat

Haha snap ik. Ik had, toen ik begon, op 2 IU al zere handen dus heb het heel rustig aan gedaan.
 
Is RAMONSTER van eigenkracht ofzo? :dunno:
Volgens mij van een of ander magazine want lult alleen maar onzin, ronnie was niet de eerste die hgh ging gebruiken, ken ene hele oude nog en denk dat jullie die oldskool man allemaal wel kunnen. Sommige punten kloppen maar andere punten kloppen ook weer totaal niet..
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Polsbrace 's nachts kan helpen.
Ondanks dat ik nog steeds wat doof gevoel krijg, alleen 's nachts, heb ik nu overdag nergens last van.

Ik ging binnen 4 dagen naar 10 IU, 3 maanden geen last, toen wel CTS in beide handen. Is ook weer afgenomen. Heb nu alleen 's nachts (met brace) wat doof gevoel. Overdag helemaal ok.
Maar ik heb nooit gehad dat ik geen vuist meer kon maken.
Klinkt alsof je goed verkeerd ligt in je slaap waardoor ergens een zenuw goed bekneld raakt.
Ik heb dat wel eens met mijn hele arm. Of mijn beide armen als ik op mijn buik lig. Heel gedoe om dan om te draaien en paar minuten te wachten tot er weer gevoel is :D
 
Polsbrace 's nachts kan helpen.
Ondanks dat ik nog steeds wat doof gevoel krijg, alleen 's nachts, heb ik nu overdag nergens last van.

Ik ging binnen 4 dagen naar 10 IU, 3 maanden geen last, toen wel CTS in beide handen. Is ook weer afgenomen. Heb nu alleen 's nachts (met brace) wat doof gevoel. Overdag helemaal ok.
Maar ik heb nooit gehad dat ik geen vuist meer kon maken.
Klinkt alsof je goed verkeerd ligt in je slaap waardoor ergens een zenuw goed bekneld raakt.
Ik heb dat wel eens met mijn hele arm. Of mijn beide armen als ik op mijn buik lig. Heel gedoe om dan om te draaien en paar minuten te wachten tot er weer gevoel is :D
wees blij dat je dat niet hebt gehad, is geen pretje om geen vuist te kunnen maken
 
wees blij dat je dat niet hebt gehad, is geen pretje om geen vuist te kunnen maken

Lijkt me ook niet.
Kan me nog vaag herinner hier een onderwerp van een verguisd iemand die een spoedoperatie moest ondergaan aan beide polsen. Onderwerp helaas verdwenen.
Dat zit toch altijd een beetje in het geheugen als ik over CTS hier lees en natuurlijk als ik het zelf ervaar.
Geen idee wat het risico is van 'negeren' van CTS klachten bij HGH gebruik.
Bij kwam het langzaam op en ging het ook langzaam weer weg, in tijdsbestek van een maand of 2 en dat durfde ik aan (hoewel dus wel naar handfysio en daar polsbrace meegenomen, om het te verlichten).
 
Back
Naar boven