Fitness Seller

GH in kuur voor zuivere huid

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Er komen talloze topics voorbij van acne tijdens het kuren en wat er tegen doen enz..
Als je kijkt naar de pro bodybuilders zie je geen acne en een vaak zuivere huid. Kan dit komen door gh? En heeft het effect om tijdens een normale kuur van ongeveer 14 weken gh toe te voegen voor behalve spieropbouw maar ook tegelijk voor de vervelende bijwerkingen tegen te gaan.
Of werkt gh niet als je het te kort gebruikt?
 
14 weken is wel erg kort. Pas na 3 maanden begin je noemswaardig verschillen te zien. Om hgh te zetten om alleen een zuivere huid te krijgen is wel een duur goedje. Dan kan je bijna elke maand naar een dermatoloog of zonnenbank dan ben je nog steeds goedkoper uit.
 
Nou dat ben ik niet met je eens, ik zag toch echt na enkele weken al verschil. Qua acne betreft kan ik je dit niet vertellen, had ik weinig last van toen ik begon.

Ben nu off (ook off HGH) en heb wat last van pukkeltjes, start binnenkort weer ook met HGH dan kan ik het je vertellen ;)
 
Geloof me echt genoeg pro-bodybuilders hebben acne. Je ziet het alleen niet omdat ze het camoufleren met make-up en zelfbruiner. Als je ze van dichtbij ziet off-season dan zit er genoeg op hun rug. De echte top gebruikt accutane en heel veel antibiotica om het te onderdrukken.
 
Geloof me echt genoeg pro-bodybuilders hebben acne. Je ziet het alleen niet omdat ze het camoufleren met make-up en zelfbruiner. Als je ze van dichtbij ziet off-season dan zit er genoeg op hun rug. De echte top gebruikt accutane en heel veel antibiotica om het te onderdrukken.

Bij Dennis wolf is het ook vaak zichtbaar zelfs op zen armen jay cutler bv lijkt er geen last van te hebben
 
Geloof me echt genoeg pro-bodybuilders hebben acne. Je ziet het alleen niet omdat ze het camoufleren met make-up en zelfbruiner. Als je ze van dichtbij ziet off-season dan zit er genoeg op hun rug. De echte top gebruikt accutane en heel veel antibiotica om het te onderdrukken.

dit en high level bbers zijn al self selected om relatief weinig sides te hebben

mensen die bij hun eerste kuurtje al allemaal sides krijgen kuren niet door naar olympia niveau
 
Bij Dennis wolf is het ook vaak zichtbaar zelfs op zen armen jay cutler bv lijkt er geen last van te hebben

Ook Jay Cutler heeft er last van, vooral je rug is bijna onmogelijk om 100% acne vrij te hebben. Er zijn maar weinig pro bodybuilders die zonder shirt poseren voor een foto buiten een show om omdat je dan alle acne en stretch marks ziet. Dennis Wolf post idd wel vaak off season foto's en daar zie je duidelijk de acne.

Iemand die ik echt nooit op acne heb kunnen betrappen is Arnold Schwarzenegger en Frank Zane zowel on als off season maar dat kan ook door de mindere foto/film kwaliteit komen en toen gebruikte ze ook een stuk minder en zaten ze constant in de zon.
 
Dat gh goed voor o.a. de huid is dus niet helemaal waar of als je gh alleen gebruikt is dit weer anders?
 
Back
Naar boven