AndroidHealthClinic

Gigantificatie

Bezoekers in dit topic

34x100 cgbp, waarom ? :roflol:
Sterk as usual. :thumb:
 
Thanks, Undercover bodybuilder he:D.

Video:
 
inb4 kwart-reps. Belachelijk sterk man. :thumb:
 
Heb je aankomend weekend een meet? Al een idee waar je op hoopt?
 
Heb je aankomend weekend een meet? Al een idee waar je op hoopt?

Ja klopt inderdaad, deze woensdag al;). Bench hoop ik op 180-185, en deadlift ergens tussen de 305-315. Squat open ik met 200, en dan kijk ik hoe het gaat. Doel is 700+ totaal.
 
Ben benieuwd. Waarom loopt je squat nou ook alweer achter? Iets van een oude blessure toch?
 
probeer niet te falen morgen want ik moet je spotten
 
Hoe ging die kerel?
 
De meet was enigszins teleurstellend. De Squat voelde sterk tijdens het opwarmen, maar kreeg ik bij de 170kg een steekje in mijn rechterknie. Toen mijn opener uit zekerheid bijgesteld naar 190kg, die ik faalde op diepte. Daarna 200 en vervolgens 215kg gesquat, allebei qua kracht goed te doen. Bench snelle 170 en de 180kg 2x gefaald. Toch iets vaker moeten oefenen met een pauze. De deadlift ging erg sterk, mijn opwarmers tot 270kg vlogen. Zo ook mijn 290 en 305 op de meet. De 315 pakte ik scheef vast en begon de Barbell naar rechts te draaien waardoor ik 'm rondom kniehoogte verloor. Al met al slechts een 690kg totaal aan 88kg, en 445 wilks oid.
 
Erg sterk man. Zonde dat je niet alles dr uit hebt kunnen halen..
 
Erg sterk man. Zonde dat je niet alles dr uit hebt kunnen halen..

Thanks man! Inderdaad, over 4 weken pull ik nog 1x zwaar om mijn echte max op te zoeken. Merk dat ik overal een stuk sterker ben, maar vooral efficiëntie mis op de echt zware lifts. Mijn openers zien eruit alsof ik er 10 reps mee kan, maar als ik er een paar kg bij aan gooi dan merk ik toch dat ik snel in moeilijkheden kom. De nadruk heeft de laatste tijd vooral op bodybuilding gelegen, met weinig echt zware lifts muv de laatste weken. Wat vooral de oorzaak is geweest. Vanaf volgende week schoon ik mijn dieet op en begin ik rustig met mijn prep voor het NK.
 
Eerste training na meet:

Squat-3x10x100kg
Bench- 3x10x90kg
Deadlift- 5x1x180kg
Assistentie
 
Vandaag ub:

Chest press- 4x12
Bench press- 10x60/90/110kg/ 28x120kg (pr)
Fat hammer grip pulldown- 4x8
Seated cable row- 4x10
Straight arm pulldown, single arm- 4x12
Side raises ss pull thrus- 3sets
Biceps/triceps

Comment: Nice,

 
Die 305 dl ziet er echt zo fucking easy uit man :D

Nk tot 90?

Ben benieuwd.
 
sicke bench weer. welke band is dat? komt me wel enigszins bekend voor maar kan hem niet plaatsen
 
Die 305 dl ziet er echt zo fucking easy uit man :D

Nk tot 90?

Ben benieuwd.

Yes! Ga dit keer volledig laden en gewoon over die 80kg heen;). Haha, thanks man!

sicke bench weer. welke band is dat? komt me wel enigszins bekend voor maar kan hem niet plaatsen

Thanks! Miss may I, het nummer heet IHE.
 
Back
Naar boven