MuscleMeat

ghb (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lorenzo

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
1.432
Waardering
0
Waarmee kun je ghb vergelijken.Op koningendag wil ik flink uit me bol gaan.Ik wil geen wit,want dan blijf ik halen.sp wil ik ook niet omdat ik normaal wil slapen.Dus twijfel ik tussen een pilletje of de voor mij nog onbekende ghb.
 
Pak het allebei! Schijnt DE combinatie te zijn. Heb zelf nooit ghb gehad, maar het schijnt dus dat je r een beetje verdoofd van word, beetje versuft maar wel een heel lekker gevoel. Het gevoel zit in heel je lichaam, je bent dus een beetje zweverig verdoofd. En je word r schijnbaar heel geil van.

Meer weet ik inet, tis een verdovingsmiddelen voor olifanten...
 
Originally posted by Rob G
.... tis een verdovingsmiddelen voor olifanten ....

Dan zou ik het elke dag nemen .... als ze er olifanten mee plat kunnen krijgen zal het vast geen kwaad kunnen voor een mens :( :rolleyes: :eek:

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by lorenzo
sp wil ik ook niet omdat ik normaal wil slapen.


Dan neem je erna een slaappil of 3, toch???
 
Jah dat dacht ik dus ook al... Maar het schijnt dus zo te zijn dat ze nooit echt aan hebben kunnen tonen dat ghb slecht voor je zou zijn (dat het goed is natuurlijk ook niet). In combinatie met alcohol is het heel gevaarlijk en het is ontzettend moeilijk te doseren. Dat zijn de nadelen...

Maar het is in tegenstelling tot coke, speed en xtc niet spierafbrekend wat voor een echte BB'er dan weer een voordeel is :)
 
aha,denk dat het dan toch een pilletje word.Stel je voor dat ik teveel ghb neemt,en een week lang in slaap valt.En als je dan veel pech hebt word je nog wakker met slachttanden ook.
 
En owee als je dan moet scheiten:D
 
Originally posted by lorenzo
aha,denk dat het dan toch een pilletje word.Stel je voor dat ik teveel ghb neemt,en een week lang in slaap valt.En als je dan veel pech hebt word je nog wakker met slachttanden ook.

Jah dat zal wel meevallen :) Ik weet eigenlijk niet wat de effecten zijn als je te veel pakt, maar volgens mij ga je dan gewoon plat. En dan moet r weer iemand bij zitten om je de hele avond wakker te houden want het schijnt dat als je in slaap valt met te veel ghb op dat je dan een grote kans hebt niet meer wakker te worden.


GHB was first developed as a general anesthetic, but because it did not work very well to prevent pain, its use as an anesthetic declined. The observation that GHB may cause the release of growth hormone led some people, especially athletes and body-builders, to take it because they thought it would increase muscle development. At the time, GHB was available as a dietary supplement and as such was not regulated by the US Food and Drug Administration. In 1990, after numerous reports that GHB caused illness, the FDA began investigating the drug. It is now classified as an illegal substance. Research is being conducted to investigate the use of GHB in the treatment of the sleep disorder called narcolepsy.

Wat is GHB?????
GHB is een nieuw soort drugs dat verkocht wordt op grote feesten en in kroegen.
De officiele naam is: Gamma Hydroxy Butyraat.
De afgekorting is GHB.
Sommige mensen noemen het Liquid E(xtacy), giechelsap, G of Gemeente Haven Bedrijf.
GHB was vroeger een narcosemiddel, maar het wordt nu niet meer daarvoor gebruikt.

GHB is een wit poeder dat wordt opgelost.
Het wordt verkocht als een stroperige vloeistof in kleine flesjes of reageerbuisjes.
Mensen die het gebruiken gieten deze vloeistof in hun drank zonder alcohol en koolzuur, zoals bijvoorbeeld limonade.
Het smaakt een beetje zoutig.



Wat is het effect van GHB?????
Van een klein beetje GHB krijg je een soort roes, net zoals bij alcohol.
Maar als je meer gebruikt dan wordt de verdoving steeds sterker.

Het gaat werken na ongeveer 15 tot 30 minuten en het effect duurt ongeveer 3 uur.
GHB neemt je remmingen weg en je hebt het gevoel dat je de hele wereld aan kunt.
Bij veel mensen werkt het positief maar het kan ook zijn dat je gaat hallucineren of duizelig wordt.
De volgende dag kun je je er niks van herinneren, want GHB tast je korte termijn geheugen aan.

Kun je er verslaafd aan raken????
Je kunt niet verslaafd aan GHB raken maar het is wel erg slecht voor je lichaam.
Je kunt slecht op GHB reageren.
Je voelt je slaperig, je krijgt het koud, je hartslag vertraagt en je ademt langzamer.
Je kunt gaan braken en dubbelzien en soms plas je in je broek omdat je spieren niet zo goed meer werken.

Als je slaperig bent en je moet braken dan kun je in je eigen braaksel stikken.
Ook kan het zijn dat je tong zo slap wordt dat hij in je keel zakt en je niet meer kunt ademen.
Het kan ook zijn dat je bewusteloos raakt en in een coma raakt.
Zo diep dat je er nooit meer uit komt en dood gaat.
Dat is in Nederland al een paar keer gebeurd.

GHB is ook op een andere manier gevaarlijk.
GHB neemt je coïtusuele remmingen weg.
Als iemand van dat spul in je drankje gooit doe je dingen die je anders niet zou doen.
Je gaat bijvoorbeeld met iemand naar bed terwijl je dat helemaal niet wilt.
Daarom noemen ze het ook wel de 'rape drug'.

Kun je het ook veilig gebruiken?
Nee.
Er is altijd een risico dat je teveel neemt omdat je nooit zeker weet hoe groot de dosis is.
Ook hangt het effect af van je gewicht en je gevoeligheid voor de drug.
Je kunt er dus beter gewoon afblijven.

Ken je mensen die het wel gebruiken, waarschuw ze dan voor een paar dingen.
- Je mag nooit meer dan 1 slokje tegelijk uit het flesje nemen. Als je effect voelt neem dan niet nog een slokje, want je kunt dan bewusteloos raken.
- Eet nooit als je je slaperig begint te voelen want als je in slaap valt kun je in je braaksel stikken.
- Gebruik GHB nooit in combinatie met alcohol en/of andere drugs, want dat is levensgevaarlijk!
- Ga nooit rijden als je GHB hebt gebruikt, want door de drug is je reactievermogen aangetast.
- Gebruik het spul nooit als je alleen bent. Zeg tegen anderen wat en hoeveel je hebt gebruikt, zodat ze op je kunnen letten.



Rob G zelf:
Nou ja, beetje overdreven dat stukje hierboven, maar wel een kern van waarheid. Naar mijn mening kun je elke drugs veilig gebruiken als je je hoofd r maar bij houd!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Rob G


Je kunt gaan braken en dubbelzien en soms plas je in je broek omdat je spieren niet zo goed meer werken.



haha doet me denken aan een maat van me. Die staat op een partyfoto met een andere maat met zn duimen in de lucht:thumb: maar wel met een pisvlek in zn box:p

Maar die kerel heeft last van een soort van blaasontsteking en zodoende een soort van druiper en t komt niet van de ghb:D
 
Lol,

was trouwens ook grappig, ik ging gisteren fitnessen en daar zat een gast en ikke wat lullen met hem. Bleek hij dus niersteen te hebben. Ik had r zelf niet echt een idee van wat het inhield, maar toen verwees hij me naar 'the green mile' (zwetend plassen en kreunend van de pijn) en toen wist ik het wel. Nou hij had daar dus al 2 weken last van en was dus ook aan de spierverslappers. Zat hij daar leg curl te maken met 10 kilo :) BB'en met spierverslappers op, hoe zal dat nou zijn?
 
ik kende ook een vent. Die zat op de plee maar dat wist ik niet.
Aangezien de deur niet op slot zat deed ik, nodig dat ik moest, de deur open...stond hij daar met zn rug naar me toe op zn zijkant naar de pot toe te pissen!
Dus ik: pis jij altijd van de zijkant?!!
Hij kreeg een gigantische boei:tomato: en vluchte haastig de plee uit.
Dus ik van:"oke?" en ging naar binnen.
Ik snapte zijn manier van pissen niet mar nieuwsgierig als ik was ging ik t ook proberen. Ik haal m uit mn box, draai een kwart slag en hang m in mn hand zodat hij parallel aan de grond hing en dus in zon 90 graden richting de pot stond (heb je t beeld voor je:D ) om dus te gaan pissen...
nou, ik snapte niet waarom hij zo raar aan t pissen was...

wat bleek, hij had stoma en was zn zakje aan t legen:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
GHB kon je een aantal jaar geleden nog gewoon kopen als supplement voor sporters met name BBers... Ook hier in Nederland, stond het gewoon in de schappen net als Creatine...

En aan alle drugs zit een risico...

En trouwens GHB is nooit gebruikt bij olifanten.... fabeltjes...
 
Originally posted by Purple
GHB kon je een aantal jaar geleden nog gewoon kopen als supplement voor sporters met name BBers... Ook hier in Nederland, stond het gewoon in de schappen net als Creatine...

En aan alle drugs zit een risico...

En trouwens GHB is nooit gebruikt bij olifanten.... fabeltjes...

bedoel je geen GABA ofzo ???

GHB heeft echt nog nooit in de schappen gestaan....
 
was voorheen vrij te krijgen in de smartshop. Alleen moet je erg goed doseringen weten anders ga je out en kom je niet meer terug. Ghb geeft een lekker slaap gevoel en met iets teveel val je voor ongeveer 3 uur als een blok in slaap.
 
Originally posted by KaLe


bedoel je geen GABA ofzo ???

GHB heeft echt nog nooit in de schappen gestaan....

Jawel, ghb is legaal geweest. Het is de minst schadelijke drugs, als je weet hoe je ermee moet omgaan. Weet je dat niet, dan is het een van de meest gevaarlijke.
Het is ook een van de weinige dingen die je als bb kunt gebruiken, zonder al teveel 'schade' aan te richten.
 
waar kan je dat tegenwoordig dan nog halen????
 
GHB zekers wel... Gewoon naast andere supplementen... Ik heb een aantal jaar geturnt en ook in die lijn van sport werd het veel gebruik...
 
waar je dat kunt halen?.... bij de nachtapotheker op de hoek.;)

Misschien ga ik het tijdens tiesto ook wel gebruiken..... Kijken hoe dat werkt, heb de laatste keer na xtc op multigroove (oud/nieuw) me een week beroerd gevoeld.
 
dit soort post is dus verboden. lees de huisregels goed door voordat je vragen gaat posten. we praten hier over drugs en handel is niet toegestaan


edit : k done
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven