XXL Nutrition

ghb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by lorenzo
Waarmee kun je ghb vergelijken.Op koningendag wil ik flink uit me bol gaan.sp wil ik ook niet omdat ik normaal wil slapen.Dus twijfel ik tussen een pilletje of de voor mij nog onbekende ghb.

Originally posted by Diver2000
Ghb geeft een lekker slaap gevoel en met iets teveel val je voor ongeveer 3 uur als een blok in slaap.


hmmmmm:rolleyes:, zal een leuk en heftig feestje worduh;)
 
Voor zover men weet is GHB niet schadelijk voor het menselijk lichaam. Vroeger werd het gebruikt om zwangere vrouwen te verdoven, omdat het niet schadelijk was voor het kind. Het is dus niet slecht voor je, maar het is toch een verboden middel geworden omdat het gevaarlijk is icm alcohol. Ook kan je in coma raken als je te veel neemt. Als je je gewoon aan "de regels" houdt is GHB een prima drug. Het effect is leuk en je krijgt er geen kater van. Als het uitgewerkt is, voel je je gewoon fris en je hebt nergens last van. Je kan het beter nemen dan een pilletje. Neem eerst een half buisje en als je weinig voelt neem je na een half uurtje nog een half buisje ofzo... Kijk wel uit. Denk na een heel buisje niet dat je er zo nog een half buisje bij kunt gooien. Het luistert wel nauw... Luister naar je lichaam en gooi er niet te veel bij. Beetje bij beetje... :)
 
Originally posted by lorenzo
Waarmee kun je ghb vergelijken.Op koningendag wil ik flink uit me bol gaan.Ik wil geen wit,want dan blijf ik halen.sp wil ik ook niet omdat ik normaal wil slapen.Dus twijfel ik tussen een pilletje of de voor mij nog onbekende ghb.
[Link niet meer beschikbaar]
 
probeer eens special k hehe:D :D
 
Back
Naar boven