AndroidHealthClinic

Gigantische bovenbenen = welke broeken?

Bezoekers in dit topic

wontuch

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 feb 2006
Berichten
68
Waardering
3
Simpel vraagje uit nieuwsgierigheid : al de kerels met van die gigantische bovenbenen, vinden jullie nog wel broeken die passen? en zo ja zien jullie er niet een héél klein beetje belachelijk uit dan in een t-shirtje en jeansbroek?
Mijn bovenbenen (kontspieren ook) beginnen groot te worden en ik overweeg de benentraining uit mijn schema te schrappen.
 
Simpel vraagje uit nieuwsgierigheid : al de kerels met van die gigantische bovenbenen, vinden jullie nog wel broeken die passen? en zo ja zien jullie er niet een héél klein beetje belachelijk uit dan in een t-shirtje en jeansbroek?
Mijn bovenbenen (kontspieren ook) beginnen groot te worden en ik overweeg de benentraining uit mijn schema te schrappen.

Foto. Zo groot dat je ze niet meer wilt trainen?? :l
 
dit vraagt om foto's.
trouwens ook het 10000000ste welke broeken bij grote benen topic
 
Stoppen met benen trainen omdat je broekjes een beetje beginnen te spannen :roflol:
 
pall mall ;)
enige kledinglijn waar ik zo van weet dat ze nog broeken in de winkel hebben met wat minder gangbare maten. Sommige moddelen hebben pijp wijdte die normaal op broeken zitten waarvan de middel 3 maten groter is.
 
dit vraagt om foto's.
trouwens ook het 10000000ste welke broeken bij grote benen topic

ah sorry ik wist niet dat er nog meer waren, ik zal op zoek gaan ;).

en zo groot (objectief) zijn mijn benen nu ook weer niet hoor, ik vind ze gewoon ok voor mezelf en twijfel of ik ze ga blijven trainen.
 
Dan zit je al 3 jaar op dbb, heb je 8 posts en dan open je nog deze nutteloze thread wat elke twee maanden wel eens wordt gemaakt. :roflol:
 
Kan niet zeggen dat broeken echt mooi vallen met mijn kont en benen.. Ga binnenkort eens Big Bengt van Nudie halen denk ik, die heeft wat meer ruimte bij de bovenbenen/kont, zonder dat hij rondfladdert rond de kuiten.
 
Dan zit je al 3 jaar op dbb, heb je 8 posts en dan open je nog deze nutteloze thread wat elke twee maanden wel eens wordt gemaakt. :roflol:

Heb mijn profiel 3 jaar geleden aangemaakt maar echt veel ben ik hier nooit komen kijken :). Vanaf heden ga ik wel af en toe eens wat posten.
 
Ik kan wel broeken vinden die ik pas, maar vaak lopen die modellen recht naar beneden waardoor het bij mn bovenbenen en kont strak zit en bij mn onderbenen helemaal los. Dat vind ik echt zo lelijk. Hebben jullie tips voor mooie nette broeken die wel de vorm van je lichaam volgen?
 
Ik kan wel broeken vinden die ik pas, maar vaak lopen die modellen recht naar beneden waardoor het bij mn bovenbenen en kont strak zit en bij mn onderbenen helemaal los. Dat vind ik echt zo lelijk. Hebben jullie tips voor mooie nette broeken die wel de vorm van je lichaam volgen?



Hebben ze op die sites waar ze bbers kleding verkopen geen speciale broeken?
 
Grappig.

Maar sowieso hoef/wil ik geen bber kleding. Ik wil gewoon mooie nette jeans. Ik heb wel broeken die mooi zaten maar die pas ik niet meer. Zijn Italiaanse broeken en die zijn gewoon voor ectos gemaakt.
 
Meneer, kunt U misschien toch eens een foto posten? Ben wel nieuwsgierig nu.
 
wijde trainings broeken zoude markus ruhl nog passen, dus volgens mij overdrijf je gewoon een beetje, en heb je het over spijker broekkies ofzo
 
wijde trainings broeken zoude markus ruhl nog passen, dus volgens mij overdrijf je gewoon een beetje, en heb je het over spijker broekkies ofzo
Lijkt me wel logisch dat hij het over spijkerbroeken heeft ja :rolleyes:
 
Grotere broeken kopen en een riem dragen.

Om te overwegen om je benen uit je schema te halen mag je blijkbaar al goed wat poten hebben. Anders stel je je gewoon aan.
 
Grotere broeken kopen en een riem dragen.

Om te overwegen om je benen uit je schema te halen mag je blijkbaar al goed wat poten hebben. Anders stel je je gewoon aan.

Maarja dat ziet er echt niet uit. Dan krijg je zo'n plooi bij je lul en lijkt het alsof je de hele dag met een b0ner loopt.
 
gewoon spannende broeken kopen, vasaline aan je benen smeren en met al je kracht aantrekken.

Komen je beenspieren erlekker door :)
 
Back
Naar boven