Fitness Seller

Gh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tito raymond

Contest Winner 2005
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2003
Berichten
342
Waardering
0
Kan iemand informatie geven Growth Hormoon?:cool:
 
Wat wil je weten?

Het is duur! zeggen ze :p
Vergroot niet je myofibrillen maar je spiervezels. dus blijvende massa.
Zorgt voor een goede vetverbranding.
Je spuit het subcutaan.
Normale dosis is 4ui per dag.
Men kiest ervoor het dan twee keer per dag te spuiten om het effect langer aan te laten houden.
meeste doen het 5 dagen in de week om zo kosten te besparen.

De combi tussen HGH, Insline, T3 en AS is het beste en het duurste wat er is..

meer??

je moet het minimaal 4 maanden gebruiken om iets aan het resultaat te hebben..
Sommige gebruiken het veeeeeel laner.
 
T3 kun je beter niet gebruiken met GH, vermindert de effecten.
Is wetenschappelijk bewezen, kan de studies wel voor je opzoeken.

GH + slin + veel testo en liefts een oraal erbij om je IGF productie op te krikken wat weer beter is voor de werking van de GH.
 
Ja die onderzoeken zou ik graag willen zien.

Naar mijn opvatting versneld T3 de energie omzetting.
Slin stopt de cellen vol. als ze vol zitten moet die energie weer weg voordat hij weer vol kan.
Door dat proces te versnellen kan een cel twee keer zo snel energie verbruiken. Dus meer groei.

Maar ik sta altijd open voor een discussie!
 
Ik kan nu niet op triedia komen, maar zodra ik er op kan zal ik het hier posten, mij was namelijk ook altijd verteld dat T3 er echt bij moest, maar dat blijkt niet zo te zijn, weet niet meer precies hoe het zat, is namelijk al een half jaar terug dat ik dat gelezen heb.
 
T3 werkt idd niet goe dmet gh, is achterhaald.
Clen is ene veel betere optie.

En triedia bestaat niet meer.
 
triedia bestaat niet meer? :) ik ben er ook al zolang niet meer geweest :)
 
Ik wil eigenlijk alleen gh gebruiken, maar zijn nog al veel mensen hier heb ik gelezen dat er dingen zijn zoals ingewanden groeien mee, maar hoe kan men dit voorkomen
Ik ben net 20 jaar oud
 
Kan iemand hier even vertellen hoe je dit verantwoord gebruikent?
 
Originally posted by tito raymond
Ik wil eigenlijk alleen gh gebruiken, maar zijn nog al veel mensen hier heb ik gelezen dat er dingen zijn zoals ingewanden groeien mee, maar hoe kan men dit voorkomen
Ik ben net 20 jaar oud

Alleen gh???
 
Als je alleen GH wilt gebruiken neem ik aan dat je een vet% hebt van 30%+ ??? Want GH alleen heeft bijna alleen vetverbrandende eigenschappen, zonder AS en slin is het weggegooid geld, geef het dan maar aan mij :)
 
Ja, ik snap het ook niet, het is behoorlijk prijzig en tenzij je andere redenen hebt dan in de bb context zal het alleen vetverbrandend werken.. normaliter wordt de combo as, slin en gh gebruikt, wat tevens de krachtigste combi is die er bestaat..

maar het meerendeel van de athleten zal met alleen as al zijn doel kunnen bereiken, tenzij je wilt meedraaien of wedstrijd of olympia niveau??
 
In principe kun je met een beetje aanleg met alleen AS heel veel bereiken, kijk maar naar Schwarznegger en zijn tijdgenoten.

Wil je echt naar de top, dan komt er GH en slin bij kijken.
Als je het voor vetverbranding wilt doen, kun je beter T3 of clen pakken, werkt wel iets minder goed, maar stukken goedkoper.
 
Als jij een goed dieet hebt en clen en eca erbij neemt kan je al echt goed droog worden.. Wil je echt heel laag komen dan kan je aan t3 denken, maar bij t3 zal je zeker de nodig as moeten nemen omdat het je spieren gewoon opvreet anders.. voor de gewone recreatieve man zijn as zeker voldoende. Arnold, Reeves, e.d. hadden zelfs nog maar een beperkt arsenaal aan steroiden en wisten allen geweldige lichamen te bouwen. Het lijkt wel of men hedendaags te beroerd is goed te trainen, goed te eten en dat als basis te nemen.. Tegenwoordig is de basis as, dan trainen, beetje eten en dan grijpen we meteen naar slin en gh.. de meeste maken die keuze te snel en te makkelijk mijn inziens..
 
wat ik zo om me heen zie, is dat trainen en anabolen gebruiken doen ze nog wel, maar eten ho maar. daar ligt de fout bij de meesten.
 
Yep Jack mee eens.. ik zeg ook altijd je Voeding is de sleutel tot succes..

Maar euh verandwoord en kosten besparend gebruik is :
5 dagen 4ui per dag

gr
 
5 dagen 4 IU per dag deed ik ook ja, is het meest verantwoord.
Maar neem er dan wel test+dboll+deca ofzo bij.
En insuline, wel eerst goed laten informeren natuurlijk, anders is het niet meer verantwoord bezig zijn.

Over die voeding, dta is gewoon een feit. Ik maakte zelf die fout in het begin ook, tijdens een kuur eet je heel veel, en je komt b.v. 8 kilo aan, daaarna zak je weer terug naar je oude eetgewoontes en kun je die massa us niet vast houden ivm te weinig cals. En verlies je alles weer, een jojo effect dus.
Voor je je eten goed op orde hebt ben je 3 jaar verder.
 
Originally posted by Champ
Ja die onderzoeken zou ik graag willen zien.

Naar mijn opvatting versneld T3 de energie omzetting.
Slin stopt de cellen vol. als ze vol zitten moet die energie weer weg voordat hij weer vol kan.
Door dat proces te versnellen kan een cel twee keer zo snel energie verbruiken. Dus meer groei.

Maar ik sta altijd open voor een discussie!



Ligt er puur aan wat je doel is. Kijk laten we eerlijk wezen, HGH is en blijft een duur goedje, dus als je dan T3 gaat gebruiken kan dit je gains negatief beinvloeden.
Is vetverlies je belangrijkste doel, dan is het geen probleem. Maa mijn inziens zijn daar goedkopere middelen voor dan HGH.
HGH is vrij tegenstrijdig als het op vetverbranding aankomt, het verhoogt je IGF-1 uitscheiding wat vervolgens je insulinegevoleigheid verhoogt waardoor minder induline uitgescheiden wordt. Maar GH zelf verlaagt insulinegevoeligheid, en neem je dan T3(die IGF-1 blokkeert) dan heb je dus volgens mij een tegengesteld effect.

Ik zou dus persoonlijk de T3 eruit laten en hier aparte cycles van maken.


Dit heb ik gevonden op CEM, geschreven door Nandi12. Hij zegt ongeveer hetzelfde, alleen wat technischer :D



Strictly from a fat burning perspective it is probably OK to use them together, but GH is so expensive I probably would not risk it. The interactions are complex and it is hard to say which effect will win out.

Besides the IGF-1 business where you may lose any muscle sparing effects of GH, the IGF-1 that the GH would normally elevate actually acts as a fat burning agent itself, primarily by increasing insulin sensitivity in muscle and lowering thereby lowering insulin secretion (1).

GH on the other hand has the opposite effect, causing insulin resistance and increased insulin output. If you block the IGF-1 with T3, you could make the normal GH associated insulin resistance much worse. The extra insulin secreted by your body could offset the fat burning effects of GH.

On the other hand, T3 is toxic to pancreatic beta cells, as I discussed in the M&M article, and normally results in lowered insulin output. I honestly don't know which of the two effects would win out. There is very little research in this area.

I would probably ask myself, what am I trying to accomplish by combining the two. Am I trying to offset the muscle catabolism that accompanies T3 use by taking GH? If so, anabolic steroids are effective at this (2) and a heck of a lot cheaper.

Or am I trying to get an additive effect in fat burning by combining the two? The study (2) I cited showed in 3 of 4 obese patients who were given T3 and GH, oxygen consumption was enhanced by the addition of GH, suggesting that GH added to T3 does increase fat burning. This is the only study I have been able to find that looked at the effects of the combination. The patients were taking 200 mcg/day of T3 and 15 IU of GH.



(1) J Clin Invest 1993 Nov;92(5):2249-56

Insulin-like growth factor I stimulates lipid oxidation, reduces protein oxidation, and enhances insulin sensitivity in humans.

Hussain MA, Schmitz O, Mengel A, Keller A, Christiansen JS, Zapf J, Froesch ER.

(2) J Clin Endocrinol Metab 1971 Aug;33(2):293-300

Effects of triiodothyronine, growth hormone and anabolic steroids on nitrogen excretion and oxygen consumption of obese patients.

Bray GA, Raben MS, Londono J, Gallagher TF Jr.[\B]
 
die studie zocht ik ook patrick, nandi zat eerst altijd op triedia, wat is het adres van CEM??
 
Originally posted by Jack
die studie zocht ik ook patrick, nandi zat eerst altijd op triedia, wat is het adres van CEM??


Zaten wel meer goed jongens op Triedia, zijn na al die heisa om dat ****board heen verdwenen en hun eigen boards begonnen. CEM is bijvoorbeels van JGUNS en NANDI
Anabolicsciense van Rugger en MDD

Komen je denk ik wel bekend voor...


www.cuttingedgemuscle.com

www.anabolicscience.com
 
Back
Naar boven