MuscleMeat

Giel Beelen, wat vinden we er van?

Bezoekers in dit topic

Al die kutfysieken hier. Ik vind het allemaal maar niks.
Sorry bro, met jouw lengte ben je compleet kansloos.

main-qimg-e5de390b4a1b56268feef731775d54e0.png
 
Ik dacht dat het 50 dagen waren maar hij heeft op een begeven moment bekend gemaakt dat hij min of meer binnen 50 dagen zijn sixpack wilde hebben/ showen, was echter al langer bezig.

PS is er nou niemand die een joggingbroek voor die arme jongen kon kopen.

Ik zat ook echt met open ogen te kijken dat hij telkens met een jeans aan het trainen was...
Volgens mij heeft hij er zelfs een stuk langer over gedaan dan 60 dagen.


Maar wat is dan de toegevoegde waarde van jouw reactie? Wilde je alleen even zeggen dat hij scheve verhoudingen heeft die lachwekkend zijn? Wat boeit het wat voor fysiek hij heeft? Ik snap die obessie van bodybuilders niet met elkaar constant af te kraken, ook al heeft de persoon een goed fysiek. Zal wel aan mij liggen of zo.

Dit snap ik dus ook niet.
Maar mensen willen zich altijd blijven onderscheiden van de concurrentie. De hoogte op de apenrots bepalen vinden we heerlijk.
Of dat nou is wie de meeste geproposioneerde droge spiermassa draagt, wie er nou de grootste auto, lul, tuin, huis of boot heeft, enz.
daar hoort natuurlijk ook misgunnen bij.
 
Ik zat ook echt met open ogen te kijken dat hij telkens met een jeans aan het trainen was...
Volgens mij heeft hij er zelfs een stuk langer over gedaan dan 60 dagen.




Dit snap ik dus ook niet.
Maar mensen willen zich altijd blijven onderscheiden van de concurrentie. De hoogte op de apenrots bepalen vinden we heerlijk.
Of dat nou is wie de meeste geproposioneerde droge spiermassa draagt, wie er nou de grootste auto, lul, tuin, huis of boot heeft, enz.
daar hoort natuurlijk ook misgunnen bij.

Is een jogingbroek wat op jeans lijkt.
En ja langer dan 50 dagen. Toen zijn coach zei dat het nog ogv 50 dagen duurde heeft hij er een challenge van gemaakt voor YouTube
 
Ik zat ook echt met open ogen te kijken dat hij telkens met een jeans aan het trainen was...
Volgens mij heeft hij er zelfs een stuk langer over gedaan dan 60 dagen.




Dit snap ik dus ook niet.
Maar mensen willen zich altijd blijven onderscheiden van de concurrentie. De hoogte op de apenrots bepalen vinden we heerlijk.
Of dat nou is wie de meeste geproposioneerde droge spiermassa draagt, wie er nou de grootste auto, lul, tuin, huis of boot heeft, enz.
daar hoort natuurlijk ook misgunnen bij.

Dat is johnyjordaan maar dan wel een dildo.
 
Back
Naar boven