MuscleMeat

gh kuur

Bezoekers in dit topic

sjapendoedel

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
71
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
hallo dbb'ers,

ik ben een beetje aan het nadenken over AAS en kwam bij gh terecht. waarom kan ik dit eigenlijk niet only gebruiken.

voordelen:
mooie huid
perfecte spierkwaliteit
bij een calorie overschot van 800 nog droger worden
betere botdichtheid

ik praat hier dan over 2 eenheden.

zou mijn fysiek daar baat bij hebben of is het toch een groter risico dan b.v. test. in amerika gebruiken al de beroemdheden het al als zijnde anti-aging middel.

ik hoop op serieuze reacties, heb eigenlijk weinig negatieve dingen kunnen vinden.

mvg, sjapendoedel

Op zich alleenstaand kan het wel.2Iu is imo alleen geschikt voor 40+
Je bent 20jaar,imo veels te jong,om daar baat bij te hebben.De benefits van hgh laten zich dan alleen met AS zien.Maar ook dan zal je 4/6iu pd moeten nemen

Op zich alleenstaand kan het wel.2Iu is imo alleen geschikt voor 40+
Je bent 20jaar,imo veels te jong,om daar baat bij te hebben.De benefits van hgh laten zich dan alleen met AS zien.Maar ook dan zal je 4/6iu pd moeten nemen

EN je moet het dan langere tijd gebruiken om er echt je voordeel uit te halen. Dan ben je dus al snel heel wat eurotjes kwijt, denk maar niet dat je voor 1000 euro klaar bent.

Dat je serieuze reacties wilt kan ik begrijpen, maar je ideeën zijn echt niet doordacht. Als je resultaat wil behalen, pak dan gewoon een Test only kuurtje. Doet veel meer dan HGH only, daar bereik je gewoonweg niks mee. Pure geldverspilling op jou leeftijd.

EN je moet het dan langere tijd gebruiken om er echt je voordeel uit te halen. Dan ben je dus al snel heel wat eurotjes kwijt, denk maar niet dat je voor 1000 euro klaar bent.

Dat je serieuze reacties wilt kan ik begrijpen, maar je ideeën zijn echt niet doordacht. Als je resultaat wil behalen, pak dan gewoon een Test only kuurtje. Doet veel meer dan HGH only, daar bereik je gewoonweg niks mee. Pure geldverspilling op jou leeftijd.

Dus dat.

Ja idd ik heb er zelf 12mnd voor gepland.Het is echt langer termijn visie.Dus een paar weekies is echt veels te kort.
Ik denk ook dat een TestE op 500/750 mg pw een goede opbrengst heeft.Daar heb je niet echt een deftige,gecompliceerde stack voor nodig.

Zit nu 4mnd op 3iu pd,kwam in de eerste weken op lowcarb en cardio bijna 5 kilo aan,en pakte in mijn derde week testE 500mg nog eens 3 kilo met lager BF percentage.Neem overgens 1 mg arimidex pd.

Ja idd ik heb er zelf 12mnd voor gepland.Het is echt langer termijn visie.Dus een paar weekies is echt veels te kort.
Ik denk ook dat een TestE op 500/750 mg pw een goede opbrengst heeft.Daar heb je niet echt een deftige,gecompliceerde stack voor nodig.

Zit nu 4mnd op 3iu pd,kwam in de eerste weken op lowcarb en cardio bijna 5 kilo aan,en pakte in mijn derde week testE 500mg nog eens 3 kilo met lager BF percentage.Neem overgens 1 mg arimidex pd.

Gaat dan goed Kriel NICE:D, succes met je GH kuur;)

Als je HGH neemt zou ik toch na 1à3 maand test bij nemen.
tussen de 4 à 5Iu kan je 500-750Mg test pw zetten
5-8iu 750-1000Mg test pw voor goede resultaten.

Als je HGH neemt zou ik toch na 1à3 maand test bij nemen.
tussen de 4 à 5Iu kan je 500-750Mg test pw zetten
5-8iu 750-1000Mg test pw voor goede resultaten.

Ik weet niet hoe je aan deze cijfers komt, maar ik geef je een kans om het te onderbouwen :D

Maakt geen **** uit, 250 ew is ook prima imo, net wat je zelf wilt..!

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven