MuscleMeat

Gigantische bovenbenen = welke broeken?

Bezoekers in dit topic

Welk model draag jij van pall mall en wat zijn je W/L-maten op die broeken? Ik ging laatst naar de sting en ik paste geen enkele broek daar, nu is mijn VP ook rond de 17... Maar toch.

Ik draag tegenwoordig goedkope broeken van een tientje ofzo in maatje 58/60. Is wel iets te lang en het zit niet mooi bij je taille maar ze zitten best goed en daar gaat het me om.

Type: Condor Varia
W 34
L 32

valt goed wijd uit. Pijpen zijn even wijd als een broek van W36
ook gewoon bij de sting gehaald. En ze hebben ook van W36 bij die lengte wat je niet zo snel treft. En die valt dan weer nog groter uit.
Je moet even aan een mederwerker daar vragen. Die weten meteen waar alles dicht. Anders ben je wel even zoet om ze te vinden.
 
**** broeken, een echte bodybuilder draagt alleen een slip.
 
Meneer, kunt U misschien toch eens een foto posten? Ben wel nieuwsgierig nu.

Wat ben jij toch een genieperig homo'tje!
Je blijft maar vragen achter een foto omdat je gewoon zn billetjes wilt zien.
 
Als je zo'n genetisch wonder bent dan loop je maar lekker in je zwembroek.
 
Grappige commentaren wel :).

Ik zei dat mijn benen groot beginnen te worden, nergens beweer ik dat mijn benen gigantisch zijn. Je moet wel lezen wat er staat natuurlijk. Een foto heb ik niet en een camera al evenmin, heb ff de omtrek gemeten en die bedraagt 59cm. Dit om de onduidelijkheid omtrent de omvang van mijn benen uit de wereld te helpen :p.

Natuurlijk zijn er hier kerels op het forum met veel grotere benen, vroeg me gewoon af of die geen broeken probleem hebben en hoe ze dit oplossen. Ik vind het steeds moeilijker om met mijn taille en beenomtrek een goed zittende jeans te vinden.

Stel ik blijf ze trainen en ze groeien naar +60 dan ga ik dus al helemaal niks meer vinden? Zou het wel jammer vinden, draag graag jeans (spijkerbroek vr de noorderburen). En nette pantalons kopen ... :rolleyes:

@KukiShu : bedankt, met die pall mall tip kan ik wel wat :).
 
Wat een bullshit topic man.

Laat eens een foto zien van je mega benen?
 
Grappige commentaren wel :).

Ik zei dat mijn benen groot beginnen te worden, nergens beweer ik dat mijn benen gigantisch zijn. Je moet wel lezen wat er staat natuurlijk. Een foto heb ik niet en een camera al evenmin, heb ff de omtrek gemeten en die bedraagt 59cm. Dit om de onduidelijkheid omtrent de omvang van mijn benen uit de wereld te helpen :p.

Natuurlijk zijn er hier kerels op het forum met veel grotere benen, vroeg me gewoon af of die geen broeken probleem hebben en hoe ze dit oplossen. Ik vind het steeds moeilijker om met mijn taille en beenomtrek een goed zittende jeans te vinden.

Stel ik blijf ze trainen en ze groeien naar +60 dan ga ik dus al helemaal niks meer vinden? Zou het wel jammer vinden, draag graag jeans (spijkerbroek vr de noorderburen). En nette pantalons kopen ... :rolleyes:

@KukiShu : bedankt, met die pall mall tip kan ik wel wat :).

Jezus dude.... Ik zit op 65 en ik vind dat ik tentenstokjes heb. WTF ben jij nu over broeken aan het ouwehoeren man. Met 59 pas je nog in een kleuterpakje ;-)
 
Zorgen gaan maken terwijl je 60cm benen hebt. Hahaha.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

* classic five pocket jeans with reduced leg opening
* roomy top - tapered leg
* the new modern style of a "Five Pocket" - laid back!

Die bedoelde Daster

Nudie big bengt
 
@wontuch, dat zit in je hoofd. Je begint nog geen grote benen te krijgen, je bent bijna van de anorexia benen af.
 
je broek een paar maten groter kopen en dan het middel laten vermaken bij een kleermaker;) broek van versace heb ik in maat 38 moeten kopen:eek: maar had ik wel nodog anders kan ik niet hurken:(
 
Simpel vraagje uit nieuwsgierigheid : al de kerels met van die gigantische bovenbenen, vinden jullie nog wel broeken die passen? en zo ja zien jullie er niet een héél klein beetje belachelijk uit dan in een t-shirtje en jeansbroek?
Mijn bovenbenen (kontspieren ook) beginnen groot te worden en ik overweeg de benentraining uit mijn schema te schrappen.

Tuurlijk ziet dat er niet belachelijk uit. Je bent pas een man als normale broeken niet meer normaal zitten en je breed lijkt in een wijd xxxl shirt.
 
problemen met broeken ?
hebben we hier een tom platz ? :D
 
zoek of google op mc hammer, zit redelijk ruim
 
Gasten die beweren dat hun benen te breed worden kopen meestal gewoon smalle broeken omdat dat er beter uitziet (?) en als ze dan 0.5mm gegroeid zijn en het begint te spannen denken ze meteen dat ze grote benen hebben :roflol:
 
Snap de cynische opmerkingen niet echt. Oke, er zijn meer topics over gestart, maar het blijft voor sommige een probleem. Zelf droeg ik ook maat 32 a 34 en pas ik nu moeilijk in een 38. Na een redelijke cut zal je wel terugvallen, maar wat is er mis met de vraag of er nog enigzins normale broeken zijn voor in de bulk? Is toch een normale zaak dat je een fatsoenlijk ogende broek aan je reet wil hebben hangen?
 
Maar je zegt wel dat je wilt stoppen benen te trainen bij 60 cm benen. Komop man!
 
Back
Naar boven