AndroidHealthClinic

Gigantische bovenbenen = welke broeken? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hmm ze zou dringend eens moeten cutten. Ze houdt precies ook wat vocht op.
 
Nudie heeft een nieuw model, Easy Emil, met extra ruimte bij de bovenbenen. En Denham the Jeansmaker heeft ook een broek die echt ideaal is, de 'Taper', strak rond het middel en vervolgens heel wijd bij de bovenbenen.
 
Skinny jeans zijn in, dus maak je niet druk.
 
waarom dragen we eigenlijk spijkerbroeken? trainingsbroeken zitten heerlijk simpel(en ja er zijn genoeg normaal uitziende trainingsbroeken waar je niet meer voor lul loopt)
 
waarom dragen we eigenlijk spijkerbroeken? trainingsbroeken zitten heerlijk simpel(en ja er zijn genoeg normaal uitziende trainingsbroeken waar je niet meer voor lul loopt)

Dat doen marrokanen of tokkies
 

zo he, die is flink aan het squatten geweest:D



Ik heb ook wel moeite met broeken (68 cm). De standaard broeken kun je niet kopen. je moet echt goed zoeken.
 
Mijn benen zijn nu 66cm, wat ze voordat ik trainde waren weet ik niet...ik weet wel dat al mijn spijkerbroeken nu vet k*t zitten. Maar ik wacht nog een paar maandjes met nieuwe kopen want dalijk koop ik nu alles een maat groter en dan is het over paar maanden weer te klein..

Als mijn benen 75cm zijn stop ik met ze te trainen
 
Dat doen marrokanen of tokkies
Inderdaad... Iemand die een beetje normale uitstraling wil hebben loopt toch niet hele dagen in een trainingsbroek rond.
 
Nudie heeft een nieuw model, Easy Emil, met extra ruimte bij de bovenbenen. En Denham the Jeansmaker heeft ook een broek die echt ideaal is, de 'Taper', strak rond het middel en vervolgens heel wijd bij de bovenbenen.

Waar ben je die Nudie tegengekomen?
 
die taper :roflol: gelukkig bulk ik niet :o
 
Koop dure broeken, dan heb je dat probleem niet zo snel, die hebben een veel breder assortiment qua maten.
 
Heb nu g-star radar low loose geloof ik , die zit nog redelijk maar opzich nog wel een beetje strak. Heb ongeveer 70 cm benen :(
 
Ik doe ook vaak zat een trainingsbroek aan hoor, vooral doordeweeks of voor het gemak, niets mis mee.
 
Back
Naar boven