MuscleMeat

gino pietermaai

Bezoekers in dit topic

The sound of silence...
 
haha wat een reacties, die gino pietermaai is gewoon een gekke boi jwtz :roflol:
 
Want nederlands is een mooie taal.!?????

Ja Nederlands is wanneer met het juiste dialect uitgesproken een mooie taal. Dat jullie het boven de rivieren zo ontzettend weten te verkrachten met jullie uitspraak daar kan ik niets aan doen. Limburgs, brabants en vlaams klinken goed imo

 
serieus, dat 101barz is echt een apenkooi, elke keer dezelfde poep en die intro van de artiesten: , heejow madafakka's deze man gaat het jullie brengen' jeweettoch, jatoch mattie, ewa klap die shit man...waarna het gebruikelijke k*tnummer volgt met stoeremanspraat over bitches, sma'tjes, jilla's, jonko's en gevangenissen.
Ik kijk graag 101 omdat er vaak leuke dingen op komen als try before you die en sketches van de lama's maar als dit opkomt kan ik mezelf er niet toe brengen om weg te zappen, ik heb dít gewoon nodig denk ik om mijn ergernis en realiteitsbeeld van deze kanslozen in stand te houden.
**** waar gaat het heen met nl als we deze klapmongolen op tv laten komen. Driemaaldaags nekschot en een lobotomie op kosten van de staat(as far as needed).

kijk soms ook wel eens 101 maar als barz komt zet ik hem meteen over.
 
Ja Nederlands is wanneer met het juiste dialect uitgesproken een mooie taal. Dat jullie het boven de rivieren zo ontzettend weten te verkrachten met jullie uitspraak daar kan ik niets aan doen. Limburgs, brabants en vlaams klinken goed imo

twents klinkt ook lekker
 
haha :D er zouden meer van deze gasten moeten rondlopen man echt te grappig voor woorden
 
Alsof ik niet weet dat het een spoof is wakkere.
De subcultuur daarachter die je te zien krijgt bij 101barz en die andere urban shit word wel te serieus genomen.

Alles daarvan draast in tegen de nederlandse normen en waarden: geweld, minachting voor vrouwen, homohaat, stoere praat over wederrechtelijke zaakjes die ze er op na houden en andere hersenloze shit waar ze maar 'o zo stoer' mee denken te zijn.

K*tvolk pur sang.


Ik zie op dit forum ook geweldverheerlijking(DBB knokploeg anyone?), minachting voor vrouwen, homohaat, en een heleboel hersenloze shit waar men maar 'o zo stoer mee' denkt te zijn. Dom volk heeft nou eenmaal vaak dezelfde interesses.

Ik bezoek wel eens een hiphop show en het volk dat je daar tegenkomt is vaak nauwelijks te vergelijken met de gemiddelde 101barz figuur of de figuren die in de stad de klootzak uithangen.

Het gros van de bevolking is nou eenmaal achterlijk, welke subcultuur je ook verkiest.
 
Ik zie op dit forum ook geweldverheerlijking(DBB knokploeg anyone?), minachting voor vrouwen, homohaat, en een heleboel hersenloze shit waar men maar 'o zo stoer mee' denkt te zijn. Dom volk heeft nou eenmaal vaak dezelfde interesses.

Ik bezoek wel eens een hiphop show en het volk dat je daar tegenkomt is vaak nauwelijks te vergelijken met de gemiddelde 101barz figuur of de figuren die in de stad de klootzak uithangen.

Het gros van de bevolking is nou eenmaal achterlijk, welke subcultuur je ook verkiest.
gelukkig is ieder mens uniek, als iedereen het zelfde was zou het ook zo saai zijn he
 
uhm.. ik weet het niet maar jij komt hier pas net kijken op het forum manneke...


jaa en betekent dat dan dat ik geen mening mag hebben hier? en dat jij boven mij staat, nou dacht het niet vriend;)
 
Sjekoog heeft gewoon niet genoeg liefde van zijn moeder gehad toen hij klein was, en net iets teveel van zn vader.:)

Overduidelijk waar al die onderdrukte haat vandaan komt.
 
Sjekoog heeft gewoon niet genoeg liefde van zijn moeder gehad toen hij klein was, en net iets teveel van zn vader.:)

Overduidelijk waar al die onderdrukte haat vandaan komt.

Gelukkig kan ik dat nu allemaal compenseren door jouw moeder van een flinke scheut liefde te voorzien ;)
 
jaa en betekent dat dan dat ik geen mening mag hebben hier? en dat jij boven mij staat, nou dacht het niet vriend;)

Tuurlijk niet, een mening mag je hebben, minder hersencellen ook zelfs. En that's why you're there :D
 

Hoe is het trouwens met jouw moeder, is ze al wat vet kwijtgeraakt na haar maagverkleining?

Niet teveel spekkoek voeren hé lief indo'tje (k)
 
Hoe is het trouwens met jouw moeder, is ze al wat vet kwijtgeraakt na haar maagverkleining?

Niet teveel spekkoek voeren hé lief indo'tje (k)


met mijn moeder gaat het goed hoor;)
Ze is echt veel afgevallen, ook heel snel eigenlijk. Helaas houdt dat wel in dat ze overtollig vel heeft maar achja, dat doet er niet zoveel toe.

haha die spekkoek houd ik achterwege, hoewel het wel heel lekker is.
Ik hou het meer bij kipfilet, kalkoenfilet, pangafilet, kwark, brinta en whey;)
 
Begun the flamewar has
 
Begun the flamewar has

The massacre you meen?

Wedden dat het irl vriendjes van elkaar zijn en dat de een de ander gehyve'd heeft om mee te komen rellen.

palingrokers.
 
Back
Naar boven