AndroidHealthClinic

GHL Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GoHeavyLifter

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 jun 2004
Berichten
1.415
Waardering
41
Ga hier terug m'n log bijhouden. Binnenkort trainingen vanuit de homegym (SB Barbell)
Momenteel zijn het trainingen vanop verplaatsing, BW georienteerd, mobility, conditie, dus SAAI maar wel nuttig en goed vr pre/rehab... Zit nog een maand op missie in buitenland, vandaar.

Reden waarom ik online een log ga bijhouden is om iets meer consistent te zijn in de toekomst. Doel van mijn trainingen is met een BW van rond de 75-80kg wat allround sterk te zijn, redelijke conditie te hebben en niet vast te roesten aan m'n zetel.

Training gisteren:
27 Mei

Warmup: wat crossfit achtige oefeningen fullbody, vooral nadruk op buikspieroefeningen waarvan ik de namen niet echt ken (de instructrice deed het voor) 3 rondes van dit, 4 rondes van dat, ook burpees enz. Mooie opwarming! Voel het vandaag ook enorm in de abs, moet ik blijkbaar toch meer en harder trainen.

Daarna op de looppiste 2400m gelopen.
tijdens cooling off de volgende oefeningen tussen het joggen door: 5 rondes van 400 m licht joggen met daartussen de hieronderstaande oefeningen reeksen van 10reps.

In totaal:
5x10reps BW Chins aan dikke balk (niet ideaal, hout snijdt wat in de handen)
5x10reps BW single leg squats
5x10reps BW incline push ups
5X10reps BW fatman pullups
5x8reps Handstand push ups

Stretching 15min

In de homegym zullen de trainingen meer powerbuilding gericht zijn.
 
Ho shit. Hoe is het met jouw dan? Nog steeds bij de luchtmacht dus?
 
shocked oh my GIF
 
Ho shit. Hoe is het met jouw dan? Nog steeds bij de luchtmacht dus?
Ja , ik moest ook even kijken dat m'n laatste bericht uit 2014 was?! Met mij alles in orde, mag zeker niet klagen. Vrouwtje, dochter en zoon ondertussen, 36 gepasseerd en nog steeds bij de luchtmacht. :D

Met jou alles goed mister 300+kg deadlift en gripking?
 
Zaterdag 29 mei 2021

Prachtig weer hier om buiten te trainen weer, let's go!

De lieftallige instructrice zegt 8 rondes van het volgende:

50 jumping jacks
40 high knees
30 russian twists
20 lateral jumps
10 push ups

Time limit door een Noorse spaander gezet op 45min.
Na een tijdje zijn ik en een Spaanse spaander klaar, maar de tijd is nog niet om en de rest is nog bezig...

Dus nog een xtra rondje, vuur in de ogen van de Spaanse spaander...
Nog een rondje, mooi 10 rondes, rond getal, klaar!

Nog altijd vuur in de ogen van de Spaanse klabats. Let's Goooooo
Nog een rondje!

11 rounds en de tijd is om. De Noorse klabats gaat terug naar z'n kamer en verlaat de rest... Samen nog wat loswandelen hierna en stretchen van kop tot teen.
GHL begint dieje zever binnenkort nog plezant te vinden, morgen staat er een Murphy op het programma, geen idee wat het precies inhoudt, we shall see.
 
Ja , ik moest ook even kijken dat m'n laatste bericht uit 2014 was?! Met mij alles in orde, mag zeker niet klagen. Vrouwtje, dochter en zoon ondertussen, 36 gepasseerd en nog steeds bij de luchtmacht. :D

Met jou alles goed mister 300+kg deadlift en gripking?
Ha die 300kg dl is inmiddels 100kg minder ofzo. Training is nu voor fun en niet meer naar de kkote gaan. Gripking mwah die coc3 gaat nog steeds dicht dat wel. Hier ook vrouwtje, dochtertje en freaking 38 😂😱😭

Ben benieuwd wat jij nog lift!
 
Ik ben nu een papa uit Riemst ;)
Proficiat kerel, das ook mooi! Opvolging verzekerd dus voor alle ijzer maniakken onder ons. De zoon en dochter kunnen al niet wachten om af en toe mee te trainen. Maakt toch indruk altijd!
 
Zondag 30 Mei 2021

Weer een prachtige dag om buiten te trainen! Let's goooo

Murph
1,6km lopen
100 chins
200 push ups
300 air squats
1,6km lopen

Ik heb alles opgesplitst in 10chins, 20pushups en 30 airsquats en dan 10 rondes.

Tijd was 42min, pittige training moet ik toegeven, wie vindt zo'n dingen ook uit?!

Ondertussen begin ik de homegym te missen, wat een goed teken is!!
thumbnail_IMG_20210408_190719.jpg
 
Ik heb alles opgesplitst in 10chins, 20pushups en 30 airsquats en dan 10 rondes.

Tijd was 42min, pittige training moet ik toegeven, wie vindt zo'n dingen ook uit?!
INteressant!
 
31 Mei 2021

TABATA

30sec/15sec rust
6 oefeningen/ 6 rondes

Flutter Kicks/Plank Dips/Extended situps/Mountain Climbers/Superman hold/ Shoulder taps

Rustige workout, buikspieren goed laten branden. Good stuff om eerlijk te zijn!

Goeie mentale voorbereiding voor de SB BARBELL sessions!!

IMG_20210508_203659.jpg
 
Deze zomer een SB barbell WOD meet?
 
Ok, weinig updates laatste 2 weken ongeveer, een paar keer gelopen en wat licht BW stuff. Niet echt iets belangrijk, vooral wat bezig blijven... Teveel werk en lange dagen om nog veel andere dingen te doen jammer genoeg.

Aanstaande maandag weer in Belgenland en in SB Barbell, dus vanaf volgende week weer ergens gewone trainingen!
 
28 Juni 2021

Chins wide superset Push ups:
10x10reps en 10x10reps

Barb Curl superset met Press down;
10x10reps en 10x10reps

Even lichaam op spanning brengen deze week met wat trainingen, meer dan een maand niet in de gym gezeten
 
Nick is ook terug begonnen, zo vertelde zijn vader me :)
 
Back
Naar boven