Fitness Seller

Gigantische bovenbenen = welke broeken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

59cm maar liefst MastaguyB, laten we het bij de feiten houden.
 
Ik WIL juist graag benen van 60 cm en groter. Die van mij zijn amper 50 cm :o
 
Grappige commentaren wel :).

Ik zei dat mijn benen groot beginnen te worden, nergens beweer ik dat mijn benen gigantisch zijn. Je moet wel lezen wat er staat natuurlijk. Een foto heb ik niet en een camera al evenmin, heb ff de omtrek gemeten en die bedraagt 59cm. Dit om de onduidelijkheid omtrent de omvang van mijn benen uit de wereld te helpen :p.

Natuurlijk zijn er hier kerels op het forum met veel grotere benen, vroeg me gewoon af of die geen broeken probleem hebben en hoe ze dit oplossen. Ik vind het steeds moeilijker om met mijn taille en beenomtrek een goed zittende jeans te vinden.

Stel ik blijf ze trainen en ze groeien naar +60 dan ga ik dus al helemaal niks meer vinden? Zou het wel jammer vinden, draag graag jeans (spijkerbroek vr de noorderburen). En nette pantalons kopen ... :rolleyes:

@KukiShu : bedankt, met die pall mall tip kan ik wel wat :).

mijn onderarmen zijn 59cm....
 
Grappige commentaren wel :).

Ik zei dat mijn benen groot beginnen te worden, nergens beweer ik dat mijn benen gigantisch zijn. Je moet wel lezen wat er staat natuurlijk. Een foto heb ik niet en een camera al evenmin, heb ff de omtrek gemeten en die bedraagt 59cm. Dit om de onduidelijkheid omtrent de omvang van mijn benen uit de wereld te helpen :p.

Natuurlijk zijn er hier kerels op het forum met veel grotere benen, vroeg me gewoon af of die geen broeken probleem hebben en hoe ze dit oplossen. Ik vind het steeds moeilijker om met mijn taille en beenomtrek een goed zittende jeans te vinden.

Stel ik blijf ze trainen en ze groeien naar +60 dan ga ik dus al helemaal niks meer vinden? Zou het wel jammer vinden, draag graag jeans (spijkerbroek vr de noorderburen). En nette pantalons kopen ... :rolleyes:

@KukiShu : bedankt, met die pall mall tip kan ik wel wat :).

Wat een onzin ik heb +60 en ik pas makkelijk in de W32 van Pall Mall, Hugo Boss, Armani en G-star...
 
Snap de cynische opmerkingen niet echt. Oke, er zijn meer topics over gestart, maar het blijft voor sommige een probleem. Zelf droeg ik ook maat 32 a 34 en pas ik nu moeilijk in een 38. Na een redelijke cut zal je wel terugvallen, maar wat is er mis met de vraag of er nog enigzins normale broeken zijn voor in de bulk? Is toch een normale zaak dat je een fatsoenlijk ogende broek aan je reet wil hebben hangen?

Veel posten altijd maar verkapt kijk mij eens grote benen hebben maar het geeft hoe dan ook voor sommige problemen ook al zijn de benen niet eens zo groot. Mij benen komen uit op 64cm (niet) in bulk en bij een lengte van 1.73 geeft dat toch wel problemen met het vinden van goede broeken. Ik droeg 32lang en 34breed maar dat zit veels te strak bij mijn bovenbenen en los tot heel erg los rond m'n middel. Ziet er gewoon raar uit (met riem). 32lang en 36breed zal dan gigantisch groot om m'n middel zijn.
 
Welke broek?

Dat lijkt me overduidelijk!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
U can't touch this!
 
Grappige commentaren wel :).

Ik zei dat mijn benen groot beginnen te worden, nergens beweer ik dat mijn benen gigantisch zijn. Je moet wel lezen wat er staat natuurlijk. Een foto heb ik niet en een camera al evenmin, heb ff de omtrek gemeten en die bedraagt 59cm. Dit om de onduidelijkheid omtrent de omvang van mijn benen uit de wereld te helpen :p.

Natuurlijk zijn er hier kerels op het forum met veel grotere benen, vroeg me gewoon af of die geen broeken probleem hebben en hoe ze dit oplossen. Ik vind het steeds moeilijker om met mijn taille en beenomtrek een goed zittende jeans te vinden.

Stel ik blijf ze trainen en ze groeien naar +60 dan ga ik dus al helemaal niks meer vinden? Zou het wel jammer vinden, draag graag jeans (spijkerbroek vr de noorderburen). En nette pantalons kopen ... :rolleyes:

@KukiShu : bedankt, met die pall mall tip kan ik wel wat :).

Mijn leuter is 59cm.....
 
Wat een onzin ik heb +60 en ik pas makkelijk in de W32 van Pall Mall, Hugo Boss, Armani en G-star...

Raar, die van mij zijn ook 60 + en ik heb moeite met maat 34 :p
en eens je 36 pakt is de taille gewoon veel te groot
 
ik ben 1.80, mijn benen meten een "schamele" 62 cm:o
en ik heb geen probleem met broeken, pas nog steeds in 32-34
en heb ruimte genoeg langs de dijen:D
 
Dit zijn de topics die je verleiden om aan tafel aan te schuiven bij een WOK met pak en beet 30 DBBérs.
 
dit topic frustreerd jou echt he:D
 
Niet echt, het strooien van rancune zorgt ervoor dat men niet vanaf een roze wolk een dialoog gaat voeren.
 
allemaal stoppen met huilen:
2w1vc5u.jpg

Niemand hier heeft grotere benen dus !!!
 
Je kijkt een beetje moeilijk erbij, zware barbell?
 
Simpel vraagje uit nieuwsgierigheid : al de kerels met van die gigantische bovenbenen, vinden jullie nog wel broeken die passen? en zo ja zien jullie er niet een héél klein beetje belachelijk uit dan in een t-shirtje en jeansbroek?
Mijn bovenbenen (kontspieren ook) beginnen groot te worden en ik overweeg de benentraining uit mijn schema te schrappen.

Is het echt zo dat je nu een kleine piemol hebt? :)
 
allemaal stoppen met huilen:
http://i39.tinypic.com/2w1vc5u.jpg
Niemand hier heeft grotere benen dus !!!

Hehe onze nationale trots. Niet geloven hoe sterk hij is.
Kijk die jongen heeft benen zo groot als jouw lichaam (->topicstarter). Hij kan toch een normale jeans aandoen. :rolleyes:
Waarom zou jij dan geen 'normale broek' vinden.

Waar kan ik trouwens de rest van die fotos van de sterkste man van belgie bekijken?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven