Fitness Seller

Gh (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yep, die ken ik wel, anasci kende ik al, maar cem nog niet, thnx anyway.
 
Maar volgens bodypage kan je het zeker gebruiken om massa mee te winnen. Check this:
[Link niet meer beschikbaar]
 
Klopt, maar uit ervaring blijkt dat GH alleen niet werkt.
Je mag er van mij 2000 euro aan verspillen door alleen GH te doen, maar ik zou zeggen, luister naar wat ze hier zeggen en neem er AS bij, en veel ook. Dan krijg je wel die massa.
 
HGH alleen werkt wel, alleen zou ik met hetzelfde geld veel meer kunnen bereiken als ik AS had gekocht.

HGH alleen zorgt voor vetverlies, en misschien een paar kilo spiermassa(als is dat te betwijfelen) En laten we eerlijk wezen, als je vet kwijt wilt raken neem je toch zeker wel iets goedkopers dan HGH.
 
En als ik nou GH met insuline en winstrol gebruik?
 
Zo te zien aam je antwoord heb je je nog niet genoeg verdiept in de materie, sorry dat ik het zeg.

Is winstrol anabool?? pfff, daar kom je dus echt weinig van aan he, als je massa wilt hebben.

Ik stel voro dat je je eerst wat in de stof gaat verdiepen. Ik heb destijds info over insuline en GH verzamelt in 1 worddocument, is wel veel van in het engels, ik kan het je wel sturen als je een emailadres hebt.

Daarna zul je snappen dat de combo die jij voorstelt onzin is.
 
Hallo lekkere jongen,

Je bent net 20 en dan denk je er over HGH te gaan zetten?????
Ben jij wel goed wijs? Het viel mij al tegen dat niemand er iets van gezegd heeft, maar normaal gesproken krijg je met die leeftijd hier een reactie dat je waarschijnlijk nog een jaar of drie van de AS af moet blijven, laat staan HGH. Leer eerst nog maar eens verder, waarschijnlijk wil je voorlopig dan nog helemaal niet aan de HGH.

Succes,
Tsunami
 
Nou, nou nou!!

Pest die jongen niet zo.. pest koppen..
We adviseren jongeren geen aaS te gebruiken..

GH is geen AAS.. het is niet androgeen en ook geen steriod.

een steriod is een vetachtig hormooon..
 
Tsunami heeft groot gelijk, veel te jong voor HGH, trouwens ook voor AAS, je bent verdomd nog in de groei man.
 
Back
Naar boven