MuscleMeat

Giel Beelen, wat vinden we er van?

Bezoekers in dit topic

Hoe veel spieren wil je verliezen op 50 dagen als je al weinig massa hebt?
 
Niets mis met de content van Merijn, alleen ben je zijn doelgroep niet waarschijnlijk. Ook niet echt onbekend te noemen als grootste van NL en 250k subs

Ontopic: prima resultaat, jammer van de persoonlijkheid
Geen idee wie dat is inderdaad. ???
 
Zou hij dezelfde fysiek hebben behaald zonder gewichten maar met een uutje hardlopen per dag?
cutten terwijl je geen massa hebt. Ja knap zeker, jezelf uithongeren. Die moet zich nu klote voelen, geen energie, geen libido en het gezicht van een junk.
 
Giel is gewoon een afschuwelijke vent.
 
Ik kan er maar niet aan wennen. Sinds wanneer is Giel een rolmodel. Met zijn blote tokus op Pinkpop! rondloopt en denkt dat het grappig is. Zich laat afzuigen op radio. Die tot tweemaal toe gepakt is wegens rijden onder invloed. En nu ben ik er langer mee bezig dan ik wenselijk acht. Overigens woog die altijd amper 60kg dus terugkeren naar 60kg is binnen 50 dagen wel een prestatie maar het is en blijft Giel. Een ziekelijke aandachtsjunk die zich overal doorheen weet te laveren.

Vergeet het petje niet
 
On topic; denk petje af om zo laag te zitten in kcals. Daarbuiten vind ik zijn eind fysiek echt om te kotsen. Een sixpack op dat gewicht is een beetje hetzelfde als een dikke vrouw die dan zegt dat ze mooie grote borsten heeft.

En over Merijn ; zeker goeie content, legt ook veel de nadruk op hoe je nou kunt genieten en er goed uit zien. Iifym enz. En brengt ook de fabeltjes en leugens van de industrie aan het licht. En vind zijn fysiek echt wel dik, alleen benen mogen wat groter.
 
Je pakt dan ook wel de foto met de vaagste angle.

Dunne benen, dunne nek, dunne onderarmen, afwezige traps: I rest my case.

Is gewoon jaloers omdat ie zelf een kutfysiek heeft :roflol:

Jaloers? Nee, absoluut niet. Ik vind het gewoon geen mooi fysiek. Hij straalt totaal geen kracht uit. Dat vind ik nou net mooi. Smaken verschillen, I guess.
 
Serieus? Die mening deel ik absoluut niet. Verhoudingen zijn lachwekkend scheef imo.
Vind hem echt een balletje maar om nou te zeggen dat zn fysiek niet goed is :o
 
Giel zijn doel was een sixpack.
Voor het behalen van dit doen krijgt hij zeker mijn respect.

Echter vind ik niet dat de "bekende" youtubers een dergelijk dieet of streven, op deze manier, moeten promoten.
In dit tijdsbestek had hij meer uit zijn lichaam kunnen halen qua spiermassa. Wellicht zou hij minder droog zijn, maar het eindresultaat zou meer imponerend zijn.
 
Giel zijn doel was een sixpack.
Voor het behalen van dit doen krijgt hij zeker mijn respect.

Echter vind ik niet dat de "bekende" youtubers een dergelijk dieet of streven, op deze manier, moeten promoten.
In dit tijdsbestek had hij meer uit zijn lichaam kunnen halen qua spiermassa. Wellicht zou hij minder droog zijn, maar het eindresultaat zou meer imponerend zijn.

Ambitieus doel.
 
Back
Naar boven