MuscleMeat

Gigantische bovenbenen = welke broeken? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Dat heb ik nu met mijn lul.
 
@ts: Ik zou stoppen met dromen en wakker worden.
 
Verkapt "kijk mij grote benen hebben, zo groot dat ik zelfs overweeg om ze niet meer te trainen" topic. Give me a break zeg. Train eerst het spek er eens af en kom dan nog eens beweren dat je geen maat vind die past.
 
Dan zit je al 3 jaar op dbb, heb je 8 posts en dan open je nog deze nutteloze thread wat elke twee maanden wel eens wordt gemaakt. :roflol:

:roflol: "Invasion of the Summer 3"
 
Verkapt "kijk mij grote benen hebben, zo groot dat ik zelfs overweeg om ze niet meer te trainen" topic. Give me a break zeg. Train eerst het spek er eens af en kom dan nog eens beweren dat je geen maat vind die past.


+1

Denk dat het dan reuze mee zal vallen;)
 
Ik kan wel broeken vinden die ik pas, maar vaak lopen die modellen recht naar beneden waardoor het bij mn bovenbenen en kont strak zit en bij mn onderbenen helemaal los. Dat vind ik echt zo lelijk. Hebben jullie tips voor mooie nette broeken die wel de vorm van je lichaam volgen?

je kan ook gewoon een nette pantalon pakken. :cool:
 
Verkapt "kijk mij grote benen hebben, zo groot dat ik zelfs overweeg om ze niet meer te trainen" topic. Give me a break zeg. Train eerst het spek er eens af en kom dan nog eens beweren dat je geen maat vind die past.

ik snap het ook niet echt, als je gewone jeans koopt met straight fit ppen moet je echt al massive klompen hebben om er niet meer in te passen
denk dat er velen hun "iSize" wat teveel overdrijven
 
pall mall ;)
enige kledinglijn waar ik zo van weet dat ze nog broeken in de winkel hebben met wat minder gangbare maten. Sommige moddelen hebben pijp wijdte die normaal op broeken zitten waarvan de middel 3 maten groter is.
Welk model draag jij van pall mall en wat zijn je W/L-maten op die broeken? Ik ging laatst naar de sting en ik paste geen enkele broek daar, nu is mijn VP ook rond de 17... Maar toch.

Ik draag tegenwoordig goedkope broeken van een tientje ofzo in maatje 58/60. Is wel iets te lang en het zit niet mooi bij je taille maar ze zitten best goed en daar gaat het me om.
 
Ik heb (nog) geen gigantische bovenbenen (train ze wel voldoende) maar ik heb toch al aardig last met normale spijkerbroeken, ze zijn gewoon te strak. Grotere maten zijn veel te wijd bij de middel, en dat vind ik persoonlijk erg irritant, maar met een riem zijn ze nog wel te dragen.
 
Heb nog is van een gast gehoord ging zijn benen niet meer trainen want geraakte niet meer in zen motopak, en een niewe kopen vond hij te duur.

tja mischien een andere sport zoeken die wel bij je past dan.
 
Onder de 70 cm moet je zowieso al niet gaan zeuren.
 
Stuur even een mailtje naar Tom Platz.
 
Onder de 70 cm moet je zowieso al niet gaan zeuren.

Zeuren is een groot woord, maar niet alle broeken passen nog (even goed) als je 65+ benen hebt.

Ik probeer er ook op te letten dat ik nog wat speling heb als ik nu nieuwe broeken koop. En bij sommige merken heb je dat meer dan bij anderen.
 
Zeuren is een groot woord, maar niet alle broeken passen nog (even goed) als je 65+ benen hebt.
.

Dat is waar, het overgrote deel van de spijkerboeken moet je niet al te dikke benen voor hebben.

Maar de topicstarter vind het er niet uitzien en dat hij te grote benen heeft en een te dikke 'squat'kont heeft. Dan moet hij toch al wel behoorlijke benen hebben wat ik betwijfel.
 
Grappig.

Maar sowieso hoef/wil ik geen bber kleding. Ik wil gewoon mooie nette jeans. Ik heb wel broeken die mooi zaten maar die pas ik niet meer. Zijn Italiaanse broeken en die zijn gewoon voor ectos gemaakt.

Naja cut pas je waarschijnljik je oude broeken wel weer.
 
Back
Naar boven