AndroidHealthClinic

Ghb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RobbieH

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2002
Berichten
865
Waardering
0
Ik heb even een vraagje over GHB.
Drugs belemmeren de spieropbouw of ze zorgen er zelfs voor dat spieren afgebroken worden.
Maar GHB zou dus spieropbouwend kunnen zijn.
Betekend dat dat het dus onschadelijk is?
Dat je het dus zonder schuldgevoel recreatief kan gebruiken?
 
Ik heb wel eens gelezen dat als je zo'n 3 gram inneemt en hiervan in een coma raakt (diepe slaap van enkele uren) je zo'n 15 keer meer groeihormoon aanmaakt.
Maar onschadelijk zou ik het niet willen noemen, misschien dat anderen er wat meer over kunnen vertellen wat betreft recreatief grbruik.

ciao
 
ik zou me niet kunnen voorstellen dat het spieropbouwend is. gewoon van die troep afblijven.
 
o,ja het is verslavend, maar dit wist je natuurlijk al.
En hoge doseringen zijn natuurlijk levensgevaarlijk je raakt dan in een te diepe coma en gaat dood.

mzzr niet gebruiken dus !

ciao
 
Originally posted by raider
o,ja het is verslavend, maar dit wist je natuurlijk al.
En hoge doseringen zijn natuurlijk levensgevaarlijk je raakt dan in een te diepe coma en gaat dood.

mzzr niet gebruiken dus !

ciao

Van alleen GHB ga je niet zo snel dood hoor.
Het werd eerst gebruikt als narcose middel en dan vooral bij bevallingen ( keizersnedes ) omdat het onschadelijk voor het ongeboren kind is.
Al die GHB doden zijn een mediahype.
Die personen hadden al genoeg drugs in hun lijf om daar alleen al aan te overlijden.
Ze praten dan ook over olifantenverdovingsmiddel wat het dus helemaal niet is en ook nooit geweest is.
Er is nog nooit iemand dood gegaan door alleen GHB.
Het kan idd wel gevaarlijk zijn maar het heeft gewoon "spelregels" en die moet je niet overtreden.
Als het fout gaat ligt het bijna altijd aan jezelf en als het niet je aan jezelf ligt dan ligt het aan iemand anders. ( bijv mongolen die het bij iemand in zijn/haar drankje gooien )
En het is trouwens niet (lichamelijk) verslavend
 
Is op een ander bord grote discussie over geweest. Heb er idd zelf ook weleens aan gedacht dat het de ideale "drug" met bodybuilding zou zijn.

toch kreeg je veel reacties van jongens die er geestelijk verslaafd aan raakte.

En geloof dat het niet echt spieropbouwend werkt.
 
Gaat het hier echt om GHB? Of om GABA?
 
GHB de party drug
 
Originally posted by raider
Ik heb wel eens gelezen dat als je zo'n 3 gram inneemt en hiervan in een coma raakt (diepe slaap van enkele uren) je zo'n 15 keer meer groeihormoon aanmaakt.
Maar onschadelijk zou ik het niet willen noemen, misschien dat anderen er wat meer over kunnen vertellen wat betreft recreatief grbruik.

ciao

Hmmm,.interesting !

Waar heb je dat gelezen raider ?
Heeft iemand nog wat site's met/of informatie over GHB en bodybuilding ???
 
Ik ben ff aan het zoeken geweest, het staat op ergogenics.
Een heel stuk over GHB

ciao
 
ik zag pas met uitgaan zo n gozer die was helemaal de weg kwijt van die shit iets teveel genomen geloof ik
hij stond vet te trippen wel lachen om te zien :D
 
Originally posted by Zwier
Is op een ander bord grote discussie over geweest. Heb er idd zelf ook weleens aan gedacht dat het de ideale "drug" met bodybuilding zou zijn.

toch kreeg je veel reacties van jongens die er geestelijk verslaafd aan raakte.

En geloof dat het niet echt spieropbouwend werkt.

Tsja ofdat je er verslaafd aan raakt ligt natuurlijk aan jezelf, hoe sterk dat je in je schoenen staat.

Schijnt dat het pas echt goed spieropbouwend werkt icm anabolen.

Maar mij gaat het niet alleen om het spieropbouwende maar vooral om het onschadelijke.
Af en toe ga ik nog naar feesten/ op stap en pak dan een stacker en wat GHB, echt ideale combi.
Lekker veel energie en je bent lekker vrolijk.
Wat trouwens ook leuk is is coïtus icm GHB :P
Vooral voor meisjes want die zijn van nature iets geremd, maar met GHB dus helemaal niet meer:D
Leuk dus om samen met je vriendin te doen;)

Wat ik trouwens een groot voordeel van GHB vind is dat je er eigenlijk helemaal geen kater aan overhoud of wat dan ook.
Ik zou als het uitgewrkt is gewoon kunnen gaan werken of wat dan ook, nergens last van, je voeld je net zoals normaal.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het enige anabole effect van GHB het feit dat je diepe slaap beter word waardoor de GH afgifte verhoogd.
 
Ik vond dit stukje op een andere site, gesachreven door iemand anders.
Best interessant, bij recreatief gebuik niet schadelijk en kan zelfs celbeschermend zijn.




GHB oftewel gamma-hydroxybutyrate (C4H8NaO3). In de laatste paar jaar is het van narcoticum tot partydrug gegaan.
Vroeger gebruikte men dit als narcoticum voor o.a. zwangere vrouwen en jonge kinderen, daar dit totaal onschuldig en veilig was. Men is hiermee gestopt aangezien het te lang duurde (+- 20min) voordat het werkte en het voor sommige patienten een aantal onplezierige bijwerkingen had(misselijkheid, motorische storingen, ademhalingsmoeilijkh_eden).
Tegenwoordig wordt het alleen nog gebuikt bij slaapstoornissen en alcoholverslavingen.
Jammer dat rondom ghb zoveel spookverhalen de ronde gaan. Waarvan minstens de helft kant en klare onzin is.
Paar feiten;
1) In recreatief gebruik totaal geen schadelijke gevolgen voor het lichaam. Dit is heel anders dan speed of ecstasy, die zorgen voor hersenbeschadigingen_!
2) Een fatale afloop bij een overdosis is zeer onwaarschijnlijk! Er is een poging tot zelfmoord bekend, waarbij hij 75 gram GHB naar binnen had gewerkt! De man leeft nog steeds.
3) In combinatie met alcohol (en andere kalmerende drugs/medicijnen) zeer gevaarlijk.
4) Pure GHB smaakt LICHT zoutig is reukloos en is een heldere oplossing!
5) Het kan cellschade voorkomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet het niet hoor, ik heb een paar maten van me eroor neer zien gaan, die namen alleen ghb en pats.. dus zo onschuldig is het ook niet.. bovendien is het spieropbouwende effect ook niet waar, zal kijken of ik het nog kan vinden, maar ik heb een aantal artikelen gelezen waarin dat heeft gestaan..
 
Originally posted by soulreaver
Ik weet het niet hoor, ik heb een paar maten van me eroor neer zien gaan, die namen alleen ghb en pats.. dus zo onschuldig is het ook niet.. bovendien is het spieropbouwende effect ook niet waar, zal kijken of ik het nog kan vinden, maar ik heb een aantal artikelen gelezen waarin dat heeft gestaan..

Ik ben er ook een paar keer door neergegaan maar alle keren was het gewoon helemaal mijn eigen schuld.
Wat bedoel je met pats???
 
Originally posted by RobbieH


Ik ben er ook een paar keer door neergegaan maar alle keren was het gewoon helemaal mijn eigen schuld.

LMAO.... :D duhhhh...
 
Originally posted by NewbieNeo


LMAO.... :D duhhhh...

LMAO???
Wat ik in ieder geval bedoel is dat je het helemaal in eigen hand hebt ofdat het goed of fout gaat.


Wat GHB trouwens doet is de afgifte van dopamine blokkeren.
 
Waardoor je dieper slaapt, waardoor de GH afgifte hoger word
 
Back
Naar boven